עכשיו זה שלכת......

עכשיו זה שלכת......

"אל תלכי.אני אדם שמתגבר ורק על זה אני חושב....... אל תלכי מתוך ביתי אח"כ מהלב". "חזרי עכשיו חזרי מלכת" אוףףףףףףףףףףף על הז´ כלום לא מסתדר לי.
 
|הממממממ...

חחחחח סתם. זה יפה, זה שלך? מעניין הסתו הזה אני חש יהיה שונה מכל הסתווים הקודמים בחיי. חג שמח, ושנה טובה ( מעולה שבמעולות, ) מכל הלב..
 
נכון סולי...אבל....

מה אנחנו שווים? בלי הנפילות הקטנות הא? פעם סבתא שלי אמרה לי שכדי לדעת שטוב אתה צריך גם שיהיו קצת בעיות. אחרת איפה תהיה האינדיקציה?וקנה המידה להשוואה? במילים אחרות....כדי לדעת מה זה חושך צריך לדעת גם איך נראה אור. אני כותבת על סבתא שלי ונזכרת בשיחה איתה. אישה חכמה. היתה לי הבוקר שיחה חשובה מאד איתה. אחת החשובות.בחיי.איתה. עזרה לי מלאן תאלאפים היום. וגם אתה באייסי דברת על אותו הקשר. מעניין. יאלה סולוש איש יקר בטח הלכת לך.. ד"ש לאבא.
 
הממממ 2....

היי מה אמרתי בסתו שעבר שלא קרה? הרי קרה כ"כ הרבה. וגם השנה יקרה. יוווווו שרק אצעד נכון. האמנם שיחה חשובה עם סבתא קבלני? לומר לך משהו, בתוכי אני יודע מה נכון, אבל זה כ"כ קשה לבצע. אולי בגלל שזה הילוך ראשון אולי הילוך רביעי וחמישי כבר אהיה באוטוסטרדה של החיים? רק לא להיות בהילוך רוורס. אני ברוורס???? יאללה שיהיה יום טוב, יש לי אוטו לגרור למוסך, יו הגג הרוס לגמרי. אני חושב לנסוע עם מטריה או קסדה. ביי חמודה, ביי אנשים ויום טוב. יאללה שיהיה יום טוב, יש לי אוטו לגרור למוסך היום, חחחחחח ה
 
למעלה