עכשיו היה את החיקוי של תום ואורית

טיטית

New member
עכשיו היה את החיקוי של תום ואורית

שוב בארץ נהדרת וזה היה ממש גרוע {פעם ראשונה שראתי את זה.}
 

michalas

New member
על מה את מדברת?? זה היה קורע../images/Emo70.gif

וואי אני נשפכתי מצחוק...חחחח
 

metsik

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

שם!! שם!!! שם!!! שם!!!
 

Z A M i

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

כןן ראיתי, פאק, על מה אתה מדבר, פעם ראשונה שלי כולי נשפכת על הרצפה מצחוק בגלל שהם הגזימו כזה...אז זה ממש מצחיק..חחחח הם גם לא ניסו לחקות אותם , זה יענו אילן ואילנית בהשראה מהם, לא יותר.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
מהמם!! ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

5 כוכבים
 

No BoDy1

New member
למה ככה../images/Emo35.gif אני כן גיב אה שיט../images/Emo70.gif../images/Emo8.gif

 
למעלה