יש לי הרגשה שמחר הוא יקצין...
ליום רביעי, יעביר את שיא המערכת לרביעי אחה"צ, מה שיגביר את הסיכויי לשלג בירושלים. עכשיו השאלה היא אם יהיו רק פתיתים או שהוא גם יצליח להצטבר על הקרקע. כרגע זה נראה כמו סליט\שלג קל בי"ם אבל הבוקר זה הראה שלג כבד, כך שנצטרך להמתין בסבלנות יום-יומיים(או אולי עד יום רביעי) כדי לדעת.