עכשיו גפ"ס נותן שלג בשישי-שבת

s n o w fall

New member
יש לי הרגשה שמחר הוא יקצין...

ליום רביעי, יעביר את שיא המערכת לרביעי אחה"צ, מה שיגביר את הסיכויי לשלג בירושלים. עכשיו השאלה היא אם יהיו רק פתיתים או שהוא גם יצליח להצטבר על הקרקע. כרגע זה נראה כמו סליט\שלג קל בי"ם אבל הבוקר זה הראה שלג כבד, כך שנצטרך להמתין בסבלנות יום-יומיים(או אולי עד יום רביעי) כדי לדעת.
 

ביציק

New member
מי אמר כאן שצפוי שלג ב-5 לינואר?

 

s n o w fall

New member
מי אמר כאן...

"ינואר צפויי להיות גשום ,קר סוער ומושלג" וירדו עליו???
 

s n o w fall

New member
נכון../images/Emo188.gif../images/Emo113.gif

ואני עדיין חושב שירד שלג ב-5 לינואר(השאלה כרגע היא לא אם יירד אלא מאיזה רום)-ואם הכוונה לירושליים אז אני עדיין מאמין שיירד שלג ביום רביעי.
 
למעלה