לא הפסדתם הרבה קודם כל. זו היתה סוג של תכנית בישול, דיברו בהתחלה עם רופאה על צליאק (לא חידשו, אבל נחמד שמגבירים מודעות), ואח"כ שפית הראתה איך להכין פיצה ללא גלוטן.
למרות אי החידוש בתכנית, זה מצויין לדעתי. כל דקה שמפנים עבור צליאק בטלוויזיה, חשובה בעיני. לאט לאט זה חודר למודעות הכללית. עכשיו צריך לטפטפ גם בקשר לעלויות. גם זה חשוב