עכשיו בערוץ 2- על צליאק

Forest Girl

New member
ראיתי באופן חלקי, אז לטובת המפספסים אעדכן

לא הפסדתם הרבה קודם כל. זו היתה סוג של תכנית בישול, דיברו בהתחלה עם רופאה על צליאק (לא חידשו, אבל נחמד שמגבירים מודעות), ואח"כ שפית הראתה איך להכין פיצה ללא גלוטן.
 

טליאמתי

New member
תודה על העדכון:)

למרות אי החידוש בתכנית, זה מצויין לדעתי. כל דקה שמפנים עבור צליאק בטלוויזיה, חשובה בעיני. לאט לאט זה חודר למודעות הכללית. עכשיו צריך לטפטפ גם בקשר לעלויות. גם זה חשוב:)
 

CATS7

New member
האם ידועה שם התוכנית../images/Emo44.gif

רוב תכניות הטלויזיה נמצאות באינטרנט. אשמח לדעת את שם התכנית כדי להיכנס. תמיד כיף לשמוע ולראות עוד פן בנושא ועוד פעם העלאת המודעות לקיום המחלה.
 
למעלה