עכשיו בכלל הוכחתם שאתם תינוקות..
אתם משווים ילדים בני 15 לילדים בני 19?????? התחלנו במשחקים של ילדים קטנים???? מאסטרו אחי....אין כלום נגדך ואתה יודע את זה.... אבל לפי מה שהעלו פה כרגע.....אני חושב שגם לך אין יותר מה לחפש פה... ושוב פעם אחי זה לא אישי....זו סתם עקיצה... אני לא באמת מתכוון לזה... ממש נדבקנו מהילדים... ואגב אני לא אומר את זה רק בגלל שאני חבר של סרטנית...כי להתראות אנחנו מתראים גם בלי קשר למפגשים.. פשוט זה מצחיק אותי שהתחלנו פה עם פרנציפים של ילדים קטנים... אחת כמו טיי??? זאת אחת שאפשר לתת אותה בתור דוגמא??? ממש לא!!!! מצאתם את מי לתת דוגמאה....מעניין רק את אלה שבני 19... ממש רחוווקקקקק מ-20.. חחחחחחחח באמת שאנחנו לא שונים מהתינוקות ואם זה כך אז אני חושב שהם יכולים להמשיך לבוא ולהיות בחברתנו... זהו... *איטלקי23S צוחק מהפרנציפ החדש...*
אתם משווים ילדים בני 15 לילדים בני 19?????? התחלנו במשחקים של ילדים קטנים???? מאסטרו אחי....אין כלום נגדך ואתה יודע את זה.... אבל לפי מה שהעלו פה כרגע.....אני חושב שגם לך אין יותר מה לחפש פה... ושוב פעם אחי זה לא אישי....זו סתם עקיצה... אני לא באמת מתכוון לזה... ממש נדבקנו מהילדים... ואגב אני לא אומר את זה רק בגלל שאני חבר של סרטנית...כי להתראות אנחנו מתראים גם בלי קשר למפגשים.. פשוט זה מצחיק אותי שהתחלנו פה עם פרנציפים של ילדים קטנים... אחת כמו טיי??? זאת אחת שאפשר לתת אותה בתור דוגמא??? ממש לא!!!! מצאתם את מי לתת דוגמאה....מעניין רק את אלה שבני 19... ממש רחוווקקקקק מ-20.. חחחחחחחח באמת שאנחנו לא שונים מהתינוקות ואם זה כך אז אני חושב שהם יכולים להמשיך לבוא ולהיות בחברתנו... זהו... *איטלקי23S צוחק מהפרנציפ החדש...*