עכשיו בכלל הוכחתם שאתם תינוקות..

עכשיו בכלל הוכחתם שאתם תינוקות..

אתם משווים ילדים בני 15 לילדים בני 19?????? התחלנו במשחקים של ילדים קטנים???? מאסטרו אחי....אין כלום נגדך ואתה יודע את זה.... אבל לפי מה שהעלו פה כרגע.....אני חושב שגם לך אין יותר מה לחפש פה... ושוב פעם אחי זה לא אישי....זו סתם עקיצה... אני לא באמת מתכוון לזה... ממש נדבקנו מהילדים... ואגב אני לא אומר את זה רק בגלל שאני חבר של סרטנית...כי להתראות אנחנו מתראים גם בלי קשר למפגשים.. פשוט זה מצחיק אותי שהתחלנו פה עם פרנציפים של ילדים קטנים... אחת כמו טיי??? זאת אחת שאפשר לתת אותה בתור דוגמא??? ממש לא!!!! מצאתם את מי לתת דוגמאה....מעניין רק את אלה שבני 19... ממש רחוווקקקקק מ-20.. חחחחחחחח באמת שאנחנו לא שונים מהתינוקות ואם זה כך אז אני חושב שהם יכולים להמשיך לבוא ולהיות בחברתנו... זהו... *איטלקי23S צוחק מהפרנציפ החדש...*
 
איטלקי..

זה בדיוק העניין!!! הם רוצים לעשות את ז חדר 20 פלוס לא? איך פתאום זה הופך לחדר 18 פלוס, או 19 פלוס? בלייד מפורשות אמר שהוא רוצה כאן רק ואך ורק 20 פלוס!!!!! ``מעדיף לדבר עם בת 29 מטומטמת מאשר אחת קטנה ובוגרת בטירוף``<ציטוט לא מדוייק> תחשבו על זה, אם אתם יוצאים למלחמת חורמה לפחות תחשבו על ההשלכות של המלחמה. הרי אתם יודעים את הדיעה שלי, אני מבהיר כאן נקודה פשוטה מאוד. בוי.
 
ג`וני אחי....

אני ידע בדיוק מה הדיעה שלך... אבל אתה לא חושב שזה באמת אבל באמת קטנוני???? כאילו רבאק מי שבן 19.8 חודשים לא יכול לבוא למפגש???? מה נסגר? כל הקטע פה זה העקרון.. ילד בן 15 זה לא ילד בן 19 נקודה... אנחנו פשוט מתחילים להתנהג כמו ילדים...וחבל... ביי.. *איטלקי23S מתגעגע לליקוקים של ג`וני בוי באוזן*
 
איטלקי..

באותו עניין אני יכול לבוא ולהגיד שגיל 17 זה לא רחוק מגיל 19..או 18. נכון זה אולי קצת קטנוני..אבל בגלל שכולם יודעים את דעתי אני ממשיך בעניין ה``מלחמת נגד`` שלי למען ה``ילדים`` שאני ממש לא חושב שהם מורידים ת`רמה כפי שחלק טוענים. אני כבר הבנתי את אופן המחשבה והמטרה הסופית אבל אני לא חושב כמוהם ואני כמו כולם ``בסך הכל מביע דיעה``. בוי.
 

יהיה

New member
פיסטוקון!!! (גילי)

ראית את אישתי? ומה קורה איתך גבר-ת? גילי
 

tiger rrr

New member
גילי שלי !!

אני פה חיים שלי הגבתי לך למטה !! אני כבר רושמת לך הודעה ממי !!
 
הלו קישטה..

לא לשרשר פה.. ילדים לכו הבייתה... לא פה... ביי.. *איטלקי23S מתכוון לגילי וטיי(רק שלא ייפלו עליי כולם עכשיו בגלל מה שרשמתי*
 
למעלה