עכשיו בגל"צ - דרור גנון מעודד מוניות שירות.

מצב
הנושא נעול.

londonisrael

New member
באיסוף עד הבית המחיר גבוה יותר

מצד שני הן אוספות עד הבית.
בנוסף בהשוואה למחיר הטיסה ההפרש זעום.
27 שקלים זה המחיר של האוטובוסים לירושלים ובתוכה.
באיסוף עד הבית המחיר גבוה יותר
כ60 ש"ח.
לשני אנשים זה יוצא 120 ש"ח, כולל טיול חינם במבשרת ציון ברמות בנווה יעקב ועוד.
נסיעה באוטובוס שתעלה כ20 ש"ח, + מונית מקומית בירושלים תצא זולה הרבה יותר ונוחה לא פחות.
 
אז מי שמפונק\או עייף שיסע במונית שירות

באיסוף עד הבית המחיר גבוה יותר
כ60 ש"ח.
לשני אנשים זה יוצא 120 ש"ח, כולל טיול חינם במבשרת ציון ברמות בנווה יעקב ועוד.
נסיעה באוטובוס שתעלה כ20 ש"ח, + מונית מקומית בירושלים תצא זולה הרבה יותר ונוחה לא פחות.
אז מי שמפונק\או עייף שיסע במונית שירות
כל השאר שיחליפו אוטובוס. וזה זמני עד שתהיה רכבת.

אם כבר לשפר אז לשפר לישובים יותר קרובים כמו ראשון לציון ורחובות להם אין כמעט אוטובוסים מנתב"ג וגם לא מוניות שירות.
 

londonisrael

New member
איזו מסקנה?

אז מי שמפונק\או עייף שיסע במונית שירות
כל השאר שיחליפו אוטובוס. וזה זמני עד שתהיה רכבת.

אם כבר לשפר אז לשפר לישובים יותר קרובים כמו ראשון לציון ורחובות להם אין כמעט אוטובוסים מנתב"ג וגם לא מוניות שירות.
איזו מסקנה?
אתה מכיר נמל תעופה באירופה עם תח"צ ברמה של מוניות שרות, וזהו?
אין שום סתירה בין הצורך בקו לצרכים נוספים.
 

mister K

New member
מירושלים לצומת אל על המחיר הוא 25 שקלים

מצד שני הן אוספות עד הבית.
בנוסף בהשוואה למחיר הטיסה ההפרש זעום.
27 שקלים זה המחיר של האוטובוסים לירושלים ובתוכה.
מירושלים לצומת אל על המחיר הוא 25 שקלים
וגם זה מחיר הזוי בהתחשב בעובדה שת"א - ירושלים עולה 19 שקלים.
 

londonisrael

New member
לעיתים צריך לחכות הרבה זמן

לזכותו יאמר שהוא מודה בפגם שבמצב הקיים
האמת, לא ידוע לי עד כמה גרוע השירות שניתן על ידי מוניות השרות ב"קו" מנתב"ג לירושלים.

מי שמכיר אותי יודע שאיני מחסידי השרות, אבל אפילו לי נדמה שבמקרה ספציפי זה הן פועלות בצורה סדירה למדי וללא המתנות ארוכות מאוד לאיסוף נוסעים.

עם זאת, זה בדיוק סוג הקווים שבו לא תזיק מעט תחרות בין שנים או יותר מפעילים. הכוונה לקווים בינעירוניים עם כמות נכבדת של נוסעים ממסוף למסוף וללא תחנות בדרכים עצמן. גם הצורך בכרטוס משותף עם אמצעים אחרים אינו מהותי מדי בקו כזה.
לעיתים צריך לחכות הרבה זמן
במוניות שרות הללו, מנסיון.
בנוסף ישנה בעייתיות גדולה שאין לך באמת מושג האם אתה יוצא עוד רבע שעה או בעוד שעה.
 

alantan

New member
עם כך, זה באמת דורש תחרות של קו סדיר...

לעיתים צריך לחכות הרבה זמן
במוניות שרות הללו, מנסיון.
בנוסף ישנה בעייתיות גדולה שאין לך באמת מושג האם אתה יוצא עוד רבע שעה או בעוד שעה.
עם כך, זה באמת דורש תחרות של קו סדיר...
 

olli3

New member
מנהל
קישור להאזנה לתוכנית.

עכשיו בגל"צ - דרור גנון מעודד מוניות שירות.
מיכל מנור יצאה לבדוק איך נוסעים מירושלים לנתב"ג, דרור גנון מפנה למוניות שירות. לטענתו ממש אין צורך באוטובוסים.

דרור גנון טוען שבעבר לא נסעו נוסעים באוטובוסים בין נתב"ג לירושלים. מילים שלו: "אפס כלום".

כשתשתחרר הקלטה, אני אעלה לכאן קישור.

הזוי, פשוט הזוי!!
קישור להאזנה לתוכנית.
http://www.icast.co.il/PlayerWin.as...837f0cf0e.icast.mp3&IndexID=475980&name=iCast

הנושא מתחיל מהדקה ה-38.
 

olli3

New member
מנהל
טוב, באמת זו פנינה מלוטשת היטב. בליל שטויות

קישור להאזנה לתוכנית.
http://www.icast.co.il/PlayerWin.as...837f0cf0e.icast.mp3&IndexID=475980&name=iCast

הנושא מתחיל מהדקה ה-38.
טוב, באמת זו פנינה מלוטשת היטב. בליל שטויות
אומר דרור גנון. כמעט כל השיחה איתו פשוט דפוקה והזויה מהיסוד. כאילו, אין מה להגיד על זה שלא קיים שירות כזה חיוני וחשוב אז בוא נמרח את זה כמה שיותר, נציג את מה שיש באור הכי חיובי שיש, נגיד שאין צורך ושהביקושים אפסיים ונסתום פיות בעצם. ריכזתי עבורכם את מיטב הגיגיו...

בין היתר:

מונית שירות היא השירות הכי יעיל שיש, לדעתי (דבריו של דרור גנון כמובן).

נכון שאוטובוס יותר זול, אבל אוטובוס לא נותן את השירות... וואלה?!? יש לך את זה בעוד יותר מטומטם? מסתבר שיש...

בואו נהיה תיירים לרגע, הגענו לטרמינל 3, יצאנו מהשער, עכשיו אנחנו אומרים ללכת לתחנת אוטובוס ולעלות וזה לא כל כך נוח אבל אפשרי, לשים את המזוודות בבגאז', להגיע לתחנה המרכזית בירושלים, לרדת, לעבור מרחוב לרחוב לרחוב ומשם אני צריך לעלות בעוד אוטובוס עירוני לשכונה. ואז האוטובוס העירוני לא עוצר לי בפתח הבית, אני צריך עוד ללכת עם המזוודות למרחק של 300-440 מטרים עד שאגיע למפתן הבית. ומונית שירות אוספת אותך מפתח הבית עד פתח טרמינל 3.

אז בואו נבחן את זה. בטרמינל 3 יש רציף אוטובוסים? יש. על איזו הליכה הוא מדבר ששונה מההליכה לרכבת או למונית השירות?

את הררי המזוודות יש איפה לשים במוניות השירות? יש להן בגאז' ענק יותר משל אוטובוס? והאם כאן המזוודות פשוט מחליקות באורך פלא לתוך מונית השירות?

ומה עם התיירים שמגיעים לת"א ברכבת? הם לא יורדים בתחנת הרכבת וממשיכים משם באוטובוס או בספיישל למלון? או לכל יעד אחר שלהם? או שחלילה, תפעילו אוטובוס בין נתב"ג לירושלים שלא יסתיים בתחנה המרכזית, ממש בלתי אפשרי לביצוע.

חשבתם שנגמר? יש עוד המון הגיגים...

מוניות שירות הן תחבורה ציבורית לכל דבר ועניין, דקה לאחר מכן מוניות השירות שונות מהתחבורה הציבורית בכך וכך...

מוניות השירות עובדות 24 שעות וגם בסופ"ש - הציג זאת כקביעה על כך שמוניות השירות טובות יותר.

לשאלה, אם משרד התחבורה כל כך מעודד את מוניות השירות, מדוע הוא לא עושה מונית שירות מנתב"ג לתל אביב הוא ענה בכך שאולי עוד מעט יצא מכרז שכזה למוניות שירות בין נתב"ג לתל אביב.

לשאלה מדוע פשוט להפעיל אוטובוס בין נתב"ג לירושלים? תשובתו: אין ביקוש. כשהיה שירות כזה לטרמינל 1, לא היו נוסעים כדבריו. בנוסף הוא טוען כי האנשים המגיעים לארץ מעדיפים להשתמש במוניות שירות או במוניות ספיישל על מנת להגיע לירושלים. וואלה?!??? מעניין למה באמת?? אולי כי זו הדרך היחידה ששפויה (עם כל הצער שבדבר) בלקשר את נתב"ג לעיר הבירה, ירושלים? יש לך את זה בעוד יותר מטומטם? מסתבר שכן...

הוא לא סיים את המשפט הקודם והוא אומר: הבשורה היא פשוטה, אנחנו כן זיהינו את הפוטנציאל ואנחנו כרגע מתחילים פיילוט בחודש יולי עד ספטמבר על ידי טלפונים סלולארים שיוחלקו להם כדי לעקוב בעצם אחריהם (נראה לי שהוא התכוון למכשירי GPS) ובדרכי הנסיעה שלהם, בין היתר אל ירושלים ובתוך ירושלים כדי לעמוד על הביקושים שמתאימים לתיירים הרוצים להגיע מירושלים לנתב"ג.

ברצינות? קשה לכם להבין שתיירים שמגיעים לישראל רוצים להגיע לירושלים? בחייאת? קשה לכם להבין שכשהם באים לירושלים הם לא נוסעים לגילה או לנווה יעקב?

לגבי המילה share taxi דרור טען שזה לא "לחלוק מונית", זאת לאחר שאחד הגולשים הסב את תשומת הלב לכך ששירות נגזר מהמילה share.
 

mister K

New member
הקשקשן הזה לא מפסיק להתעלות על עצמו...

טוב, באמת זו פנינה מלוטשת היטב. בליל שטויות
אומר דרור גנון. כמעט כל השיחה איתו פשוט דפוקה והזויה מהיסוד. כאילו, אין מה להגיד על זה שלא קיים שירות כזה חיוני וחשוב אז בוא נמרח את זה כמה שיותר, נציג את מה שיש באור הכי חיובי שיש, נגיד שאין צורך ושהביקושים אפסיים ונסתום פיות בעצם. ריכזתי עבורכם את מיטב הגיגיו...

בין היתר:

מונית שירות היא השירות הכי יעיל שיש, לדעתי (דבריו של דרור גנון כמובן).

נכון שאוטובוס יותר זול, אבל אוטובוס לא נותן את השירות... וואלה?!? יש לך את זה בעוד יותר מטומטם? מסתבר שיש...

בואו נהיה תיירים לרגע, הגענו לטרמינל 3, יצאנו מהשער, עכשיו אנחנו אומרים ללכת לתחנת אוטובוס ולעלות וזה לא כל כך נוח אבל אפשרי, לשים את המזוודות בבגאז', להגיע לתחנה המרכזית בירושלים, לרדת, לעבור מרחוב לרחוב לרחוב ומשם אני צריך לעלות בעוד אוטובוס עירוני לשכונה. ואז האוטובוס העירוני לא עוצר לי בפתח הבית, אני צריך עוד ללכת עם המזוודות למרחק של 300-440 מטרים עד שאגיע למפתן הבית. ומונית שירות אוספת אותך מפתח הבית עד פתח טרמינל 3.

אז בואו נבחן את זה. בטרמינל 3 יש רציף אוטובוסים? יש. על איזו הליכה הוא מדבר ששונה מההליכה לרכבת או למונית השירות?

את הררי המזוודות יש איפה לשים במוניות השירות? יש להן בגאז' ענק יותר משל אוטובוס? והאם כאן המזוודות פשוט מחליקות באורך פלא לתוך מונית השירות?

ומה עם התיירים שמגיעים לת"א ברכבת? הם לא יורדים בתחנת הרכבת וממשיכים משם באוטובוס או בספיישל למלון? או לכל יעד אחר שלהם? או שחלילה, תפעילו אוטובוס בין נתב"ג לירושלים שלא יסתיים בתחנה המרכזית, ממש בלתי אפשרי לביצוע.

חשבתם שנגמר? יש עוד המון הגיגים...

מוניות שירות הן תחבורה ציבורית לכל דבר ועניין, דקה לאחר מכן מוניות השירות שונות מהתחבורה הציבורית בכך וכך...

מוניות השירות עובדות 24 שעות וגם בסופ"ש - הציג זאת כקביעה על כך שמוניות השירות טובות יותר.

לשאלה, אם משרד התחבורה כל כך מעודד את מוניות השירות, מדוע הוא לא עושה מונית שירות מנתב"ג לתל אביב הוא ענה בכך שאולי עוד מעט יצא מכרז שכזה למוניות שירות בין נתב"ג לתל אביב.

לשאלה מדוע פשוט להפעיל אוטובוס בין נתב"ג לירושלים? תשובתו: אין ביקוש. כשהיה שירות כזה לטרמינל 1, לא היו נוסעים כדבריו. בנוסף הוא טוען כי האנשים המגיעים לארץ מעדיפים להשתמש במוניות שירות או במוניות ספיישל על מנת להגיע לירושלים. וואלה?!??? מעניין למה באמת?? אולי כי זו הדרך היחידה ששפויה (עם כל הצער שבדבר) בלקשר את נתב"ג לעיר הבירה, ירושלים? יש לך את זה בעוד יותר מטומטם? מסתבר שכן...

הוא לא סיים את המשפט הקודם והוא אומר: הבשורה היא פשוטה, אנחנו כן זיהינו את הפוטנציאל ואנחנו כרגע מתחילים פיילוט בחודש יולי עד ספטמבר על ידי טלפונים סלולארים שיוחלקו להם כדי לעקוב בעצם אחריהם (נראה לי שהוא התכוון למכשירי GPS) ובדרכי הנסיעה שלהם, בין היתר אל ירושלים ובתוך ירושלים כדי לעמוד על הביקושים שמתאימים לתיירים הרוצים להגיע מירושלים לנתב"ג.

ברצינות? קשה לכם להבין שתיירים שמגיעים לישראל רוצים להגיע לירושלים? בחייאת? קשה לכם להבין שכשהם באים לירושלים הם לא נוסעים לגילה או לנווה יעקב?

לגבי המילה share taxi דרור טען שזה לא "לחלוק מונית", זאת לאחר שאחד הגולשים הסב את תשומת הלב לכך ששירות נגזר מהמילה share.
הקשקשן הזה לא מפסיק להתעלות על עצמו...
פשוט קשקוש מוחלט, מלא בצביעות, בחוסר רצון להודות בטעות (דבר אשר אופייני מאוד לגנון שכנראה יש לו אגו לא קטן) וגם בכמה שקרים של ממש.

אבל אני שמח שמה שכתבתי כאן על המקור לשמן של מוניות השרות הגיע לגלי צה"ל.
לא באמת ציפיתי ממישהו כמו דרור גנון לדעת את זה...
 

olli3

New member
מנהל
גם הצוות באולפן היה דיי המום, כך זה נשמע...

הקשקשן הזה לא מפסיק להתעלות על עצמו...
פשוט קשקוש מוחלט, מלא בצביעות, בחוסר רצון להודות בטעות (דבר אשר אופייני מאוד לגנון שכנראה יש לו אגו לא קטן) וגם בכמה שקרים של ממש.

אבל אני שמח שמה שכתבתי כאן על המקור לשמן של מוניות השרות הגיע לגלי צה"ל.
לא באמת ציפיתי ממישהו כמו דרור גנון לדעת את זה...
גם הצוות באולפן היה דיי המום, כך זה נשמע...
בקיצור, המסקנה היא: סעו במונית שירות, היא יעילה יותר וטובה יותר מאוטובוס או רכבת. אם היינו יכולים, אנחנו במשרד התחבורה היינו מפעילים אך ורק קווי מוניות שירות, כי הם הכי טובים לכם. מה אתם צריכים להיטרטר ברכבות או באוטובוסים? הרי אין לאוטובוסים ולרכבות שום ביקוש (כשהם מסורבלים) והאנשים מעדיפים את מוניות השירות או את מוניות הספיישל (כשאין שירות רכבתי או אוטובוסי נורמלי).

אני עדיין דיי המום מבליל השטויות שהוא הוציא מפיו.

לא נעים לי להגיד את זה, אבל הוא פשוט יצא אדיוט ולא רק בפני מי שמבין קצת בתחבורה ציבורית כמו כאן בפורום. ברור לי שרוב מי שהאזין לתוכנית הזאת ונסע בתחבורה ציבורית בארץ או בעולם, הרים גבה נוכח כל השטויות שנאמרו שם.
 
אילו היה פיקוח טוב יותר על מוניות השירות

גם הצוות באולפן היה דיי המום, כך זה נשמע...
בקיצור, המסקנה היא: סעו במונית שירות, היא יעילה יותר וטובה יותר מאוטובוס או רכבת. אם היינו יכולים, אנחנו במשרד התחבורה היינו מפעילים אך ורק קווי מוניות שירות, כי הם הכי טובים לכם. מה אתם צריכים להיטרטר ברכבות או באוטובוסים? הרי אין לאוטובוסים ולרכבות שום ביקוש (כשהם מסורבלים) והאנשים מעדיפים את מוניות השירות או את מוניות הספיישל (כשאין שירות רכבתי או אוטובוסי נורמלי).

אני עדיין דיי המום מבליל השטויות שהוא הוציא מפיו.

לא נעים לי להגיד את זה, אבל הוא פשוט יצא אדיוט ולא רק בפני מי שמבין קצת בתחבורה ציבורית כמו כאן בפורום. ברור לי שרוב מי שהאזין לתוכנית הזאת ונסע בתחבורה ציבורית בארץ או בעולם, הרים גבה נוכח כל השטויות שנאמרו שם.
אילו היה פיקוח טוב יותר על מוניות השירות
אני חושב שאין שום פסול באופן עקרוני במוניות שרות מפוקחות כמו שצריך.
במקרה של נתב"ג המוניות הללו נוחות מאוד לטיסות בשעות בהן אין שירות אחר (כמו טיסות בוקר מוקדמות)
 
לפני המון המון המון שנים

טוב, באמת זו פנינה מלוטשת היטב. בליל שטויות
אומר דרור גנון. כמעט כל השיחה איתו פשוט דפוקה והזויה מהיסוד. כאילו, אין מה להגיד על זה שלא קיים שירות כזה חיוני וחשוב אז בוא נמרח את זה כמה שיותר, נציג את מה שיש באור הכי חיובי שיש, נגיד שאין צורך ושהביקושים אפסיים ונסתום פיות בעצם. ריכזתי עבורכם את מיטב הגיגיו...

בין היתר:

מונית שירות היא השירות הכי יעיל שיש, לדעתי (דבריו של דרור גנון כמובן).

נכון שאוטובוס יותר זול, אבל אוטובוס לא נותן את השירות... וואלה?!? יש לך את זה בעוד יותר מטומטם? מסתבר שיש...

בואו נהיה תיירים לרגע, הגענו לטרמינל 3, יצאנו מהשער, עכשיו אנחנו אומרים ללכת לתחנת אוטובוס ולעלות וזה לא כל כך נוח אבל אפשרי, לשים את המזוודות בבגאז', להגיע לתחנה המרכזית בירושלים, לרדת, לעבור מרחוב לרחוב לרחוב ומשם אני צריך לעלות בעוד אוטובוס עירוני לשכונה. ואז האוטובוס העירוני לא עוצר לי בפתח הבית, אני צריך עוד ללכת עם המזוודות למרחק של 300-440 מטרים עד שאגיע למפתן הבית. ומונית שירות אוספת אותך מפתח הבית עד פתח טרמינל 3.

אז בואו נבחן את זה. בטרמינל 3 יש רציף אוטובוסים? יש. על איזו הליכה הוא מדבר ששונה מההליכה לרכבת או למונית השירות?

את הררי המזוודות יש איפה לשים במוניות השירות? יש להן בגאז' ענק יותר משל אוטובוס? והאם כאן המזוודות פשוט מחליקות באורך פלא לתוך מונית השירות?

ומה עם התיירים שמגיעים לת"א ברכבת? הם לא יורדים בתחנת הרכבת וממשיכים משם באוטובוס או בספיישל למלון? או לכל יעד אחר שלהם? או שחלילה, תפעילו אוטובוס בין נתב"ג לירושלים שלא יסתיים בתחנה המרכזית, ממש בלתי אפשרי לביצוע.

חשבתם שנגמר? יש עוד המון הגיגים...

מוניות שירות הן תחבורה ציבורית לכל דבר ועניין, דקה לאחר מכן מוניות השירות שונות מהתחבורה הציבורית בכך וכך...

מוניות השירות עובדות 24 שעות וגם בסופ"ש - הציג זאת כקביעה על כך שמוניות השירות טובות יותר.

לשאלה, אם משרד התחבורה כל כך מעודד את מוניות השירות, מדוע הוא לא עושה מונית שירות מנתב"ג לתל אביב הוא ענה בכך שאולי עוד מעט יצא מכרז שכזה למוניות שירות בין נתב"ג לתל אביב.

לשאלה מדוע פשוט להפעיל אוטובוס בין נתב"ג לירושלים? תשובתו: אין ביקוש. כשהיה שירות כזה לטרמינל 1, לא היו נוסעים כדבריו. בנוסף הוא טוען כי האנשים המגיעים לארץ מעדיפים להשתמש במוניות שירות או במוניות ספיישל על מנת להגיע לירושלים. וואלה?!??? מעניין למה באמת?? אולי כי זו הדרך היחידה ששפויה (עם כל הצער שבדבר) בלקשר את נתב"ג לעיר הבירה, ירושלים? יש לך את זה בעוד יותר מטומטם? מסתבר שכן...

הוא לא סיים את המשפט הקודם והוא אומר: הבשורה היא פשוטה, אנחנו כן זיהינו את הפוטנציאל ואנחנו כרגע מתחילים פיילוט בחודש יולי עד ספטמבר על ידי טלפונים סלולארים שיוחלקו להם כדי לעקוב בעצם אחריהם (נראה לי שהוא התכוון למכשירי GPS) ובדרכי הנסיעה שלהם, בין היתר אל ירושלים ובתוך ירושלים כדי לעמוד על הביקושים שמתאימים לתיירים הרוצים להגיע מירושלים לנתב"ג.

ברצינות? קשה לכם להבין שתיירים שמגיעים לישראל רוצים להגיע לירושלים? בחייאת? קשה לכם להבין שכשהם באים לירושלים הם לא נוסעים לגילה או לנווה יעקב?

לגבי המילה share taxi דרור טען שזה לא "לחלוק מונית", זאת לאחר שאחד הגולשים הסב את תשומת הלב לכך ששירות נגזר מהמילה share.
לפני המון המון המון שנים
פעל מידיבוס של יונייטד טורס בקו 111 מאיזורי המלונות בי-ם לנתב"ג (מקביל ל222 התל אביבי) האם מישהו זוכר או יודע מה עלה בגורלו??
האם ניתן להפעיל שירות דומה מנתב"ג לי-ם עם מס' תחנות באיזורי המלונות (רח' וילנאי, רח' סנט ג'ורג')??
 

olli3

New member
מנהל
דר"א במצב הקיים, למה לנסוע ברכבת למודיעין

עכשיו בגל"צ - דרור גנון מעודד מוניות שירות.
מיכל מנור יצאה לבדוק איך נוסעים מירושלים לנתב"ג, דרור גנון מפנה למוניות שירות. לטענתו ממש אין צורך באוטובוסים.

דרור גנון טוען שבעבר לא נסעו נוסעים באוטובוסים בין נתב"ג לירושלים. מילים שלו: "אפס כלום".

כשתשתחרר הקלטה, אני אעלה לכאן קישור.

הזוי, פשוט הזוי!!
דר"א במצב הקיים, למה לנסוע ברכבת למודיעין
ולהמשיך ממודיעין באוטובוס לירושלים? זה נשמע לי קצת יותר הגיוני מלנסוע לצומת אל על ולהמתין ל947 שאתה אף פעם לא יודע מתי הוא באת יגיע ואם יהיה בו בכלל מקום.

הרי הרכבת מדויקת והאוטובוס יוצא ממודיעין בשעה קבועה. בהחלט ניתן לתכנן כך נסיעה.
 

olli3

New member
מנהל
האזנה ישירה לאייטם בלבד


עכשיו בגל"צ - דרור גנון מעודד מוניות שירות.
מיכל מנור יצאה לבדוק איך נוסעים מירושלים לנתב"ג, דרור גנון מפנה למוניות שירות. לטענתו ממש אין צורך באוטובוסים.

דרור גנון טוען שבעבר לא נסעו נוסעים באוטובוסים בין נתב"ג לירושלים. מילים שלו: "אפס כלום".

כשתשתחרר הקלטה, אני אעלה לכאן קישור.

הזוי, פשוט הזוי!!
האזנה ישירה לאייטם בלבד

https://soundcloud.com/user757997772/l11pltevfaqq

האזנה אך ורק לקטע מהתוכנית הרלוונטי לשרשור זה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
ההגעה לנתב"ג היא סיוט

האזנה ישירה לאייטם בלבד

https://soundcloud.com/user757997772/l11pltevfaqq

האזנה אך ורק לקטע מהתוכנית הרלוונטי לשרשור זה.
ההגעה לנתב"ג היא סיוט
אני משתמש בשרות של נשר באופן תדיר כשאני טס לחו"ל וחוזר ממנו. על "איכות" השרות שלהם אני יכול לכתוב ספר.
הטרטור עם קו 947+5 הוא סיפור נוסף, מה גם ש-947 מפסיק לפעול אחרי 8 בערב, מה שלא מפליא בהתחשב באורכו של הקו.
 

olli3

New member
מנהל
950 מחליף את 947 בלילה. אבל מה דעתך על

ההגעה לנתב"ג היא סיוט
אני משתמש בשרות של נשר באופן תדיר כשאני טס לחו"ל וחוזר ממנו. על "איכות" השרות שלהם אני יכול לכתוב ספר.
הטרטור עם קו 947+5 הוא סיפור נוסף, מה גם ש-947 מפסיק לפעול אחרי 8 בערב, מה שלא מפליא בהתחשב באורכו של הקו.
950 מחליף את 947 בלילה. אבל מה דעתך על
נסיעה באמצעות רכבת לתחנת מודיעין והמשך משם עם קו 110 לירושלים? זה נשמע לי הרבה פחות טרטורי והרבה יותר אמין מבחינת לו"ז.

מה אתה חושב?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יותר ארוך

950 מחליף את 947 בלילה. אבל מה דעתך על
נסיעה באמצעות רכבת לתחנת מודיעין והמשך משם עם קו 110 לירושלים? זה נשמע לי הרבה פחות טרטורי והרבה יותר אמין מבחינת לו"ז.

מה אתה חושב?
יותר ארוך
זה יאריך את הנסיעה, אם כי אפשר לבדוק.
947 מהמרכזית עד צומת אל על לקוחת מקסימום 35-40 דקות. משם קו 5 - עוד כ- 10 דקות. ההמתנה בד"כ משהו כמו 10-15 דקות.
סה"כ שעה+.

קו 110 - עד מודיעין, עם כל הסיבובים לוקח כ- 50 דקות+. רכבת עושה את הדרך בכ- 20 דקות. והתדירות שלה נמוכה מזו של קו 5.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה