עכשיו בגל"צ - דרור גנון מעודד מוניות שירות.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
עכשיו בגל"צ - דרור גנון מעודד מוניות שירות.

עכשיו בגל"צ - דרור גנון מעודד מוניות שירות.
מיכל מנור יצאה לבדוק איך נוסעים מירושלים לנתב"ג, דרור גנון מפנה למוניות שירות. לטענתו ממש אין צורך באוטובוסים.

דרור גנון טוען שבעבר לא נסעו נוסעים באוטובוסים בין נתב"ג לירושלים. מילים שלו: "אפס כלום".

כשתשתחרר הקלטה, אני אעלה לכאן קישור.

הזוי, פשוט הזוי!!
 
לדעתי צריך להכניס לשם את 950

עכשיו בגל"צ - דרור גנון מעודד מוניות שירות.
מיכל מנור יצאה לבדוק איך נוסעים מירושלים לנתב"ג, דרור גנון מפנה למוניות שירות. לטענתו ממש אין צורך באוטובוסים.

דרור גנון טוען שבעבר לא נסעו נוסעים באוטובוסים בין נתב"ג לירושלים. מילים שלו: "אפס כלום".

כשתשתחרר הקלטה, אני אעלה לכאן קישור.

הזוי, פשוט הזוי!!
לדעתי צריך להכניס לשם את 950
בעיקר כשהוא הולך להחליף את 947,לפי התכנונים.אני נוסע קבוע בקו בשנים האחרונות,ובאמת לא אכפת לי שיתווספו עוד 5 דקות נסיעה.אפשר גם להסתכל בצורה חיובית- אולי הכנסת הקו לשם תוסיף לו גם נסיעות לילה כדי לקשר בין ירושלים לטיסות הלילה בנתב''ג.
 

olli3

New member
מנהל
לא יהיה מדובר ב5 דקות.

לדעתי צריך להכניס לשם את 950
בעיקר כשהוא הולך להחליף את 947,לפי התכנונים.אני נוסע קבוע בקו בשנים האחרונות,ובאמת לא אכפת לי שיתווספו עוד 5 דקות נסיעה.אפשר גם להסתכל בצורה חיובית- אולי הכנסת הקו לשם תוסיף לו גם נסיעות לילה כדי לקשר בין ירושלים לטיסות הלילה בנתב''ג.
לא יהיה מדובר ב5 דקות.
זמן הנסיעה מצומת אל על עד לטרמינל 3 + זמן ההמתנה לבדיקה הבטחונית + הבדיקה הבטחונית עצמה.

ממה שדובר כאן בפורום, יש מקרים שגם מורים לנוסעים להציג את מטענם ולפתוח את המזוודות.
 

benshap2

New member
הרבה יותר חכם יהיה להאריך את השאטל קצת

לא יהיה מדובר ב5 דקות.
זמן הנסיעה מצומת אל על עד לטרמינל 3 + זמן ההמתנה לבדיקה הבטחונית + הבדיקה הבטחונית עצמה.

ממה שדובר כאן בפורום, יש מקרים שגם מורים לנוסעים להציג את מטענם ולפתוח את המזוודות.
הרבה יותר חכם יהיה להאריך את השאטל קצת
כך שיאסוף נוסעים מהתחנות הסמוכות לצומת אל על.
 

olli3

New member
מנהל
דובר על כך בפורום. הרעיון של קו 100

הרבה יותר חכם יהיה להאריך את השאטל קצת
כך שיאסוף נוסעים מהתחנות הסמוכות לצומת אל על.
דובר על כך בפורום. הרעיון של קו 100
שיתחיל בטרמינל 3, ימשיך משם לשפירים ומשם לירושלים, לא רע. גם האופציה שיתחיל בשפירים דרך טרמינל 3 לא רע (לשעות השפל). בשעות השיא חשוב לתת שירות מהיר שתפקידו לנצח את הרכב הפרטי ולא שיהיה איטי יותר בין חניון שפירים לירושלים.
 
אבל קו 5 עובר בצומת אל-על

צודק - אולי הוא מתכוון לקו 5...
אבל קו 5 עובר בצומת אל-על
להערכתי הוא התכוון לשאטל הפנימי של נתב"ג.
זה יכול להיות רעיון טוב לבנות מסוף בכניסה לנתב"ג מכיוון צומת אל-על (לפני מחסום הביקורת) שבו יעצרו קווי אוטובוס שעוברים בצומת אל-על ושהשאטל הפנימי יגיע עד לקרבת המסוף מהעבר השני של מחסום הביקורת, עם מעבר נוח בין המסוף לתחנה של השאטל.
אבל במצב הנוכחי של התחנות בצומת אל-על, אני לא רואה איך אפשר ליצור השקה נוחה בין קווי האוטובוס שעוברים בצומת לבין השאטל הפנימי.
 

londonisrael

New member
בהנחה שצריך להחליף בתחנה המרכזית

אבל קו 5 עובר בצומת אל-על
להערכתי הוא התכוון לשאטל הפנימי של נתב"ג.
זה יכול להיות רעיון טוב לבנות מסוף בכניסה לנתב"ג מכיוון צומת אל-על (לפני מחסום הביקורת) שבו יעצרו קווי אוטובוס שעוברים בצומת אל-על ושהשאטל הפנימי יגיע עד לקרבת המסוף מהעבר השני של מחסום הביקורת, עם מעבר נוח בין המסוף לתחנה של השאטל.
אבל במצב הנוכחי של התחנות בצומת אל-על, אני לא רואה איך אפשר ליצור השקה נוחה בין קווי האוטובוס שעוברים בצומת לבין השאטל הפנימי.
בהנחה שצריך להחליף בתחנה המרכזית
זה בלתי נח בעליל לבצע החלפה נוספת, עם מזוודות.
 
כניסה עם אוטובוס בינעירוני לתוך נתב"ג היא כמו

בהנחה שצריך להחליף בתחנה המרכזית
זה בלתי נח בעליל לבצע החלפה נוספת, עם מזוודות.
כניסה עם אוטובוס בינעירוני לתוך נתב"ג היא כמו
החלפה ואפילו פחות נוחה, כי הנוסעים צריכים להוציא את המזוודות מתא המטען בעמדת הביקורת ולעיתים גם לפתוח אותן ואז להחזירן מחדש לתוך תא המטען.
כבר יותר נוח לצאת מהאוטובוס עם המזוודות לעבור במעבר דרך עמדת בידוק נוחה יותר, עם יותר עמדות שירות ועובדים, כך שנוסעים יכולים לעבור במקביל ולעלות על שאטל בתוך תחום הנמל, שאטל שאגב מותאם לנוסעים עם מזוודות.
אבל זה תיאורטי, כי אין מסוף כזה ואם יהיה מתישהו בעתיד הרחוק, הוא לא יהיה רלוונטי לנסיעות לירושלים וממנה כי אז כבר תהיה רכבת בין ירושלים לנתב"ג.
המסוף שאני מציע באזור צומת אל-על לא מתייחס לירושלים. בצומת אל-על עוברים הרבה קווים גם ממקומות אחרים במדינה.
 

londonisrael

New member
אם האוטובוס נוסע ישירות מתחנה מרכזית

כניסה עם אוטובוס בינעירוני לתוך נתב"ג היא כמו
החלפה ואפילו פחות נוחה, כי הנוסעים צריכים להוציא את המזוודות מתא המטען בעמדת הביקורת ולעיתים גם לפתוח אותן ואז להחזירן מחדש לתוך תא המטען.
כבר יותר נוח לצאת מהאוטובוס עם המזוודות לעבור במעבר דרך עמדת בידוק נוחה יותר, עם יותר עמדות שירות ועובדים, כך שנוסעים יכולים לעבור במקביל ולעלות על שאטל בתוך תחום הנמל, שאטל שאגב מותאם לנוסעים עם מזוודות.
אבל זה תיאורטי, כי אין מסוף כזה ואם יהיה מתישהו בעתיד הרחוק, הוא לא יהיה רלוונטי לנסיעות לירושלים וממנה כי אז כבר תהיה רכבת בין ירושלים לנתב"ג.
המסוף שאני מציע באזור צומת אל-על לא מתייחס לירושלים. בצומת אל-על עוברים הרבה קווים גם ממקומות אחרים במדינה.
אם האוטובוס נוסע ישירות מתחנה מרכזית
ושם יש בידוק, אין שום סיבה שיעצר לבידוק בנתב"ג.
במה אוטובוס שונה מהרכבת?
 
ונראה לך שהמאבטחים בכניסה לנתב"ג יעשו את

אם האוטובוס נוסע ישירות מתחנה מרכזית
ושם יש בידוק, אין שום סיבה שיעצר לבידוק בנתב"ג.
במה אוטובוס שונה מהרכבת?
ונראה לך שהמאבטחים בכניסה לנתב"ג יעשו את
ההבחנה הזו ויאמרו לעצמם "אהה, קו XXX, זה רק מתחנה מרכזית ירושלים, אין צורך לעצור אותו לבדיקה"?
ואם תהיה לו תחנה נוספת במחלף הראל למשל?
אתה מצפה מהמאבטחים שיהיו בקיאים במסלול של כל קו שנכנס לנתב"ג?
הרכבת היא מערכת סגורה שאין לה תחנות פתוחות.
 

londonisrael

New member
אתה באמת חושב שזו בעיה?

ונראה לך שהמאבטחים בכניסה לנתב"ג יעשו את
ההבחנה הזו ויאמרו לעצמם "אהה, קו XXX, זה רק מתחנה מרכזית ירושלים, אין צורך לעצור אותו לבדיקה"?
ואם תהיה לו תחנה נוספת במחלף הראל למשל?
אתה מצפה מהמאבטחים שיהיו בקיאים במסלול של כל קו שנכנס לנתב"ג?
הרכבת היא מערכת סגורה שאין לה תחנות פתוחות.
אתה באמת חושב שזו בעיה?
נניח שמספר הקו יהיה 111, יש בעיה לתדרך את המאבטחים שאין צורך בבידוק בו?
ועל התחנה של מבשרת מוותרים בשביל העניין הזה.
 

alantan

New member
בלי קשר לרמת האבטחה בפועל, לא נראה לי שיסכימו

אתה באמת חושב שזו בעיה?
נניח שמספר הקו יהיה 111, יש בעיה לתדרך את המאבטחים שאין צורך בבידוק בו?
ועל התחנה של מבשרת מוותרים בשביל העניין הזה.
בלי קשר לרמת האבטחה בפועל, לא נראה לי שיסכימו
לא נראה לי שיסכימו לכך ברש"ת מטעמים מובנים...
 

benshap2

New member
השאטל של רש"ת

קו 100 זה לא שאטל
את ההצעה להאריך את קו 100 אני הצעתי, כך שודאי אני זוכר אותה.
אבל benshap2 כתב "להאריך שאטל". אז שאלתי אותו "איזה שאטל?".
השאטל של רש"ת
שעובר כל 15-30 דקות , תלוי ביום ובשעה, בין טרמינל 3 לטרמינל 1 דרך החניונים.

אם כבר אין קווי אוטובוס יעודיים לנמל התעופה, אין מה להכניס לנמל קווים מאספים יחסית שרוב נוסעיהם נוסעים זמן רב לנקודות רחוקות.
השאטל החינמי שמפעילה רש"ת יכול וצריך להגיע למסעף שמחוץ לשדה לדעתי, ואם יש בעיה רגלוטורית - אפשר לפטור אותה.
 
אבל בתצורה הנוכחית של התחנות בצומת אל-על

השאטל של רש"ת
שעובר כל 15-30 דקות , תלוי ביום ובשעה, בין טרמינל 3 לטרמינל 1 דרך החניונים.

אם כבר אין קווי אוטובוס יעודיים לנמל התעופה, אין מה להכניס לנמל קווים מאספים יחסית שרוב נוסעיהם נוסעים זמן רב לנקודות רחוקות.
השאטל החינמי שמפעילה רש"ת יכול וצריך להגיע למסעף שמחוץ לשדה לדעתי, ואם יש בעיה רגלוטורית - אפשר לפטור אותה.
אבל בתצורה הנוכחית של התחנות בצומת אל-על
לא יהיה מעבר נוח. זה לא יהיה שונה מהמעבר בין הקווים הארוכים לבין קו 5.
פתרון כזה יש כבר היום והוא לא מוצלח במיוחד.
צריך מסוף מסודר עם מעבר נוח בין הקווים לבין השאטל, כשצריך לכלול את הבידוק הבטחוני במעבר ולכן עדיף שהשאטל יהיה מהצד הפנימי של הנמל ולא ייצא אל מחוץ לנמל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה