עכשיו אני מבין למה כץ נדלק על הגרוטאות האלה

מצב
הנושא נעול.

orenhz

Member
כולם שם בעלי אינטרסים


כולם שם בעלי אינטרסים

זה בהחלט נראה מאוד מסריח כל העניין הזה של הקשר בין היבואן של יוטונג לבין מרכז הליכוד ואני מאמין שאכן השחיתות שם חוגגת. אבל בואו לא נשכח שגם חב' "ארגז" ו"מרכבים" לא צדיקות. היום יש להם שליטה מלאה בשוק (דואופול בשפה המקצועית) וזה לא שהסחורה שלהן היא ברמה הגבהה ביותר. אז אם כל הרצון הטוב להעסיק מאות עובדים נוספים בארץ אין סיבה שלא לפתוח את השק לתחרות. השאלה היא האם עכשיו דן ואגד באמת יוכלו לקנות מה שבא להן? כלומר, האם אגד יכולה נניח מחר לקנות 100 אוטובוסים מוגמרים של יוטונג אבל מחרתיים לקנות גם 100 אוטובוסים מוגמרים של מרצדס? הרי במשרד התחבורה התנגדו באופן נחרץ בעבר שכך יעשה! האם ברגע שאגד ודן יפנו לחב' ליבוא אוטובוסים מוגמרים שאינם עונים לשם יוטונג, משרד התחבורה עדיין יקבל זאת בברכה? לצערי אני בספק רב שכך הדבר...
 

droriko

New member
אבל עובדה שדן ואגד לא מתות על הרפורמה הזאת

כולם שם בעלי אינטרסים

זה בהחלט נראה מאוד מסריח כל העניין הזה של הקשר בין היבואן של יוטונג לבין מרכז הליכוד ואני מאמין שאכן השחיתות שם חוגגת. אבל בואו לא נשכח שגם חב' "ארגז" ו"מרכבים" לא צדיקות. היום יש להם שליטה מלאה בשוק (דואופול בשפה המקצועית) וזה לא שהסחורה שלהן היא ברמה הגבהה ביותר. אז אם כל הרצון הטוב להעסיק מאות עובדים נוספים בארץ אין סיבה שלא לפתוח את השק לתחרות. השאלה היא האם עכשיו דן ואגד באמת יוכלו לקנות מה שבא להן? כלומר, האם אגד יכולה נניח מחר לקנות 100 אוטובוסים מוגמרים של יוטונג אבל מחרתיים לקנות גם 100 אוטובוסים מוגמרים של מרצדס? הרי במשרד התחבורה התנגדו באופן נחרץ בעבר שכך יעשה! האם ברגע שאגד ודן יפנו לחב' ליבוא אוטובוסים מוגמרים שאינם עונים לשם יוטונג, משרד התחבורה עדיין יקבל זאת בברכה? לצערי אני בספק רב שכך הדבר...
אבל עובדה שדן ואגד לא מתות על הרפורמה הזאת
שהן כן רוצות להישאר אם החברות הישראליות, שהן לא צריכות שישראל כץ "יציל" אותן עם הרפורמה הזאת. אם הן חושבות שהאוטובוסים הסינים הם קקה זה לא סתם. ואני נסעתי בו כן?
 
צריך העדפה לתוצרת מקומית בתקנות המכרזים

כולם שם בעלי אינטרסים

זה בהחלט נראה מאוד מסריח כל העניין הזה של הקשר בין היבואן של יוטונג לבין מרכז הליכוד ואני מאמין שאכן השחיתות שם חוגגת. אבל בואו לא נשכח שגם חב' "ארגז" ו"מרכבים" לא צדיקות. היום יש להם שליטה מלאה בשוק (דואופול בשפה המקצועית) וזה לא שהסחורה שלהן היא ברמה הגבהה ביותר. אז אם כל הרצון הטוב להעסיק מאות עובדים נוספים בארץ אין סיבה שלא לפתוח את השק לתחרות. השאלה היא האם עכשיו דן ואגד באמת יוכלו לקנות מה שבא להן? כלומר, האם אגד יכולה נניח מחר לקנות 100 אוטובוסים מוגמרים של יוטונג אבל מחרתיים לקנות גם 100 אוטובוסים מוגמרים של מרצדס? הרי במשרד התחבורה התנגדו באופן נחרץ בעבר שכך יעשה! האם ברגע שאגד ודן יפנו לחב' ליבוא אוטובוסים מוגמרים שאינם עונים לשם יוטונג, משרד התחבורה עדיין יקבל זאת בברכה? לצערי אני בספק רב שכך הדבר...
צריך העדפה לתוצרת מקומית בתקנות המכרזים
בחברת החשמל עובדים ככה יפה מאוד כבר שנים, כל מכרז הוא פתוח אבל ישנה העדפה מובנית לתוצרת מקומית.
המדינה צריכה לקבוע מה אחוז ההעדפה לאוטובוס תוצרת כחול לבן ובכך יהיה מענה תוך כדי שמירה על התחרות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה