כולם שם בעלי אינטרסים
זה בהחלט נראה מאוד מסריח כל העניין הזה של הקשר בין היבואן של יוטונג לבין מרכז הליכוד ואני מאמין שאכן השחיתות שם חוגגת. אבל בואו לא נשכח שגם חב' "ארגז" ו"מרכבים" לא צדיקות. היום יש להם שליטה מלאה בשוק (דואופול בשפה המקצועית) וזה לא שהסחורה שלהן היא ברמה הגבהה ביותר. אז אם כל הרצון הטוב להעסיק מאות עובדים נוספים בארץ אין סיבה שלא לפתוח את השק לתחרות. השאלה היא האם עכשיו דן ואגד באמת יוכלו לקנות מה שבא להן? כלומר, האם אגד יכולה נניח מחר לקנות 100 אוטובוסים מוגמרים של יוטונג אבל מחרתיים לקנות גם 100 אוטובוסים מוגמרים של מרצדס? הרי במשרד התחבורה התנגדו באופן נחרץ בעבר שכך יעשה! האם ברגע שאגד ודן יפנו לחב' ליבוא אוטובוסים מוגמרים שאינם עונים לשם יוטונג, משרד התחבורה עדיין יקבל זאת בברכה? לצערי אני בספק רב שכך הדבר...