עכשיו אני כבר משגישה בהריון
פתאום זה בא לי: יום שישי הייתו אצל אימי שטרחה על ארוחת השבת ואני רק ניכנסתי, הרחתי את העוף ופתאום עלה הלחץ הזה של בחילה. התישבתי במקום הכי רחוק מהמטבח שיכולתי ופתחתי חלון. לא היה לי נעים אחרי שאמא שלי עבדה כלכך קשה על הארוחה אבל כל מה שיכולתי לעשות זה לשבת שם מנומנמת ובחילתית. וכל מה שיכולתי להכניס לפה זה סלט עם המון לימון. וחלה. הבוקר כבר התחילו מצבי הרוח. לחוצה, עצבנית פתאום עולות הדמעות... ועוד יותר גרוע, אני רק השבוע 8 וכבר לוחצים לי מכנסיים!!! זה יכול להיות??? בפעם הקודמת ממש לא רעו עלי כלום עד קצת לפני הסקירה הראשונה.
פתאום זה בא לי: יום שישי הייתו אצל אימי שטרחה על ארוחת השבת ואני רק ניכנסתי, הרחתי את העוף ופתאום עלה הלחץ הזה של בחילה. התישבתי במקום הכי רחוק מהמטבח שיכולתי ופתחתי חלון. לא היה לי נעים אחרי שאמא שלי עבדה כלכך קשה על הארוחה אבל כל מה שיכולתי לעשות זה לשבת שם מנומנמת ובחילתית. וכל מה שיכולתי להכניס לפה זה סלט עם המון לימון. וחלה. הבוקר כבר התחילו מצבי הרוח. לחוצה, עצבנית פתאום עולות הדמעות... ועוד יותר גרוע, אני רק השבוע 8 וכבר לוחצים לי מכנסיים!!! זה יכול להיות??? בפעם הקודמת ממש לא רעו עלי כלום עד קצת לפני הסקירה הראשונה.