עכשיו אני כבר משגישה בהריון

m a m m y

New member
עכשיו אני כבר משגישה בהריון

פתאום זה בא לי: יום שישי הייתו אצל אימי שטרחה על ארוחת השבת ואני רק ניכנסתי, הרחתי את העוף ופתאום עלה הלחץ הזה של בחילה. התישבתי במקום הכי רחוק מהמטבח שיכולתי ופתחתי חלון. לא היה לי נעים אחרי שאמא שלי עבדה כלכך קשה על הארוחה אבל כל מה שיכולתי לעשות זה לשבת שם מנומנמת ובחילתית. וכל מה שיכולתי להכניס לפה זה סלט עם המון לימון. וחלה. הבוקר כבר התחילו מצבי הרוח. לחוצה, עצבנית פתאום עולות הדמעות... ועוד יותר גרוע, אני רק השבוע 8 וכבר לוחצים לי מכנסיים!!! זה יכול להיות??? בפעם הקודמת ממש לא רעו עלי כלום עד קצת לפני הסקירה הראשונה.
 

מיריסאן

New member
אני עם מכנסי הריון מהשבוע ה10-

ואל תשכחי שעוד כמה ימים או שבועות הבחילות יעברו ואז יבואו בולמוסי האכילה ....
 

טלי241

New member
כולנו ככה...

אני כבר בחודש הראשון עליתי איזה 4 קילו... כנראה שאין מה לעשות אפילו שזה ממש מעצבן. לגבי הדמעות... זה בסדר... כולנו באותה סירה... בעלי חושב כבר שאני לא שפויה כי אני צוחקת ושניה אחרי זה בוכה ושניה אחרי זה עצבנית והוא כבר משתגע ממני... ואמרתי לו שעוד לא ישתגע כי יש לו עוד 5 חודשים לטפל בי ואחרי זה שישתגע...
 
רוצה לדעת מה חלמתי ? חלום פסיכי....

אחרי לילה לוהט - הבעל קישקש משהו בבוקר שאם זה ימשיך להיות בתדירות הרחוקה הזאת - הוא "ילך לבחורות אחרות " ואני אמרתי שאם הוא ימשיך להגיד כל מיני דברים כאלה אחרי שעושים - אז בכלל לא נעשה , וצחקנו. בלילה חלמתי שהוא מעיר אותי מהשינה , שיא העצבים אומר לי שהוא לא יכול לחיות ככה יותר , והוא עוזב את הבית - הולך לידידות שלו "לימור ומיכל " (אין לי מושג מאיפה הפלצתי את השמות האלה , בכלל אין לו ידידות , בטח שלא עם כאלה שמות) כי הוא כבר לא יכול להיות ככה יותר. ואני בשיא הרגיעות , חושבת "מה כבר יכול להיות ?!" הוא יבוא על 4 ואני לא אסכים לקבל אותו וגם ככה אני כבר עושה הכל לבד באוטומט , אז מה איכפת לי.... התעוררתי בבהלה - ושמעתי אותו נוחר לידי - ולא הבנתי מה לעזאזל הוא עושה במיטה עוד פעם. עד כדי כך אמיתי זה היה ... מפגרת עם דיפלומה. אני כבר לא נלחמת בזה (וגם הוא לא)
 
למעלה