עכברי מעבדה

guanta

New member
עכברי מעבדה

אשמח לקבל כל חומר על המורפולוגיה ושיות חיסון ולקיחת דם.... יתקבלו בברכה גם סרטונים
 

zappon

New member
שלום,מה בדיוק את מחפשת?

אם תרשמי דברים ספציפיים יהיה יותר קל וגם איזה חומר את מחפשת? תיאורטי או שיטות מעשיות ופרוטוקולים? בלי כל קשר את מתבקשת לנסות לחפש בגוגל.
 

guanta

New member
....

חיפשתי וחיפשתי אך לא מצאתי...שיטות הזרקה
 

justchip

New member
תלוי לאיזה מטרה

יש הזרקה מתחת לעור יש לתוך שריר ויש כנראה עוד שיטות שאני לא מכירה
 

נורית 8

New member
עבודה עם חיות

בתור מישהי שעבדה עם אלפי עכברי מעבדה, אני מציעה לך בחום לא להפנות נושא כזה לפורום.... וסליחה מיושבי הפורום. הכתובת הנכונה היא אנשי בית החיות אצלכם (רצוי וטרינר). הוא יכול להצטרף אליך להזרקות ולדימומים הראשונים ויראה לך בדיוק מה לעשות בגודל טבעי כולל טיפים שממזערים את הסבל לחיה ומזרזים את העבודה. עבודה עם חיות מפי השמועה עלולה להיות מעשה לא אתי, גם אם אין לך כל כוונה רעה. לגבי לוח זמנים לחיסון וכן הלאה, זה נושא להתייעצות עם אימונולוג, כאשר יש על זה דיונים רבים בטקסטבוקים לאימונולוגיה (הייתי מחפשת שוב), וחלק מהבעיתיות של הנושא היא שאת אולי תאלצי לפתח פרוטוקל משלך, כי לפעמים אנטיגנים שונים דורשים לוח זמנים שונה. מה שחשוב זה שלפני שתתחילי לחסן יהיה לך assay טוב שיבדוק האם החיסון פעל או לא.
 

Tal H

New member
excellent answer

that should be the approach and I always recommend to get face to face professional assitance. It is important to minimize the use of animals cost, and it will always account for great training Tal
 
למעלה