עיתונות וצילום דיגיטלי

  • פותח הנושא ron8
  • פורסם בתאריך

ron8

New member
עיתונות וצילום דיגיטלי ../images/Emo62.gif

הזדמן לי השבוע לשוחח אודות יתרונות הצילום הדיגיטלי בהקשר של עיתונות. בין היתרונות - מיידיות התוצאה, חסכון בזמן פיתוח וסריקה (חשוב מאוד) וחסכון גדול בעלויות (צודק?) אשמח לשמוע את דעתכם ונסיונם של צלמי העיתונות שכאן. ולמיטב ידיעתכם - כמה אחוזים של צלמי העיתונות משתמשים בדיגיטלי ?
 

eitan z

New member
הרבה מאוד - תסתכל בערוצי החדשות

ותראה בעצמך (קשה לפספס את מסכי ה LCD )... איתן.
 

ron8

New member
../images/Emo105.gif מקפיץ

ממעמקי העמוד השני ! (פורום מהיר !
)
 
למעלה