עיתונות וצילום דיגיטלי ../images/Emo62.gif
הזדמן לי השבוע לשוחח אודות יתרונות הצילום הדיגיטלי בהקשר של עיתונות. בין היתרונות - מיידיות התוצאה, חסכון בזמן פיתוח וסריקה (חשוב מאוד) וחסכון גדול בעלויות (צודק?) אשמח לשמוע את דעתכם ונסיונם של צלמי העיתונות שכאן. ולמיטב ידיעתכם - כמה אחוזים של צלמי העיתונות משתמשים בדיגיטלי ?
הזדמן לי השבוע לשוחח אודות יתרונות הצילום הדיגיטלי בהקשר של עיתונות. בין היתרונות - מיידיות התוצאה, חסכון בזמן פיתוח וסריקה (חשוב מאוד) וחסכון גדול בעלויות (צודק?) אשמח לשמוע את דעתכם ונסיונם של צלמי העיתונות שכאן. ולמיטב ידיעתכם - כמה אחוזים של צלמי העיתונות משתמשים בדיגיטלי ?