עירוני ר"ג-מכבי ת"א

Puskas

New member
מן הסתם..

לא ראית ת'הודעה הראשית שלי? עודד קטש תישאר,תהרוס אותם יותר!
 

dark happy shadow

Member
מנהל
איפה אתה חיי? בשמיים אולי כן צריך לפרק את הקבוצה הזאת חד וחלק! לשלוח את ביינום לקבוצה אחרת ולספסל אותו בינתיים! במקום זאת לתת לצעירים יותר דקות ולתת לשחקנים או התורמים ביותר! שחקנים שישחקו בכבי בעתיד (עונות הבאות) יותר דקות. זה אומר עונה של בנייה, מה שהייתה אמורה להיות עונה שעברה. עכשיו להנהלת מכבי אין ברירה, אלא לעשות זאת בשביל עונה הבאה. קטש ושרף נכשלו לחלוטין, אחרי העונה הזאת, צריך להראות להם את הדרך החוצה מידיית, שניהם כישלון אחד פשוט. קטש הוכיח שאין את לו את מה שדרוש להיות מאמן טוב, מקסימום מאמן של קבוצה קטנה. אחרי הכל אבא של כספי אולי צדק לגביו. שרף לא נכשל פעם ראשונה כבר, הכישלון עם הנבחרת ואי ההפעלה של הנבחרת לשחק באליפות אירופה והצורך בטורניר ה"הזדמנות האחרונה" לפני אליפות אירופה מול נבחרות חלשות מישראל. היה צריך להדליק נורה שחורה לגביו אצל ראשי מכבי, הכי חשוב לספאחיה וגרשון עשו להם את המוות.
 

the mnm factor

New member
ברור שאתה לא תתרגש

אתה אוהד נצחונות. אוהדי נצחונות אף פעם לא מעורבים רגשית במה שקורה לקבוצה. אתה מבין? אוהד אמיתי אוכל את עצמו כשהקבוצה מפסידה... אוהד שלא ממש מעניין אותו מה קורה לקבוצה ואוהד שרק סופר כל היום את התארים של הקבוצה שלו הוא לא אוהד אמיתי. אתה אוהד מהסוג המצחיק ביותר- אוהד קבוצת כדורסל ובכלל לא איכפת לך איך היא משחקת, או אפילו מה היא משחקת. כבר דנו בזה... כל קבוצת מכבי ת"א יכולה להתחלף באלופה הנצחית של גוגואים ולך בכלל לא יהיה משנה- העיקר שיהיה כתוב בסוף השנה שלקחתם את היורוליג.
 

יו45

New member
עוד לא הגיע הזמן להתבגר?

וואלה הכנסת לי... נפגעתי עד עמקי נשמתי! יאללה תתבגר כבר.
 

the mnm factor

New member
אני ממש לא מנסה "להכניס לך"

אני מעביר עלייך ביקורת בצורה הכי יבשה וקונקרטית שיש. בלי קריצות, בלי ירידות נמוכות. פשוט ולעניין: אני לא יודע איך אתה בתור בן אדם- אבל בעיני אתה אוהד אפס. פשוט אפס. זה מה שאני חושב עלייך ואני אמשיך להביע את דעתי ככה. אני אפילו לא מנסה להעליב- זה מי שאתה בעיניי וזה הכל. ובתור מגיב בפורום אתה בעיניי עלוקה וטרול על פי ההגדרה המילונית לטרול. טרול וזה הכל. ולא סתם חצי מהפורום היה מת שתעוף כבר מפה- והאמת שאני לא ביניהם, כי בעיניי אתה שיעור חינוכי מאוד חשוב. אתה מייצג בדיוק, אבל בדיוק, את כל מה שאסור לאוהד להיות- ואתה מהווה בשבילי עוד תמרור אזהרה פסיכולוגי בכל הנוגע לפנאטיות עיוורת. בוא נגדיר אותך במשפט: אתה חשוב, אבל לא חושב. אני משוכנע שזה הדדי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מתי בפעם האחרונה מכבי הפסידה 3 פעמים בעונה?

ולחשוב שיש עוד מלא משחקים בדרך... הגיע הזמן להתחיל להכנס לפאניקה!
 

קיר קמט

New member
אולי כשחרוש הוחלף בגרשון ?

אולי זה סימן לבאות יו, תהיה רגוע, שנה הבאה מכבי בפיינל-פור.
 

dark happy shadow

Member
מנהל
פאניקה?מדוע? דבר טוב יכול לצאת מזה התחלה חדשה למכבי. אני כאוהד מכבי שראה את הנהלת מכבי הורסת את הקבוצה מפנים מהעונה בה סולומון הוחתם (בניגוד לדעתו של פיני,המאמן של מכבי באותה עונה) וכל עונה עושה יותר שטויות. אומר הגיע הזמן, שהמערכת תקבל זעזוע רציני. ככגון אובדן האליפות ולפני הפיילפור (מקום חמישי בליגה) וגביע המדינה, על גביע היורוליג אין אפילו מה לדבר כרגע. אז הנהלת מכבי תהיה חייבת לעשות סדר רציני בתוך הקבוצה והכי חשוב בתוך ההנהלה עצמה, ההנהלה כיום לא יכולה להמשיך להתקיים בצורה הזאת. אין דרך אחרת לומר זאת. נכון הדולר נחלש מול היורו וזה פגע במכבי קשה. נכון שארס,אנטוני, עזבו. הריב של פיני גרשון עם כץ בפומבי, עוד בתקופת השושלת התחיל כבר ומי יזם אותו? כמובן כץ שלא רצה את פיני. הריב של פדרמן ומוני פנאן בפומבי. ההחתמה של סולומון בלי האישור של פיני גרשון וכך סתימת האופציה להחמת רכז טיבעי וטוב, מעשה שעלה למכבי באובדן הטריפל. גירוש ספאחיה, עוד פשלה של ויחס לא נכון למאמן מעולה. כמו שעשו לגרשון גם ספאחיה קיבל יחס רע דומה ואפילו רע ממנו. היחס המעליב לבסטון, בקיץ הזה. אשמתו של קטש! ... ... ... ... ... כל אלה ומעשים אחרים הביאו את מכבי למצבה כיום, אולי אם נאבד את כל התארים יהיה שינוי ומכבי תחזור לתקופת הזוהר שלה.
 

THE G1

New member
הפסידה שלוש פעמים בעונת 03/04(עונה רגילה)

לנהריה 92:96. להפועל ירושלים 76:91. ולהפועל תל אביב 71:96. לזה אפשר להוסיף את ההפסד להפועל תל אביב בבית חצי גמר הפלייאוף 75:80. בסיום אותה עונה היא זכתה ביורוליג... ההבדל הגדול הוא שהיא לא נראתה כל כך חורקת אז וגם זה לא היה במסגרת תשעה מחזורים בלבד(תחשבו שאם נהריה לא היו עושים במכנסיים בשניות האחרונות מכבי היתה במאזן של 5- 4 בלבד...) אגב,הניצחון של רמת גן הבטיח לבני השרון את אליפות הסיבוב(עניין נדיר לכשעצמו במחוזותינו).
 

dark happy shadow

Member
מנהל
טעות אחת יש לך שכן זכורה לי ציטוט: "לזה אפשר להוסיף את ההפסד להפועל תל אביב בבית חצי גמר הפלייאוף 75:80. בסיום אותה עונה היא זכתה ביורוליג..." אתה מדבר על אותו ניצחון, שאוהדי הפועל עוד אוהבים לדבר עליו באוסקין, כנראה. יש לך טעות אחת בלבד. הניצחון הזה היה בליגה בסיבוב השני.
 

THE G1

New member
אתה הוא זה שטועה

ההפסד בסיבוב השני היה ה25 הפרש,שתי הקבוצות נפגשו שוב ובאוסישיקין(אחרי שמכבי כבר זכתה ביורוליג) והפועל גברה עליה 75:80. ולראייה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2921005,00.html הדבר היחיד שטעיתי בו הוא זה שחשבתי שהסיבוב הסתיים כבר,מכבי כרגע היתה יכולה להיות במאזן 4- 4 ולא 5- 4 (במידה והיתה מפסידה בנהריה).
 

dark happy shadow

Member
מנהל
איפה אתה מוצא נתונים משנים קודמות? נברתי באתרים של צהבת,מנהלת הליגה ומכבי תל אביב ואין היסטוריה לפני 2005...
 

THE G1

New member
קודם כל-זיכרון

דבר שני,לYNET יש ארכיון שמתארך עד שנת 2000 שמסודר לפי חודשים.
 

יו45

New member
עודד צודק

מכבי הפסידה 25 בסיבוב השני ואחר כך 5 בפליאוף . הפסד שהיה היחיד באותה עונה אחרי הסל של שארפ שהכניס את הקבוצה לטירוף וגרם לכישרון העצום להתפוצץ. האמת שאני עד היום לא מבין איך הפסדנו דווקא להפועל בתקופה ההיא.
 
יחי ההבדל הקטן

בעומת 03/04, מכבי הפסידה 3 פעמים בכל העונה הסדירה. יש לך ספק שהם יעברו את זה בגדול העונה? אגב, ההפסדים היו לירושלים של שפר, סולומון, אווג'ובי וויליאמס, ולהפועל ת"א שהגיעה לחצי גמר היורופקאפ באותה עונה. לא לאחרונה בטבלה.
 

יו45

New member
עודד ממשיך לצפצף על הביקורת

הודיע שהוא כמובן לא ייתפטר(מענין מאיפה מגיע הידיעה ההזויה הזאת כל פעם) ושהשינוי היחידי שצפוי הוא חזרת ניקולה לסגל . ממש הוציא לי את המילים מהפה.
 
למעלה