"עיקר התשובה היא עזיבת החטא" כנסו..

lאביחיl

New member
"עיקר התשובה היא עזיבת החטא" כנסו..

ישנם כמה דברים המעכבים את האדם לחזור בתשובה! (מרגישים שקשה לכם לחזור בתשובה? אז תקראו זאת טוב טוב!!) א. המחטיא את הרבים.. ב. המלעיג על המצוות, ג. האומר אחטא ואשוב, ד. הפורש מן הציבור, ה. החולק על דברי חכמים, ו. המקלל את הרבים, ז. המוצא אבידה ואינו מכריז עליה, ח. המקבל שוחד, ט. האוכל סעודה שאינה מספקת לבעליה (נוטל דבר מאכל מחברו, וחברו לא נותן לו בלב שלם), י. המסתכל בעריות, יא. המתכבד בקלון חברו..
 
למעלה