כשמסתכלים על הוצאה כוללת על רכב לאורך זמן מרכיב העלות הראשוני נמוך ממרכיב הדלק
תלוי כמה נוסעים...
פעם הדלק היה הרבה יותר,היום יש הרבה מכוניות היברידיות וגם מכוניות הדלק נטו יותר חסכוניות.
לגבי עלות ראשונית אם את מתעקשת אז העלויות המתווספות באוטו הן יקרות מאוד- טסט,ביטוח חובה,ביטוח צד ג,ביטוח מקיף
למי שיש אוטו מעל 50 אלף בערך,תיקונים,אחזקה שטיפה וחניה.
לא ציינתי קנסות כי זה אופציונלי...
זה כמובן לא משנה, מה שמשנה לגבי עלות המחיה זה כמה הצרכן משלם עכשיו לעומת כמה שילם בעבר
ה 8 ש"ח היה נקודה אחת בזמן רוב הזמן היה סביב 4 נדמה לי
נכון, רמת הסיכון תלויה בשאלה מי הנפיק את האג"ח, רוב האג"חים נפרעים במועד
המילכוד הוא שאגח אחד שהולך לחדלות פירעון עושה נזק כמו 30 ששילמו,
הפוך לשיטה להרוויח כסף אם את יודעת - או שמרויחים הרבה או שמפסידים מעט.
תלוי את מי אתה מגדיר חברות גדולות ויציבות, המרווחים משתנים עםהזמן
עזבי אותי מהמילים יפות דברי תכל'ס:
בגדול אגח משלם מעט כי הריבית העולמית נמוכה זה עד כדי כך פשוט,
ובגלל שהריבית נמוכה כדי להשקיע ולא לחסוך(אגח זה צורה של חיסכון.)