עיקרון שמירת הרצף

tlingit

New member
עיקרון שמירת הרצף ../images/Emo13.gif

איך אתם שומרים על רצף האימון של כל מתאמן כשיש לכם הרבה מתאמנים
כשיש 2-3 מתאמנים, אז יחסית אפשר לזכור כל אימון של כל מתאמן אבל עם הזמן נוספים מתאמנים, וגם וסיפורי האימון הקודמים עוד "יושבים בראש" וכבר לא רלוונטיים (פרט לתובנות שהפקנו לעצמנו) אז איך אתם מנהלים את העניין?
 
בכל פעם שאני נפגשת עם מישהו,

אז המידע עליו, על התהליכים שלו, על המקום שלו, פשוט עולה בתוכי. זה משהו שקורה מעצמו, במקרה שלי. אם זה לא היה כך, נראה לי שהייתי מנהלת רישום קצרצר של דברים חשובים שעלו.
 

tlingit

New member
../images/Emo22.gif

אני מחזיקה רישום לגבי כל מתאמן, למרות שבעיקרון מה שתיארת קורה גם אצלי, אבל תהיתי אם ברבות הימים והמתאמנים אם חלים שינויים
 
כן, כן, אני מבינה ../images/Emo24.gif

אולי כשאדריך כמויות גדולות יותר אצטרך כזה דבר
אני לא שוללת תיעוד או משהו כזה, אם כך השתמע מהודעתי. יצא לי לכתוב בכמה מילים על אנשים שאימנתי, ובדרך כלל כתבתי את הנושא העיקרי שעליו עבדנו.
 

dafnasalan

New member
שמירה על רצף אימוני

אני נוהגת למלא דוח על שיחת אימון מאוד מפרט ומעמיק שקיבלתי אותו ממאמנת שעשתה לי סופרויז'ון. לפני אימון אני שולפת את הדוח שמילאתי לאימון הקודם + תובנות מהאימון . מומלץ מאוד !!
 

tlingit

New member
../images/Emo63.gif

אני רושמת לעצמי סיכום קצר של כל פגישה ומה המשימות לפגישה הבאה, מסקרן אותי הדו"ח שאת מתארת - תוכלי לספר קצת עליו?
 

dafnasalan

New member
הדוח באופן כללי

אוכל רק להגיד לך באופן כללי מה כולל הדוח היות והוא לא שלי ואני שומרת על הזכויות של המאמנת שנתנה לי אותו במסגרת הסופרויזון . בכלליות זה דוח שכולל בתוכו תובנות שלך כמאמנת מפגישת האימון ותובנות שלדעתיך קיבלה המתאמנת ומה התכניות שלך להמשך האימון. פרטים על המאמנת שעשתה לי סופרויזון ואני ממליצה עליה בחום את מוזמנת לשלוח לי מייל ואני אמסור לך פרטים.
 

tlingit

New member
../images/Emo51.gif

נתת לי מושג ברור למה הכוונה ואני מעריכה זאת מאד אשלח לך גם מסר משום שאני כידוע סקרנית תמיד, אבל אני מרגישה שכבר יצאתי נשכרת מהדברים
 
Process Notes

טבוע בי ההרגל לכתוב סיכומי פגישה. אילו נושאים עיקריים עלו, מה הוחלט, מה לפעם הבאה וכו'. אם לא הייתי כותבת חלק מהדברים היו נשכחים.
 

tlingit

New member
../images/Emo132.gif

גם אני מנהלת רישום קצר דומה, מותר להסתקרן ולשאול האם ואיך יצא לך להשתמש בפרטים כאלה שעלולים להשתכח? או אולי התכוונת בעיקר למשימות לפעם הבאה?
 
לפעמים

יש איזה נושא מרכזי שעולה דרך אגב. כלומר, אני כבר יודעת שהוא יהיה מרכזי, אבל בפגישה הספציפית הוא נדחק לקרן זוית בשל עניינים יותר דחופים. אם לא הייתי כותבת אותו לעצמי קרוב לודאי שלא הייתי זוכרת להעלות אותו בפגישה הבאה... וכן, כמובן גם המשימות. אני לא תמיד זוכרת (הגיל, הגיל!!). בסופו של דבר זה גם יוצר איזה מודלינג טוב - שרואים שאני נעזרת באסטרטגיות ארגון ולא רק סומכת על הזיכרון שלי.
 

tlingit

New member
זו נקודה מעניינת

המאמן כדוגמה אישית היוצרת מודלינג טוב
 

Rוני

New member
גם אתם חסרתם לי

עברה עלי תקופה סוערת אני כבר בשוליה ומקווה לחזור לפעילות מלאה בקרוב
 

ליפט

New member
כמה טוב שבאת הביתה...ועתה תור דורון

יופי שאת כאן עם תחילתה של השנה, מקווה ששככה הסערה וימים שלווים בפתח. בדיוק חשבתי לאחרונה שמזמן לא קראתי אותך ואת דורון בללי. מקווה שגם הוא יחזור לזירה בקרוב. שנה טובה, מאושרת ומוצלחת לך יקירתי.
 

Rוני

New member
תודה מכל הלב

שהתחמם והתחייך עם קריאת דבריך שנה טובה וגמר חתימה טובה
 
אני כאן תמיד - בבית עם כולכן/ם

אין כמו בבית. אני ברקע, כמעט תמיד קורא, גם אם לא תמיד מגיב. מאוד עסוק לאחרונה אבל תמיד נהנה. מחמם את הלב ומשמח את הנשמה הערנות והתעניינות שלך ליפט (יש משהו מוקיר ומעריך בגעגוע וזה הדדי). אני מקפיד על תיעוד של כל שיחת אימון ורושם: על מה מתאמנים? מה עלה במהלך האימון? וגם מסכם בסוף האימון מה עבד? מה לא עבד? מה היו(אם היו) הבטחות לשבוע הבא? האם המתאמן/ת יצא/ה מרוצה? האם הייתי בהוויה של מאמן? האם הבאתי ערך? זה מאוד תומך בי במיוחד כאשר משהו באימון לא עובד.... ניתן תמיד לחזור לאחור ולזהות מה קרה / איפא זה התחיל.
 
שמירת רצף אימוני

כפי שציינת כאשר מספר מתאמנים גדל ,עומס הפרטים שעולים בשיחות גם הוא עולה וכך נולד הצורך לנהל את המידע הזה. אני נוהגת להעלות על המחשב דוח על אימון אישי לאחר כל פגישה. הדוח כולל פרטים אישים של המתאמן כגון שם,כתובת וכו' עיקרי הנושאים שעלו בשיחת האימון, מטלות שהמתאמן לקח על עצמו, מיומנויות אימוניות שהמאמן השתמש בהם בשיחת האימון ועוד הערות לדברים הנראים לי רלוונטים דורית מאמנת אישית ומאמנת מנהלים www.doritcoaching.com
 
למעלה