עיקור לברדורית

ronitהאחת

New member
עיקור לברדורית

שלום לכלום- רוצה לדעת האם יש כאן כאלה שעברו עיקור עם כלבת לברדור- ואים כן אייך עבר העיקור ומה היו התופעות לאחר מכן? אני הולכת לעקר את הלברדורית שלי ביום שלישי הקרוב היא בת 6.5 ואני דיי מודאגת מההשלכות . אז אנא ..
 

lilithmm

New member
ההשלכות

ההשלכות לעיקור הן הקטנת הסיכונים לגידולי סרטן בעטינים ובאיברי הרבייה של הכלבה. לפעמים אנשים מרחמים בטעות על הכלבים שלהם אחרי עיקור/סירוס ונותנים להם חטיפים ויותר אוכל, ומפחיתים את הפעילות הפיזית והכלבים משמינים. יש להיזהר לא לעשות את הטעויות הללו.
 
החלמה מהירה בקרוב ../images/Emo140.gif

ניתוח עיקור הוא הניתוח הנפוץ ביותר במרפאות וטרינריות ולוטרינר יש הרבה נסיון כך שאין לך מה לדאוג. בכל הרדמה יש סיכון אבל אני בטוחה שהוטרינר שלך מנוסה ויודע לטפל בכל מצב. הוטרינר בטח אמר לכם שהכלבה צריכה להיות בצום לפני הניתוח בלי מים ובלי אוכל אם הניתוח נערך בבוקר יש לקחת לכלבה את המים והאוכל בערב לפני שהולכים לישון 24:00. אני בטוחה שהוטרינר יתקשר להזכיר לכם את זה יום קודם, חוץ מזה שלא תבהלו אחרי הניתוח יש לכלבה פס של תפרים באמצע הבטן והאיזור מסביב מגולח אחרי 7-10 ימים מסירים את התפרים השיער גודל מהר ואין מה לדאוג. אחרי הניתוח באותו היום לא בטוח שהכלבה תרצה לאכול אבל אם כן, לתת לה אוכל קל, עוף מכובס או קוטג'. לתת לה כמות קטנה ואם היא לא מקיאה לתת לה עוד קצת, אותו הדבר עם מים וגם קצת - אם היא לא מקיאה לתת עוד. חשוב להקפיד שהכלבה לא תקפץ ותרוץ שבועים אחרי הניתוח לפחות, תצטרכו לתת לה אנטיביוטיקה ו.. זהו בערך זה ממש פשוט, כלבים הם מדהימים אחרי יום הם כבר עומדים על הרגלים אחרי יומיים כבר מתנהגים כרגיל.. שוכחים מהר מאד את כל השלוליות דם שהיו בבית ואמרים למה לא עשינו את זה קודם? לעיקור יש רק יתרונות ! ומנהלת הפורום כבר ציינה אותם, בנוסף הקטנת הסיכוי לדלקת רחם (פיומטרה)לאפס. אחרי הניתוח יש להקפיד על דיאטה יש כלבות שמשמינות אחר כך. בהצלחה
 

madow

New member
היא לא זקנה מידי לעבור עיקור?

כן זאת בעיה הקטע של ההשמנה, זה תקף גם לזכרים או רק לנקבות. כי אני חודש הבא לוקחת את מינימי לסירוס, והוטרינרית שלנו אמרה שאצל סמוייאדים סיבת המוות הראשונה הנה השמנת יתר.
 
מה פתאום היא בהתחלת חייה ../images/Emo23.gif

יש לה עוד לפחות איזה 15 שנים טובות לפניה! בהצלחה
 

ronitהאחת

New member
תודה - תודה..

תודה על התגובות- דיי הרגעתם אותי כי למען האמת אני ממש מודאגת מה יהייה אחרי ואייך..
 

רן 007

New member
עיקור..

כעיקרון אין תופעות לוואי לעיקור.. ישנן כלבות שלפעמים מפתחות בריחת שתן.. מעבר לכך היתרונות של עיקור הם אדירים .. עיקור מונע דלקות רחם וציסטות ברחם ובשחלות ומפחית את הסיכוי ללקות בסרטן העטין .. מכיוון שכלבתך קצת מבוגרת אני ממליץ לעשות לה בדיקת דם לפני ההרדמה. מדובר בסך הכל בניתוח פשוט שמאוד תורם לכלבה.. שיהיה בהצלחה
רן
 

ronitהאחת

New member
בדיקת דם לפני עיקור..?

בדיקת דם לפני עיקור..? על זה הוטרינר שלי לא דיבר בכלל..! רק קבענו תור לעיקור והוא הסביר לי שיהיא צריכה להיות בצום.
 
אז תתעקשי שהוא יבצע לה בדיקת דם

לפני שהוא מנתח אותה כי היא בכל זאת לא צעירה - אבל גם לא קשישה - והבדיקה חשובה כדי לבדוק אם היא כשירה בכלל לניתוח.
 

ronitהאחת

New member
ועוד שאלה- הרדמה בגז או זריקה?

ועוד שאלה- הרדמה בגז או זריקה?- קראתי מאמרים שצידדו בהרדמה עם גז- האם ההבדל כזה אקוטי?
 

ronitהאחת

New member
לשוון שוון הכלב/ה שלך מדהים/ה

וראיתי את הכלב/ה שלך מדהים/ה...ואוו
 
למעלה