עיצומי שכירים בדן

מצב
הנושא נעול.

טיפ_טיפ

New member
ו...

המחשה
ככה נראה קו 63 לפני שעה קלה ואם מישהו חושב שזה מטריד את נוסעי המרצדסים והוולבו אני חושבת שהוא טועה. ולי אין רכב פרטי, אני נוסעת באוטובוסים רחמנא ליצלן.
ו...
חבל שרעדה לי היד ושמיהרתי אחרת הייתי מצלמת גם את הדלת האחורית. רמז: גם שם המצב לא היה מזהיר. שימו לב שגם בתוך האוטובוס כבר צפוף. ואם מישהו מכיר מכיר את המסלול של 63, זוהי התחנה הראשונה אחרי בוגרשוב מה שאומר שעוד דרך ארוכה לפניו.
 

orhen27

New member
ב-66 המצב היה יותר גרוע

ו...
חבל שרעדה לי היד ושמיהרתי אחרת הייתי מצלמת גם את הדלת האחורית. רמז: גם שם המצב לא היה מזהיר. שימו לב שגם בתוך האוטובוס כבר צפוף. ואם מישהו מכיר מכיר את המסלול של 63, זוהי התחנה הראשונה אחרי בוגרשוב מה שאומר שעוד דרך ארוכה לפניו.
ב-66 המצב היה יותר גרוע
גם ב-66 הכניסו אוטובוס מיפרקי ארוך שמספרו הפנימי היה בסביבות ה-430 ומשהו - לא זוכר תספרה האחרונה. עזבו את מה שהלך בתחנות מה שהלך במסוף כרמילת זה פשוט היה בלתי יאמן. אוטובוסים החנו בכל מקום וחסמו ואל תשאלו מה הלך - 10 דקות לקח לאוטובוס לצאת רק מהמסוף עם הסיבובים וההזזות והכל. לא רק זה גם שבכרמלית עלו יחסית הרבה אנשים אבל עדיין היו הרבה מקומות לשבת המזגן באוטובוס פשוט לא עבד ושהלכו לשאול תנהג הוא ענה לנו הוא דלוק ואמרנו לו שהמזגן לא טוב הוא אמר אין מה לעשות. כבר בתחנה השניה האוטובוס היה מפוצץ לא היו מקומות לשבת ובתחנה השלישית גם בקושי היו מקומות לעמוד. המצב היה נוראי והמזגן לא עבד - אנשים מרוב חוצפתם התחילו לעשן אפילו באוטובוס והחלו להיות גם ריחות של סיגריות למרות החום הכבד. זה שאני בא בטענות כלפי הנהגים ולהפך אני חשוב שהשביתה הזאת מוצדקת ביותר ומה לעשות שבארץ שלנו מבינים רק ככה - למרות שלא תמיד זה עוזר (במקרה החינוך למשל) אבל היה שם גם סיפור עם אוטובוסים של אגד שעברו שם באזור ולא יכלו לעבור והיו צריכים לחשוב לפחות על פתרונות אחרים. בכל מקרה הייתה כמות אוטובסים ענקית באותו חניון, אותו אוטובוס שישמש את קו 16 לפני ובגלל העומס הרב החליטו שישמש בקו 66 - יכלו לתת אוטובוס אחר במקום שבמלא עמד שם ולא התכוון לזוז עקב השביתה. השביתה מוצדקת ואין לי טענות כלפי הנהגים למרות שזה מעצבן בטירוף אבל למרות כל מה שהיה שם לפחות תתחשבו קצת בנוסע שבכל מקרה יעלץ להיות בתוך אוטבוס מפוצץ עד 0 מקום אז לפחות שיהיה בו מזגן. מעניין אותי איך עבדה הליונס סיטי של קו 63 היום איךל אנשים הריגוש שם במזגן בשרב הראשון שהיה בארצנו. אין ספק שביתה מוצדקת אבל גם בשביתה יש דרכים להתנהג ויכלו לתת אוטובוס אחר שלא היה בשימוש ואני ידוע זאת מכייון שאחד נהנהגים אמר שהאוטבוס הזה בשעות הקרובות לא יצא משם ופשוט חבל!
 

orhen27

New member
ועוד הערה

ב-66 המצב היה יותר גרוע
גם ב-66 הכניסו אוטובוס מיפרקי ארוך שמספרו הפנימי היה בסביבות ה-430 ומשהו - לא זוכר תספרה האחרונה. עזבו את מה שהלך בתחנות מה שהלך במסוף כרמילת זה פשוט היה בלתי יאמן. אוטובוסים החנו בכל מקום וחסמו ואל תשאלו מה הלך - 10 דקות לקח לאוטובוס לצאת רק מהמסוף עם הסיבובים וההזזות והכל. לא רק זה גם שבכרמלית עלו יחסית הרבה אנשים אבל עדיין היו הרבה מקומות לשבת המזגן באוטובוס פשוט לא עבד ושהלכו לשאול תנהג הוא ענה לנו הוא דלוק ואמרנו לו שהמזגן לא טוב הוא אמר אין מה לעשות. כבר בתחנה השניה האוטובוס היה מפוצץ לא היו מקומות לשבת ובתחנה השלישית גם בקושי היו מקומות לעמוד. המצב היה נוראי והמזגן לא עבד - אנשים מרוב חוצפתם התחילו לעשן אפילו באוטובוס והחלו להיות גם ריחות של סיגריות למרות החום הכבד. זה שאני בא בטענות כלפי הנהגים ולהפך אני חשוב שהשביתה הזאת מוצדקת ביותר ומה לעשות שבארץ שלנו מבינים רק ככה - למרות שלא תמיד זה עוזר (במקרה החינוך למשל) אבל היה שם גם סיפור עם אוטובוסים של אגד שעברו שם באזור ולא יכלו לעבור והיו צריכים לחשוב לפחות על פתרונות אחרים. בכל מקרה הייתה כמות אוטובסים ענקית באותו חניון, אותו אוטובוס שישמש את קו 16 לפני ובגלל העומס הרב החליטו שישמש בקו 66 - יכלו לתת אוטובוס אחר במקום שבמלא עמד שם ולא התכוון לזוז עקב השביתה. השביתה מוצדקת ואין לי טענות כלפי הנהגים למרות שזה מעצבן בטירוף אבל למרות כל מה שהיה שם לפחות תתחשבו קצת בנוסע שבכל מקרה יעלץ להיות בתוך אוטבוס מפוצץ עד 0 מקום אז לפחות שיהיה בו מזגן. מעניין אותי איך עבדה הליונס סיטי של קו 63 היום איךל אנשים הריגוש שם במזגן בשרב הראשון שהיה בארצנו. אין ספק שביתה מוצדקת אבל גם בשביתה יש דרכים להתנהג ויכלו לתת אוטובוס אחר שלא היה בשימוש ואני ידוע זאת מכייון שאחד נהנהגים אמר שהאוטבוס הזה בשעות הקרובות לא יצא משם ופשוט חבל!
ועוד הערה
מישהו כתב פה שיפנו לממשלה או לראש הממשלה - כמה שהציבור שנפגע מזה מסכן וגם אני נפגעתי מזה אבל אני עדיין מצדיק את עובדי דן - 19 ש"ח לשעה לנהג מתחיל ועוד הוא צריך להעביר כסף מידי חודש לחברת דן בגלל ההפרטה? אבל לראש הממשלה ולממשלה תאמינו לי שלא יהיה אכפת להם אכפת רק מהכיסא שלהם ומהשחיתויות שלהם כל היום - הם לא מהאנשים שנוסעים בתחבורה ציבורית. והרי הם ידעו שברגע שדן תהפוך לחברה בע"מ יצוצו בעיות אז אם כל הכבוד אם למדינה שלנו לא אכפת שהעבודים ברשויות תחת הנהגתה לא מקבלים משכורות אז בטח שלא יהיה אכפת להם מעובדי דן
 

urilei

New member
עזוב את זה

ועוד הערה
מישהו כתב פה שיפנו לממשלה או לראש הממשלה - כמה שהציבור שנפגע מזה מסכן וגם אני נפגעתי מזה אבל אני עדיין מצדיק את עובדי דן - 19 ש"ח לשעה לנהג מתחיל ועוד הוא צריך להעביר כסף מידי חודש לחברת דן בגלל ההפרטה? אבל לראש הממשלה ולממשלה תאמינו לי שלא יהיה אכפת להם אכפת רק מהכיסא שלהם ומהשחיתויות שלהם כל היום - הם לא מהאנשים שנוסעים בתחבורה ציבורית. והרי הם ידעו שברגע שדן תהפוך לחברה בע"מ יצוצו בעיות אז אם כל הכבוד אם למדינה שלנו לא אכפת שהעבודים ברשויות תחת הנהגתה לא מקבלים משכורות אז בטח שלא יהיה אכפת להם מעובדי דן
עזוב את זה
מילא נהגים מתחילים, מדובר כנראה באנשים צעירים שלא ממש מפרנסים משפחה אבל עם איזה 20 שנה ותק מרויחים 25 ש"ח? זו באמת בושה
 
דן הפכה כבר לחברה לפני כ-4 שנים

ועוד הערה
מישהו כתב פה שיפנו לממשלה או לראש הממשלה - כמה שהציבור שנפגע מזה מסכן וגם אני נפגעתי מזה אבל אני עדיין מצדיק את עובדי דן - 19 ש"ח לשעה לנהג מתחיל ועוד הוא צריך להעביר כסף מידי חודש לחברת דן בגלל ההפרטה? אבל לראש הממשלה ולממשלה תאמינו לי שלא יהיה אכפת להם אכפת רק מהכיסא שלהם ומהשחיתויות שלהם כל היום - הם לא מהאנשים שנוסעים בתחבורה ציבורית. והרי הם ידעו שברגע שדן תהפוך לחברה בע"מ יצוצו בעיות אז אם כל הכבוד אם למדינה שלנו לא אכפת שהעבודים ברשויות תחת הנהגתה לא מקבלים משכורות אז בטח שלא יהיה אכפת להם מעובדי דן
דן הפכה כבר לחברה לפני כ-4 שנים
דן ביקשה מהשכירים לעזור לה בהליך ההבראה ולוותר על חלק ממרכיבי השכר, כשאלו היו אמורים לחזור בתום תקופה כזו או אחרת (אולי 4 שנים - איני יודע). בפועל - אנו רואים מה קורה...
 
דן אצה רצה להפוך לחברה...

דן הפכה כבר לחברה לפני כ-4 שנים
דן ביקשה מהשכירים לעזור לה בהליך ההבראה ולוותר על חלק ממרכיבי השכר, כשאלו היו אמורים לחזור בתום תקופה כזו או אחרת (אולי 4 שנים - איני יודע). בפועל - אנו רואים מה קורה...
דן אצה רצה להפוך לחברה...
בחיפזון רב מבלי לתת דעת על הרבה דברים ובעידודו הנלהב של יו"ר פזיז וחרמן והיום מתחיל להתברר גודל המחדל.
 
מה זה הדבר הזה?

דן הפכה כבר לחברה לפני כ-4 שנים
דן ביקשה מהשכירים לעזור לה בהליך ההבראה ולוותר על חלק ממרכיבי השכר, כשאלו היו אמורים לחזור בתום תקופה כזו או אחרת (אולי 4 שנים - איני יודע). בפועל - אנו רואים מה קורה...
מה זה הדבר הזה?
זה לא נראה לי עומד מבחינה משפטית, הרי מדובר למעשה בחוזה בין ההנהלה לעובדים על מתן 700 ש"ח בחודש כמלווה שאמור לחזור לעובד בתום תקופה מסויימת +ריבית והצמדה, כל עובד רשאי לפנות לבית הדין לעבודה ולדרוש את כספו, אף שופט לא יכול ללכת לטובת ההנהלה במקרה כזה והוא יאלץ לפסוק לטובת העובד ויחייב את דן להעביר לאלתר את הכספים לעובדים. מה שאותי מפחיד שייעשה בדן זה מבצע הפרד ומשול(כפי שבדרך כלל נעשה מצד הנהלות שונות כלפי עובדים) בין העובדים ואז כולם בטווח הארוך יאכלו אותה ואת זה העובדים יבינו מאוחר מידי. ההנהלה יכולה לבוא לגמלאים שלה ,לעובדים הוותיקים הקבועים וגם לכמה שכירים וותיקים לצ'פר אותם קצת ואז כאילו השביתה לא תזיז לפעילות התקינה, עד שהשכירים החדשים והלא וותיקים יתייאשו ויחזרו לעבוד בתנאים גרועים. לכן הייתי ממליץ לכל עובד דן שכיר לא לסמוך על אף אחד במיוחד לא על "עסקני עובדים" ולפנות עצמאית לבית הדין לעבודה ולדרוש את המגיע לו ע"פ חוק, ככה יאלצו את דן לעשות חושבים אם כדאי לה להשקיע כל כך הרבה במאבקים משפטיים או פשוט לתת תנאים הוגנים לעובדים מהדור החדש.
 

אורי404

New member
זה גם מה שדיווחו בחדשות גל"צ

מה זה הדבר הזה?
זה לא נראה לי עומד מבחינה משפטית, הרי מדובר למעשה בחוזה בין ההנהלה לעובדים על מתן 700 ש"ח בחודש כמלווה שאמור לחזור לעובד בתום תקופה מסויימת +ריבית והצמדה, כל עובד רשאי לפנות לבית הדין לעבודה ולדרוש את כספו, אף שופט לא יכול ללכת לטובת ההנהלה במקרה כזה והוא יאלץ לפסוק לטובת העובד ויחייב את דן להעביר לאלתר את הכספים לעובדים. מה שאותי מפחיד שייעשה בדן זה מבצע הפרד ומשול(כפי שבדרך כלל נעשה מצד הנהלות שונות כלפי עובדים) בין העובדים ואז כולם בטווח הארוך יאכלו אותה ואת זה העובדים יבינו מאוחר מידי. ההנהלה יכולה לבוא לגמלאים שלה ,לעובדים הוותיקים הקבועים וגם לכמה שכירים וותיקים לצ'פר אותם קצת ואז כאילו השביתה לא תזיז לפעילות התקינה, עד שהשכירים החדשים והלא וותיקים יתייאשו ויחזרו לעבוד בתנאים גרועים. לכן הייתי ממליץ לכל עובד דן שכיר לא לסמוך על אף אחד במיוחד לא על "עסקני עובדים" ולפנות עצמאית לבית הדין לעבודה ולדרוש את המגיע לו ע"פ חוק, ככה יאלצו את דן לעשות חושבים אם כדאי לה להשקיע כל כך הרבה במאבקים משפטיים או פשוט לתת תנאים הוגנים לעובדים מהדור החדש.
זה גם מה שדיווחו בחדשות גל"צ
דיווחו שב"דן" ינסו להזמין עובדים גמלאיים.
 
תקרא את החתימה של בנצי מודו...

מה זה הדבר הזה?
זה לא נראה לי עומד מבחינה משפטית, הרי מדובר למעשה בחוזה בין ההנהלה לעובדים על מתן 700 ש"ח בחודש כמלווה שאמור לחזור לעובד בתום תקופה מסויימת +ריבית והצמדה, כל עובד רשאי לפנות לבית הדין לעבודה ולדרוש את כספו, אף שופט לא יכול ללכת לטובת ההנהלה במקרה כזה והוא יאלץ לפסוק לטובת העובד ויחייב את דן להעביר לאלתר את הכספים לעובדים. מה שאותי מפחיד שייעשה בדן זה מבצע הפרד ומשול(כפי שבדרך כלל נעשה מצד הנהלות שונות כלפי עובדים) בין העובדים ואז כולם בטווח הארוך יאכלו אותה ואת זה העובדים יבינו מאוחר מידי. ההנהלה יכולה לבוא לגמלאים שלה ,לעובדים הוותיקים הקבועים וגם לכמה שכירים וותיקים לצ'פר אותם קצת ואז כאילו השביתה לא תזיז לפעילות התקינה, עד שהשכירים החדשים והלא וותיקים יתייאשו ויחזרו לעבוד בתנאים גרועים. לכן הייתי ממליץ לכל עובד דן שכיר לא לסמוך על אף אחד במיוחד לא על "עסקני עובדים" ולפנות עצמאית לבית הדין לעבודה ולדרוש את המגיע לו ע"פ חוק, ככה יאלצו את דן לעשות חושבים אם כדאי לה להשקיע כל כך הרבה במאבקים משפטיים או פשוט לתת תנאים הוגנים לעובדים מהדור החדש.
תקרא את החתימה של בנצי מודו...
זה בדיוק המשמעות של "דור ב" במקומות עבודה כגון דן או חברת הדואר וכו"
 

hl7079

New member
האם גם

דן הפכה כבר לחברה לפני כ-4 שנים
דן ביקשה מהשכירים לעזור לה בהליך ההבראה ולוותר על חלק ממרכיבי השכר, כשאלו היו אמורים לחזור בתום תקופה כזו או אחרת (אולי 4 שנים - איני יודע). בפועל - אנו רואים מה קורה...
האם גם
החברים של דן היו בהסדר של מלווה מרצון? או שחבר נשאר חבר. ורק השכירים צריכים להציל את דן. {יקבלו מדליות באיזה יום? ]
 

יצחקA

New member
בקו 63 פועל הסיטליס של איריסבוס

ב-66 המצב היה יותר גרוע
גם ב-66 הכניסו אוטובוס מיפרקי ארוך שמספרו הפנימי היה בסביבות ה-430 ומשהו - לא זוכר תספרה האחרונה. עזבו את מה שהלך בתחנות מה שהלך במסוף כרמילת זה פשוט היה בלתי יאמן. אוטובוסים החנו בכל מקום וחסמו ואל תשאלו מה הלך - 10 דקות לקח לאוטובוס לצאת רק מהמסוף עם הסיבובים וההזזות והכל. לא רק זה גם שבכרמלית עלו יחסית הרבה אנשים אבל עדיין היו הרבה מקומות לשבת המזגן באוטובוס פשוט לא עבד ושהלכו לשאול תנהג הוא ענה לנו הוא דלוק ואמרנו לו שהמזגן לא טוב הוא אמר אין מה לעשות. כבר בתחנה השניה האוטובוס היה מפוצץ לא היו מקומות לשבת ובתחנה השלישית גם בקושי היו מקומות לעמוד. המצב היה נוראי והמזגן לא עבד - אנשים מרוב חוצפתם התחילו לעשן אפילו באוטובוס והחלו להיות גם ריחות של סיגריות למרות החום הכבד. זה שאני בא בטענות כלפי הנהגים ולהפך אני חשוב שהשביתה הזאת מוצדקת ביותר ומה לעשות שבארץ שלנו מבינים רק ככה - למרות שלא תמיד זה עוזר (במקרה החינוך למשל) אבל היה שם גם סיפור עם אוטובוסים של אגד שעברו שם באזור ולא יכלו לעבור והיו צריכים לחשוב לפחות על פתרונות אחרים. בכל מקרה הייתה כמות אוטובסים ענקית באותו חניון, אותו אוטובוס שישמש את קו 16 לפני ובגלל העומס הרב החליטו שישמש בקו 66 - יכלו לתת אוטובוס אחר במקום שבמלא עמד שם ולא התכוון לזוז עקב השביתה. השביתה מוצדקת ואין לי טענות כלפי הנהגים למרות שזה מעצבן בטירוף אבל למרות כל מה שהיה שם לפחות תתחשבו קצת בנוסע שבכל מקרה יעלץ להיות בתוך אוטבוס מפוצץ עד 0 מקום אז לפחות שיהיה בו מזגן. מעניין אותי איך עבדה הליונס סיטי של קו 63 היום איךל אנשים הריגוש שם במזגן בשרב הראשון שהיה בארצנו. אין ספק שביתה מוצדקת אבל גם בשביתה יש דרכים להתנהג ויכלו לתת אוטובוס אחר שלא היה בשימוש ואני ידוע זאת מכייון שאחד נהנהגים אמר שהאוטבוס הזה בשעות הקרובות לא יצא משם ופשוט חבל!
בקו 63 פועל הסיטליס של איריסבוס
מס' 7500. בשבוע האחרון לא יצא לי לראות את האיריסבוס אלא את הנהג שנוהג עליה עובד על מכונות אחרות. מישהו יודע מה גורל האיריסבוס?...
 

9108701

New member
ליצחק

בקו 63 פועל הסיטליס של איריסבוס
מס' 7500. בשבוע האחרון לא יצא לי לראות את האיריסבוס אלא את הנהג שנוהג עליה עובד על מכונות אחרות. מישהו יודע מה גורל האיריסבוס?...
ליצחק
האיריבוס שוכב בצד מיצר פיצעי לחץ וכל פעם ניגש רופא מזיז בודק הופך ואיריבוס מסרב לזוז כבר 10 ימים,
 

55מוטי

New member
אתה מצחיק, אתה יודע?../images/Emo6.gif

ליצחק
האיריבוס שוכב בצד מיצר פיצעי לחץ וכל פעם ניגש רופא מזיז בודק הופך ואיריבוס מסרב לזוז כבר 10 ימים,
אתה מצחיק, אתה יודע?

פצעי לחץ...חחחחחח
 

יצחקA

New member
מה אפשר להגיד מלבד שירגיש טוב ../images/Emo6.gif

ליצחק
האיריבוס שוכב בצד מיצר פיצעי לחץ וכל פעם ניגש רופא מזיז בודק הופך ואיריבוס מסרב לזוז כבר 10 ימים,
מה אפשר להגיד מלבד שירגיש טוב
 
לפחות ב-66 יש מוניות שירות זה מקל

ב-66 המצב היה יותר גרוע
גם ב-66 הכניסו אוטובוס מיפרקי ארוך שמספרו הפנימי היה בסביבות ה-430 ומשהו - לא זוכר תספרה האחרונה. עזבו את מה שהלך בתחנות מה שהלך במסוף כרמילת זה פשוט היה בלתי יאמן. אוטובוסים החנו בכל מקום וחסמו ואל תשאלו מה הלך - 10 דקות לקח לאוטובוס לצאת רק מהמסוף עם הסיבובים וההזזות והכל. לא רק זה גם שבכרמלית עלו יחסית הרבה אנשים אבל עדיין היו הרבה מקומות לשבת המזגן באוטובוס פשוט לא עבד ושהלכו לשאול תנהג הוא ענה לנו הוא דלוק ואמרנו לו שהמזגן לא טוב הוא אמר אין מה לעשות. כבר בתחנה השניה האוטובוס היה מפוצץ לא היו מקומות לשבת ובתחנה השלישית גם בקושי היו מקומות לעמוד. המצב היה נוראי והמזגן לא עבד - אנשים מרוב חוצפתם התחילו לעשן אפילו באוטובוס והחלו להיות גם ריחות של סיגריות למרות החום הכבד. זה שאני בא בטענות כלפי הנהגים ולהפך אני חשוב שהשביתה הזאת מוצדקת ביותר ומה לעשות שבארץ שלנו מבינים רק ככה - למרות שלא תמיד זה עוזר (במקרה החינוך למשל) אבל היה שם גם סיפור עם אוטובוסים של אגד שעברו שם באזור ולא יכלו לעבור והיו צריכים לחשוב לפחות על פתרונות אחרים. בכל מקרה הייתה כמות אוטובסים ענקית באותו חניון, אותו אוטובוס שישמש את קו 16 לפני ובגלל העומס הרב החליטו שישמש בקו 66 - יכלו לתת אוטובוס אחר במקום שבמלא עמד שם ולא התכוון לזוז עקב השביתה. השביתה מוצדקת ואין לי טענות כלפי הנהגים למרות שזה מעצבן בטירוף אבל למרות כל מה שהיה שם לפחות תתחשבו קצת בנוסע שבכל מקרה יעלץ להיות בתוך אוטבוס מפוצץ עד 0 מקום אז לפחות שיהיה בו מזגן. מעניין אותי איך עבדה הליונס סיטי של קו 63 היום איךל אנשים הריגוש שם במזגן בשרב הראשון שהיה בארצנו. אין ספק שביתה מוצדקת אבל גם בשביתה יש דרכים להתנהג ויכלו לתת אוטובוס אחר שלא היה בשימוש ואני ידוע זאת מכייון שאחד נהנהגים אמר שהאוטבוס הזה בשעות הקרובות לא יצא משם ופשוט חבל!
לפחות ב-66 יש מוניות שירות זה מקל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה