עיצה דחוף

עיצה דחוף

אני יושבת בבית קרוב ל 4 שנים עם ילדה. ומחפשת עבודה כבר הרבה זמן. אני לא מסוגלת לשבת בבית יותר כי אני מאבדת את היכולת השיפוט והראייה המציאותית על החיים. אני מתפקדת והכל רגיל אבל יש רגעים שזה פשוט נעלם ואז אני מרגישה רע גם פיזית. ברגעים האלה התפקוד שלי הוא חלקי ואני מרגישה חולשה ורוצה לנוח ואז בעלי מתחיל ללחוץ עלי עם כל העבודות של הבית, ומנסה להכתיב לי את הקצב שלו, גם שאני מסבירה לו שאני לא מרגישה טוב. כל מה שאני יכולה לעשות זה רק לכתוב. אני כבר לא מסוגלת להיות בבית יותר. יש לי קורות חיים מצויינים ואני שולחת אותם למשרות שפחות או יותר מתאימות לי ובקושי חוזרים אליי. מה עושים כשבן אדם מאבד שפיות בגלל שהוא יושב בבית כל כך הרבה זמן ולא מצליח למצוא עבודה?
 
בבקשה לא להעלות לעמוד בראשי

אני גולשת דרך הסלולר ואין אפשרות לציין את זה
 
בנוסף לזה שאני איטית

בגלל שאני בבית כל הזמן, אני צריכה גם לאמץ את קצב ההתנהלות של בעלי שעובד כל יום וזה דיי הגיוני שהוא יהיה יותר זריז, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה קוגנטיבית אני נמוכה מכל הבחינות ולא מצליחה להרים את עצמי כי אין לי עבודה!
 
אולי יש אנשים

שיכולים לא לעבוד כל החיים ולהרגיש טוב מכל הבחינות. אני לא יכולה, אני צריכה מסגרת
 

supersonic777

New member
אילו הייתי יכול לא לעבוד,לא הייתי עובד.

תאמיני לי,יש לי מה לעשות עם הזמן...
אגב,לא נכנס לכיס,אבל אם הרשית לעצמך לא לעבוד במשך כזו תקופה,יכול להיות שאולי לא חייבת... אולי החצי השני מספיק...
יש נשים כאלה,הבעל שלהן עובד כל היום והן בבתי קפה כל היום!
היות שיש להן אפשרות לא לעבוד,לא עובדות!
אני חושב,שאם היית ממש צריכה כסף,היית עובדת בכל עבודה!
תואר ראשון - פרופסורה,שיהיה לך...היית עובדת כל דבר!
יש דברים בגו...!
ועוד דבר,מי שרוצה,עובדת!בטח ובטח אם את אומרת שיש לך תארים,אז כמובן יותר קל למצוא עבודה מתאימה...
 
אני מצטערת שאני

כותבת את הדברים האלה על בעלי, הוא מנסה לעזור אבל אני ממש נמוכה עכשיו. הייתי חייבת לפרוק את זה וזה המקום הראשון שהרגשתי בנוח לכתוב בו. אני מקווה שאמצא עבודה מהר ואז זה יעבור. אני צריכה מסגרת, במקרה שלי, עבודה שתעזור לי להתרומם
 

אופירA

New member
מנהל
שני כיוונים

יש בעיריות (ברשויות המקומיות) תוכניות שונות לעזרה לאנשים שמחפשים עבודה. תבררי בעירייה שלך, במחלקת הרווחה, אם יש.

כמו כן, אפשר להתחזק גם במסגרת של התנדבות מספר שעות בשבוע. חפשי התנדבות בתחום שקרוב לסוג העבודה שאת מחפשת.
כשלא מצאתי עבודה והייתי צריכה מסגרת, התנדבתי בעבודה משרדית בבית חולים כמה חודשים, ולא רק שזה סיפק מסגרת ליציאה יומיומית מהבית, זה גם החזיר אותי למיומנויות העבודה ולביטחון העצמי שלי ביכולת לעבוד, וזה שיפר את ההופעה שלי בראיונות עבודה, ומצאתי עבודות מצוינות אחרי כן.

אם את יודעת להקליד טקסט במהירות, בשיטה עיוורת, ואוהבת את זה, יש המון עבודה, אפילו זמנית, בתחום זה בארגונים שונים כבר ברגע זה. מקבלים כל אחד. צרי איתי קשר בפרטי.
 

israel143

New member
בוקר טוב

כדאי לערוך את קורות החיים כך שיהיו יותר אטרקטיביים.
בנוסף, אל תסמכי רק על חיפוש באינטרנט כי זה באמת יכול להיות לא אפקטיבי אלא תנסי גם ללכת פיזית ללשכת התעסוקה, מקומות עבודה ומכרים ולשאול אם הם מכירים מישהו שמחפש עובדת. כמובן, אם יש תחום ספציפי בו לדעתך תוכלי להצליח (וגם לאהוב את העבודה) אז תתמקדי בו.
&nbsp
לדעתי חבל לך להנמיך את עצמך. בטוח שיש תחומים רבים בהם את גבוהה יותר מאחרים. שבת שלום :)
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להרגיש שלמה

נוצה בלבן,
נשמע שנקלעת למצב, שבו את מרגישה חסומה מלהתפתח ולבטא את עצמך. כנראה שחלק מאד חשוב ומהותי אצלך לא מתממש, ואולי את מרגישה קשורה לבית ולעבודות הבית, באופן שגורם לך להיות מנותקת מהמציאות. מאד יכול להיות שחסרות לך חוויות, שבלעדיהן את מרגישה אבודה במקצת. בזמן שבן זוגך חי את שני העולמות, את אולי מרגישה את עולמך מצטמצם, עד שדומה שהוא כבר אינו יכול להכיל אותך. ובמצב כזה את עשויה לפתח תחושה של אי כשירות, ואפילו להתנתק כדי לחפש מציאות אחרת שבה תוכלי להיות יותר שלמה.
האם בן זוגך מודע למה שקורה לך? אם הבנתי נכון מדברייך, את משתפת אותו בכך שאת מרגישה חולשה, אך אולי הוא אינו מודע לחלוטין ללחץ הנפשי שאת נתונה לו. אולי כדאי יהיה למצוא עזרה נפשית. במקביל, האם יש לך איזשהן פעילויות מחוץ לבית? משהו שיעשיר את עולמך? את מוזמנת לצ'ט שלנו ב- www.sahar.org.il , כשאת חשה מנותקת וזקוקה לביטוי וקרקוע רגשי, וכמובן מוזמנת להמשיך ולשתף בפורום.

שלך,

מתנדבת סה"ר.
 

supersonic777

New member
באיזה תחום מחפשת?

ואגב,ב 4 שנים אך חברה לא חזרה אלייך?מוזר קצת,הייתי אומר...או שחלק מהזמן לא שלחת/לא היה לך כוח לשלוח,1001 סיבות...
יש חצי שני או את לבד?שאלה כללית...לא חייבת לענות על זה,אם לא רוצה...
 

supersonic777

New member
תלוי אם חיפשת בתחום ספציפי...

או עבודה כללית...
בעבודות כלליות תמיד יש עבודה למי שרוצה.
עבודות ספציפיות קצת יותר קשה אולי אפילו הרבה יותר...כי היום לכל מקצוע יש איזה 1000 מועמדים,לכן אלה שכבר עובדים שומרים על העבודה חזק!
 
שלום

כשעושים עבודות שמעניינות אותנו, קל יותר לבצע אותן. אולי תלמדי בחוגים עבודות בנושאים שמעניינים אותך, ואחר כך תעבדי בהן ותתרכזי בהן. שמרי על יחסים טובים עם בני המשפחה כי זה חשוב, והשקיעי גם בעבודות הבית מתוך מחויבות ורצון לשפר את איכות החיים המשפחתית.
 
למעלה