עיניים חצי-עצומות

Gal zilberman

New member
עיניים חצי-עצומות

לילה משנה את צבעו כפני ביישן המאדים בענווה, שמש מטפסת על נוף אורבאני כמו יד חמה על גוף עייף. רק המביטים בעיניים חצי-עצומות רואים את רומנטיקת האור והחושך, את חיזורה השקט של הרוח. "כך צריך להסתכל על החיים" אני חושב והולך לנוח.
 

saharur

New member
כל כך פיוטי

במיוחד הבית השני. זה מזכיר לי שאחותי פעם אמרה לי שאם מקבצים את העיניים אפשר לראות את ההילה של הבן אדם.
 
האור והחושך

עינים חצי עצומות - אוהב את הדיאלוג בין סהרור לבינך. הטקסט רווי תאורי נוף עדינים עם האנשה ברורה. הבית האחרון, לעניות דעתי מיותר. יש מספיק עוצמה בסיומת כגון "חיזורה השקט של הרוח"
 
יפה../images/Emo39.gif

גל יקר, תסלח לי על תגובתי המאוחרת. פתאום נזכרתי שלא הספקתי לקרוא, ומה עוד - שהבטחתי לך שאגיב, אז הלכתי לחפש את השיר... בכל אופן - יש פה משהו שמאוד אהבתי - הוא פיוטי ועדין. יחד עם זאת, אני חושבת שנדרשת פה איזו עבודת ליטוש. היתה לי תחושה שהוא נכתב או הובא לכאן בשליפה. אהבתי מאוד את המשפט: "שמש מטפסת על נוף אורבאני כמו יד חמה על גוף עייף" - נהדר. האמת, שהרעיון יפה - התבוננות בעיניים פקוחות שונה מההתבוננות שאתה מציע. הערפול משאיר מקום למשהו עדין יותר. מציעה "עיניים עצומות למחצה" ולא "חצי עצומות". שלך,
 

aiziq

New member
גל, אני מצטרף לתגובתה של פרח

לא יכולתי שלא להיזכר באלתרמן, איך שהוא הפליא לשורר על הנוף העירוני ( לדוגמא : שקיעה ורודה... ) איציק.
 

GALI02

New member
יפהפה! ../images/Emo91.gif

תיאורים שפשוט עושה טוב בלב לדמיין אותם דימויים מקסימים אחד אחד והמשפט בסיום- כמה עוצמה וחוכמה יש בו! תודה גל (מיותר לציין שאהבתי :))
 

milim

New member
תולדות הצילום המודרני בשיר אחד

גל איזו יצירה! אקרא עוד הרבה אבל בינתיים -הזכרת לי שלל של צילומים מתקופות שונות שניסו לתפוס את השעה החמקמקה הזו ביו לילה ויום וביחוד בנוף עירוני. איך היטבת להפוך את הזמן הזה לרגש ותובנת חיים. מצוין.
 
למעלה