עייפתי

a n a t i 3 3

New member
עייפתי../images/Emo4.gif

חזרנו כרגע מבית החולים.. שוב צילמו לאלון את הרגל, יש בכף הרגל שבר.. מיקום שלא דורש גבס ואפילו חבישה אבל אסור לדרוך על הרגל, האריכו לו את חופשת המחלה בנוסף לשבוע שהוא כבר בבית לעוד עשרים יום.
וכל זה אחרי שהמחנכת "הנחמדה" שלו לא האמינה שכואבת לו הרגל והכריחה אותו לדרוך עליה למרות הבכי והכאבים. וחס וחלילה לא חשבה על אפשרות של ביקורון.. מורה לתפארת
 
אפילו לא קיבעו לו את המקום?

וואוו.... מסכנון... בטח קשה וכואב לו נורא. שירגיש טוב...
 

shakako1

New member
מה הכוונה הכריחה ???

הוא התלונן על כאבים... איך היא הכריחה אותו לדרוך על הרגל ??? למי פנית? מנהל בית הספר ? מפקחת? משרד החינוך ? לא שותקים על דבר כזה !!!!!!!!!!!!!!!!!! אישורים מבית החולים , תמונות.... לאסוף הכל אולי בעתיד תחשבי על תביעה אזרחית נגד המורה (אולי אף פלילית... )
 

shakako1

New member
מרתיח !

עוד הוכחה שמורים דבילים יש הרבה! לעניין. האם פנית למנהלת בית הספר וסיפרת את זה ? אני מציע לך לכתוב מכתב ולצלם מספר העתקים ולשלוח משרד החינוך, ידיעות אחרונות, מעריב, משרד הבריאות, המפקחת על בתי הספר (כמובן לציין לכולם!!!! את רשימת התפוצה) ולדרוש שהמורה תועבר מתפקידה! אסור לוותר לטיפשים האלו!!! פשוט אסור! רצוי אף לערב את ועד ההורים (אם הוא חזק ובעל השפעה) בריאות הציבור היא לא לשיקול הפרטי של מי שנראה לו!!! אל תוותרי אבל, אל תגררי לכעסים, אל תהפכי את זה למטרת חייך.... עשי זאת בתבונה אני מאמין שיש בפורום הזה אנשים רבים שיסייעו לך בתהליך. בהצלחה.
 
החלמה מהירה לאלון שלך! ../images/Emo24.gif

וכמובן עליך להראות ל"מחנכת הנחמדה" הזו את כל האישורים הנוגעים בדבר. האם ניסית לשוחח על הנושא עם מנהל/ת בית הספר שהוא לומד? שיהיה לך בריא ענתי!
 
למעלה