עייף,> חזרתי מהדייג ללא שלל.. H-)

elninyo

New member
עייף,> חזרתי מהדייג ללא שלל.. H-)

תעוררתי ב 04:00 , לקחתי הסקומברי והשניצל..ועלא טול אשדוד,, הים מרחוק הבטיח..אך מקרוב..גלי..והגלים היו נושאי חול.. כך שהדגים..נשארו הרחק מהישג יד. .שוחחתי איתם ניסיתי..>``תראו אני אין לי כח גם להשאר ער בפורום..עד מאוחר וגם להתעורר ולהביא אתכם על כנפי ההונדה..תחליטו מי בא איתי נגמור עם זה יפה..`` ושום דבר..הפיתיון חוזר..כמו שיצא..שלם ללא רבב..ונגיסונת.. ועוד פעם , הנף החכה לאחור וקדימה..>המצוף יוצא בשריקה..נוחת אישם.. גורר לאט..מקפיץ..חוצפה שאין ולא הייתה נבלה כזו..לא אוכלים..!!!! איך ייגדלו??? איך יהיה להם כוח..??..חאראם מי יודע כמה יש להם לשחות?? לפחות ביס קטן..ביסיסון...משהוא לחיות..על הבוקר.. ***עוד רגע רציתי לצעוק בזעם:`` חכו חכו..אני תיכף הולך לקרוא לדוד שוטר..`` רק..מה שעצר זאת..וחבל ..היה דייג שעבר קרוב.. לא נעים..פאדיחה.. אכן מצד אחד היה שיקול הפאדיחה.. מצד שני..אם היו ניבהלים..מ``דוד שוטר..`` הרי הוא היה נהנה מן ההפקר.. לא ולא, לכן עצרתי זאת בזמן..אין לי דגים גם לו לא יהיה >שיצעק הוא.. אני עייף QLQ...לא לא צעקתי בסוף..פחדתי שיילכו אליו.. **07:05 כוחתינו עזבו את השטח..תידלקו את הרכב..והתנפלו על המתדלק.. ``תביא את העיתון``..איך שהביא עיתון[ידיעות- פז אשדוד] ..איזה נקמה..לפחות הוצאנו משהוא היום.. **[המעריב מנוי-בבית]..ממתין.. אההה [כן ..מפהק לא יכול להפסיקקק..] ביי לכם אחיי וריעיי יום נעים..לכולללללם ולך אפרוח יקר ,רק סלט גם היום..רציתי להפתיעך בדגים..פוסידון כועס.. לא נורא..יירגע.. לישוןןןןןןן QAQ
 

אורמור

New member
דייגצ`וק..

לא נורא..``שיהנו הדגים``.. הרי יש בך מידת הרחמים.. ואפרוח יכול לאכול גם טבעול.. צהריים טובים היי לולילו.. שיר ערש קטן לדייג שתמיד במילותיו מנעים לי ת`זמן שששששש.... לא מפריעה שנת ישרים. אור בשקט...
 

elninyo

New member
שיר ערש נפלא, לקח אותי בכנפיו>(*)\\

רק סימבולי הדג, אמרתי לא היה שלל..אוהב את אורמורי נשמת הדייג.
 

אורמור

New member
אייך..אייך..אייך..?????

אייך לא הייתי כאן כשהתעוררת? אייך לא עשיתי לך קפה? ניניו הילד הנצחי..שלי מחבקת ומחייכת תמיד מחייכת כשאתה בסביבה.. יום נפלא לך .. אוהבת אור
 

elninyo

New member
כי התעסקת עם ה ``שגריר- שרייד`` }{ :cool:

אורמורי יקרה..לא בוכים על קפה שנשפך...ומילותייך.. כל מילה היוצאת היא קרן חמימה.. ומכילה כף אנרגייה ועוצמה תמה, ועוטפת אותך ,בחום באהבה ברכות ענוגה... אור את לי יקרה..וכשאת בסביבה..טוב לי בנשמה.. יום נפלא ,גם אני אוהב אור..
 

צוחקת...

New member
תגיד

ז`ירז`ור ניסית? חחחחחחחחחחחחח, אני מכירה כאלה שהצליח להם דווקא :cool:
 
למעלה