עייף,> חזרתי מהדייג ללא שלל.. H-)
תעוררתי ב 04:00 , לקחתי הסקומברי והשניצל..ועלא טול אשדוד,, הים מרחוק הבטיח..אך מקרוב..גלי..והגלים היו נושאי חול.. כך שהדגים..נשארו הרחק מהישג יד. .שוחחתי איתם ניסיתי..>``תראו אני אין לי כח גם להשאר ער בפורום..עד מאוחר וגם להתעורר ולהביא אתכם על כנפי ההונדה..תחליטו מי בא איתי נגמור עם זה יפה..`` ושום דבר..הפיתיון חוזר..כמו שיצא..שלם ללא רבב..ונגיסונת.. ועוד פעם , הנף החכה לאחור וקדימה..>המצוף יוצא בשריקה..נוחת אישם.. גורר לאט..מקפיץ..חוצפה שאין ולא הייתה נבלה כזו..לא אוכלים..!!!! איך ייגדלו??? איך יהיה להם כוח..??..חאראם מי יודע כמה יש להם לשחות?? לפחות ביס קטן..ביסיסון...משהוא לחיות..על הבוקר.. ***עוד רגע רציתי לצעוק בזעם:`` חכו חכו..אני תיכף הולך לקרוא לדוד שוטר..`` רק..מה שעצר זאת..וחבל ..היה דייג שעבר קרוב.. לא נעים..פאדיחה.. אכן מצד אחד היה שיקול הפאדיחה.. מצד שני..אם היו ניבהלים..מ``דוד שוטר..`` הרי הוא היה נהנה מן ההפקר.. לא ולא, לכן עצרתי זאת בזמן..אין לי דגים גם לו לא יהיה >שיצעק הוא.. אני עייף QLQ...לא לא צעקתי בסוף..פחדתי שיילכו אליו.. **07:05 כוחתינו עזבו את השטח..תידלקו את הרכב..והתנפלו על המתדלק.. ``תביא את העיתון``..איך שהביא עיתון[ידיעות- פז אשדוד] ..איזה נקמה..לפחות הוצאנו משהוא היום.. **[המעריב מנוי-בבית]..ממתין.. אההה [כן ..מפהק לא יכול להפסיקקק..] ביי לכם אחיי וריעיי יום נעים..לכולללללם ולך אפרוח יקר ,רק סלט גם היום..רציתי להפתיעך בדגים..פוסידון כועס.. לא נורא..יירגע.. לישוןןןןןןן QAQ
תעוררתי ב 04:00 , לקחתי הסקומברי והשניצל..ועלא טול אשדוד,, הים מרחוק הבטיח..אך מקרוב..גלי..והגלים היו נושאי חול.. כך שהדגים..נשארו הרחק מהישג יד. .שוחחתי איתם ניסיתי..>``תראו אני אין לי כח גם להשאר ער בפורום..עד מאוחר וגם להתעורר ולהביא אתכם על כנפי ההונדה..תחליטו מי בא איתי נגמור עם זה יפה..`` ושום דבר..הפיתיון חוזר..כמו שיצא..שלם ללא רבב..ונגיסונת.. ועוד פעם , הנף החכה לאחור וקדימה..>המצוף יוצא בשריקה..נוחת אישם.. גורר לאט..מקפיץ..חוצפה שאין ולא הייתה נבלה כזו..לא אוכלים..!!!! איך ייגדלו??? איך יהיה להם כוח..??..חאראם מי יודע כמה יש להם לשחות?? לפחות ביס קטן..ביסיסון...משהוא לחיות..על הבוקר.. ***עוד רגע רציתי לצעוק בזעם:`` חכו חכו..אני תיכף הולך לקרוא לדוד שוטר..`` רק..מה שעצר זאת..וחבל ..היה דייג שעבר קרוב.. לא נעים..פאדיחה.. אכן מצד אחד היה שיקול הפאדיחה.. מצד שני..אם היו ניבהלים..מ``דוד שוטר..`` הרי הוא היה נהנה מן ההפקר.. לא ולא, לכן עצרתי זאת בזמן..אין לי דגים גם לו לא יהיה >שיצעק הוא.. אני עייף QLQ...לא לא צעקתי בסוף..פחדתי שיילכו אליו.. **07:05 כוחתינו עזבו את השטח..תידלקו את הרכב..והתנפלו על המתדלק.. ``תביא את העיתון``..איך שהביא עיתון[ידיעות- פז אשדוד] ..איזה נקמה..לפחות הוצאנו משהוא היום.. **[המעריב מנוי-בבית]..ממתין.. אההה [כן ..מפהק לא יכול להפסיקקק..] ביי לכם אחיי וריעיי יום נעים..לכולללללם ולך אפרוח יקר ,רק סלט גם היום..רציתי להפתיעך בדגים..פוסידון כועס.. לא נורא..יירגע.. לישוןןןןןןן QAQ