עיזרו לי בבקשה....

10 מ י כ ל

New member
עיזרו לי בבקשה....

מחפשת בנרות מסעדת גורמה רומנטית לציון ארוע חשוב. המקום צריך חהיות באזור ירושלים או המרכז בעל אופי ועיצוב רומנטי וכמובן אוכל טוב. ביקשתי הרבה ? מקווה שתסייעו לי בתודה מראש
 

liti

New member
נסי לחפש במאמר על מסעדות בירושלים,

לצערי רובנו לא מכירים יותר מידי מסעדות בבירה, אך במאמרים קיבצנו לא מעט ביקורות שאולי יוכלו לסייע לך. אני מצרפת קישור. נשמח לשמוע רשמים!
 

sharonchi

New member
אני די חוזרת על עצמי

מתאימות לדרישות שלך: יועזר וקןרדליה - שתיהן ביפו.
 

אורלי99

New member
מצטרפת להמלצה על יועזר אבל....

לא היום....היום יש שם חגיגות בוז'לה, וזה ממש לא יהיה רומנטי...
 

benkesher

New member
מסעדות רומנטיות

מנטה ריי-בלילה מול הים. פיני בחצר-כנ"ל, להזמין שולחן בחוץ ליד הים ואחרי הארוחה לטייל על שפת הים, או בנוה צדק הסמוכה. איל פאצו בפלורנטין, הסביבה אמנם ג'יפה אבל המסעדה יפה ויש וילונות אז לא רואים את החוץ, האוכל טוב, כלי האוכל יפהפיים (אני תמיד זוממת לצאת משם עם צלחת בתיק..), הנרות העבים שמסביבם זרי פרחים וירק קטנים (מזכיר זרי קריסמס) תמיד עושים לי את זה. ברברסקו בדיזינגוף, בר יין קטנטן ורומנטי להפליא לחורף, עם אוכל מצויין ויין מצויין עוד יותר. יועזר, בהחלט רומנטי.
 

meravbr

New member
עוד קצת

רפאל - על הספה - אמנם לא שיא הנוחות באכילה מול השולחן הנמוך, אבל צמודים מאד
קופי בר - למרות קומץ מלעיז פה (אני לא אציין מי
) לי הנרות, העיצוב, החמימות, עושה רומנטיות. וחגיגות הבוז'ולה ביועזר - רק מחר למעשה הרעש עד כמה שידוע לי....
 

אורלי99

New member
חגיגות הבוז'לה התחילו אתמול....

כמו בכל העולם....ביום רביעי השלישי של נובמבר (ולא כמו שנהוג פה ביום חמישי....) אז אתמול היינו ביועזר. האוכל כרגיל מצויין. הקינוחים פחות. האווירה עליזה והיין נשפך כיין. התחלנו עם קרוסטיני האחד עם טחול קצוץ. מנה מדהימה. והשני עם טרטר של בשר. טעים. מנת ביניים ניוקי עם חתיכות כמהין - מנה מופלא.... מנה עיקרית - הוא ביף בורגיניון עשיר וסמיך ואני קורנביף חם עם רושטי. מנה נהדרת. קינוח קרם קרמל וקפה. אני באופן אישי לא מתה על בוז'לה. אבל השנה גם ייקבי רמת הגולן יצאו עם בוז'לה, שהיה אף טעים יותר מהבוז'לה הצרפתי..... גם היום ממשיכות החגיגות. מי שרוצה לאכול טוב ולשתות לשוכרה, זה המקום. מומלץ בחום.
 

Arfilit

New member
לאלאלא! לא מנטה ריי בערב!!!

האוכל במנטה ריי בערב היה (בעינינו - ארבעה אכלנים מושבעים) בינוני ביותר. למנטה ריי הולכים לבראנצ'ים!
 

10 מ י כ ל

New member
תודה..

על ההצעות למרות שאני מחפשת יותר משהו בכיוון של מסעדת גורמה . בכל אופן אשמח לשמוע עוד הצעות נשארו לי 5 ימים .
 

benkesher

New member
../images/Emo10.gifההודעה שלי ממש לא באה לרמוז שמה

שהצעת הוא לא גורמה בעיני. היא נכתבה כעומדת בפני עצמה וללא כל כוונה לרמוז או לומר משהו לגבי שאר ההצעות שהועלו. אני מתנצלת אם ההודעה שלי פגעה בך. גם אני אוהבת את רפאל וקופי בר, ואני חושבת שבקופי בר יש אוכל מצויין. עם זאת יש לי בעיה עם האקוסטיקה במקום, קשה לנהל שם שיחה שקטה, מה שפוגע לדעתי באוירה.
 

meravbr

New member
הגבתי למיכל, לא לך,

אבל כמו שאמרו פה כבר, ממילא הכל ענין של הגדרה
 

Amoureuse

New member
יועזר זה גורמה מאד

גם המחירים בהתאם. האיכות מצויינת. הקפדה על הפרטים בסגנון צרפתי. גם איל ברברסקו כמעט גורמה. מנטה ריי רומנטית אבל רחוקה מגורמאיות. הכי גורמה בארץ זה אביר המטבח הצרפתי, מול ים, אבל על זה אין לי המלצה אישית. לא יצא. וסליחה ממירב, כנראה אני מהמלעיזים על קופי בר, זה מקום נהדר אבל אני חושבת שהוא לא הכי רומנטי (זה כבר אמרתי בעבר...) והוא גם לא "ממש גורמה" (עכשיו מירב כבר לא תדבר איתי בכלל). הוא ביסטרו הכי מצויין שבעולם, אבל זה לא אותו דבר.
 

meravbr

New member
אני לא מודדת אנשים

אם הם יושבי קופי בר ברומנטיות או לא
MY BEST FRIENDS בכלל לא היו שם
תמיד נהיה חברות
 
למעלה