עיוות קבוע בצליל ברמקולי צג lcd מי יודע מדוע יש מעין דיסטורשיין בצד שמאל של הצג lcd tft sony hx73 בדקתי בעוד צגים של acer ןumax בכולם יש בעייה עם בסים ועיוות סאונד בווליום אמצע ומעלה ברמקול שמאל האם זו שיטת שידור כי לא הגיוני שכל המסכים דפוקים