עידכון מטריקס

AVENGER

New member
עידכון מטריקס

הביטס מפרסמים פרטים חדשים על המארז ועל גירסת המתנה של המארז + תמונות של שניהם.
 

רומן ט

New member
נראה יאמממי.. ../images/Emo9.gif

אמנם חבל מאוד שהאחים לא מוכנים לעשות קומנטרי, אבל עדיין המארז נראה מצוין. ומחיר ריטייל של $60 (מה שאומר מחיר אמיתי של פחות מ-$50) למארז ה"פשוט" הוא ממש טוב. כבר לא יכול לחכות לראות את מטריקס (הראשון) באיכות טובה..
 

kinglir28

New member
טוב שאמרת שאתה מחכה לראשון ...

כי 2 ו3 חרא של סרטים והמארז החדש מכיל את אותם DVDים שיצאו כבר ל2 הסרטים הגרועים האלה .. האחים האלה סתם גרועים וכל מה שמעניין אותם זה כסף. טרילוגית מטריקס הייתה האכזבה הכי גדולה שאי פעם ראיתי. אם זה היה רק הסרט הראשון אז הכל היה נראה אחרת.
 

steve2

New member
אין ספק, ניסיתי לתת ל-2 ו-3

שוב צ'אנס וחוץ מאפקטים(באמת טובים-אבל דיי נמאס!!) סאונד מצויין(של השלישי) ותמונה משובחת לא מצאתי בהם כלום. הסרטים לדעתי פשוט גרועים...לדעתי כל תעשיית מטריקס הייתה צריכה להיות סידרת אנימציה של מקבץ סיפורים כמו אנימטריקס(שזה הדבר הכי טוב באמת,ובאמת טוב בכל עולם המטריקס).
 

רומן ט

New member
זו לא הפעם הראשונה שאני אומר את זה

(וכנראה גם לא הפעם האחרונה), אבל אני אישית אוהב גם את חלקים 2 ו-3. יותר מכך, חלק 2 הוא לדעתי הכי טוב בסדרה. כמובן שזו רק דעתי.. העניין הוא שהסיבה שכתבתי שאני מחכה במיוחד לראשון, היא שמטריקס 2 ו-3 יצאו ב-DVD באיכות פנטסטית, מהטובות ביותר הקיימות ב-DVD (לפחות מבחינת התמונה), והמטריקס הראשון נראה די רע יחסית אליהם..
 

Ice machinE

New member
חלק 2 הוא באמת הכי טוב בסדרה

כאשר אחריו צועד החלק הראשון ולאחר אינדיאנה ג'ונס, terminator, נשק קטלני (כל ה-4) ואיקס-מן אולי גם יהיה מקום לחלק ה-3 (שרק האפקטים והסאונד מצילים אותו מלהיות החרבון הכי גדול של הקולנוע העכשווי.
 

AVENGER

New member
אני מקווה שגם יוציאו את הסרט

הראשון בסדרה לקניה בנפרד, אין סיכוי שאני קונה את כל המארז רק בשביל דיסק אחד.
 

רומן ט

New member
אם זה יקרה, זה רק אחרי שיעברו כמה

חודשים מזמן הוצאת המארז.. מה, אתה חושב שוורנר יירו לעצמם ברגל? הם יודעים שיש רבים שלא ממש אוהבים את חלקים 2 ו-3, ושיש גם כאלה שיקנו את כל המארז רק בשביל לקבל את הסרט הראשון באיכות טובה. אז מוציאים רק מארז של כל הטרילוגיה, ואחרי שכל "הפראיירים" קנו אותו, יוציאו את הסרט הראשון בנפרד.. בקיצור, תתאזר ב(הרבה) סבלנות.
 
אני רק רוצה להניח את ידי על המארז!

אני מת שהוא יכלל אצלי באוסף. ושמתי לב שלא ממש כתוב כמה גרסאת האספנים עולה (עם הפסלון והמארז והכל).
 

BIacKnight

New member
הצהרה: אני לא שונא את המטריקס

מה שאני מנסה להגיד -שנכון 2 ו-3 איכזבו אבל בהשוואה לסרט ממוצע אחר- עדין הם מיוחדים ,ומענינים.. וחובה לכל אספן בגלל שהם המשכונים של הראשון. הבנתם את זה !! אם לא תקראו שוב מהתחלה..
 

Soak

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

מעולם לא ציפיתי ש-2 ו-3 ישתוו לראשון, או אפילו יתקרבו אליו. היה ברור לחלוטין שמדובר בשני סרטים שונים מהותית מהראשון, מלבד אולי באפקטים. ואכן, הם היו שונים מהותית. ולא רעים בכלל!
 

Ice machinE

New member
הצהרה: אני שונא את החלק ה-3

אבל זה לא מנע ממני לקנות (לעשות טרייד אין) אותו אתמול. אני חושב ש-20 ש"ח זה סכום מספיק גבוה לשלם עליו בשביל שתהיה לי כל הטרילוגיה.
 

Soak

New member
בשבילי גם 1 ש"ח זה יותר מדי

בשביל לקנות סרט שאני שונא. למה אתה קונה סרטים? כדי להגיד שיש לך?
 

Ice machinE

New member
את הסרט הזה ספציפית

קניתי כדי שתהיה לי את כל הטרילוגיה. ושונא זו מילה קשה, אני לא שונא את הסרט אלא סצינות מתוכו ובכלל את ההתנהלות האיטית שלו (בשעה הראשונה שלו) ולכן הסכמתי לשלם עליו סכום פעוט כדי שיהיה לי אותו. אני עדיין אוהב את הטרילוגיה בכללית אבל את הסרט ה-3 אני אוהב הכי פחות מבין ה-3. אני בטוח לא מתכוון לקנות את המארז של שלושת הסרטים כי מה שיש לי כיום זה מספיק לי.
 

kinglir28

New member
מטריקס 3 זה הסרט הכי גרוע של המאה.

הוא פשוט ההדגמה האולטימטיבית ל"גודל הציפיות - גודל האכזבות". הוא זוכה בתואר (לפי דעתי) מהסיבה הזאת. ואני בהחלט שונא אותו.
 

Ice machinE

New member
בוא ניסחף "טיפה"

אני יכול להביא לך עוד מלא דוגמאות לסרטים שיכולים להיחשב כ"הסרט הגרוע של המאה" ובעצם כל אדם יכול להביא עוד מלא דוגמאות לסרטים שהוא חושב שהם הסרטים הגרועים של המאה. ההגדרה "הסרט הגרוע של המאה" זו ההגדרה הכי סובייקטיבית שאפשר להמציא. אתה חושב שהוא סרט גרוע אבל רומן למשל חושב שהוא סרט מצויין אפילו יותר טוב מ-T3 (שאני חושב שהוא יותר טוב ממטריקס 3). אבל בין להגיד שהוא הסרט הגרוע של המאה לבין העובדה שאתה שונא אותו יש מרחק עצום ביותר.
 
למעלה