עידכון מזירת ההימורים

מצב
הנושא נעול.
עידכון מזירת ההימורים../images/Emo103.gif

עידכון מזירת ההימורים

4 מהמרים על יציאת הלו"ז יצאו מההימור... בועז הרווח הולך וגדל
 
רעיון מעולה הגיע הזמן להכניס

רווח מהיר וקל. ואם כבר אנו עוסקים
ברווחים מהירים, מה דעתך שהאדון ערן יכניס את המסילה השלישית באילון לקזינו?
רעיון מעולה הגיע הזמן להכניס
מכונות הימורים נוספות ע"מ להגדיל רווחים...
 

mucool2

New member
צוחק מי שצוחק אחרון

רווח מהיר וקל. ואם כבר אנו עוסקים
ברווחים מהירים, מה דעתך שהאדון ערן יכניס את המסילה השלישית באילון לקזינו?
צוחק מי שצוחק אחרון
בועז, אתה מריח את ההפסד המתקרב? (שבי, לך יש עוד זמן, אבל גם זה יגיע) ואין טעם להכניס את המסילה השלישית לקזינו, כי היא תיפתח שהלו"ז החדש ייכנס לתוקף.
 

בועז ל

New member
עמית, אתה כבר הפסדת !

צוחק מי שצוחק אחרון
בועז, אתה מריח את ההפסד המתקרב? (שבי, לך יש עוד זמן, אבל גם זה יגיע) ואין טעם להכניס את המסילה השלישית לקזינו, כי היא תיפתח שהלו"ז החדש ייכנס לתוקף.
עמית, אתה כבר הפסדת !
נדמה לי שבאיזשהו מקום נערכת שהמסילה השלישית תסתיים בזמן! ולא, אין בכוונתי לחפש בארכיוןאת מראה המקום !
 

mucool2

New member
כתבתי ש*אפשר היה* לסיים אותה בזמן

עמית, אתה כבר הפסדת !
נדמה לי שבאיזשהו מקום נערכת שהמסילה השלישית תסתיים בזמן! ולא, אין בכוונתי לחפש בארכיוןאת מראה המקום !
כתבתי ש*אפשר היה* לסיים אותה בזמן
ולא, אני לא אעזור לך עם הארכיון!
 

בועז ל

New member
עמית בוא ואגלה לך סוד קטן...

צוחק מי שצוחק אחרון
בועז, אתה מריח את ההפסד המתקרב? (שבי, לך יש עוד זמן, אבל גם זה יגיע) ואין טעם להכניס את המסילה השלישית לקזינו, כי היא תיפתח שהלו"ז החדש ייכנס לתוקף.
עמית בוא ואגלה לך סוד קטן...
גם אם אני עומד להפסיד כמה גרושים בפרק לו"ז הרכבת , השאר יכסה על כל ההפסדים ובענק. אני ושבי עובדים כאן בתיאום מושלם. אני משמש כטיזר ע"מ למשוך לקוחות להימור על תאריך מוקדם. זו הסיבה שהערכתי לו"ז מוקדם. ואכן ארבעה כבר נפלו ברשת. אתה הבא בתור. כל זה כמובן שלא יפריע לי לחגוג נצחון והיה ולו"ז הרכבת יתאים להימור שלי.
 

mucool2

New member
ידעתי שאתם עובדים ביחד!

עמית בוא ואגלה לך סוד קטן...
גם אם אני עומד להפסיד כמה גרושים בפרק לו"ז הרכבת , השאר יכסה על כל ההפסדים ובענק. אני ושבי עובדים כאן בתיאום מושלם. אני משמש כטיזר ע"מ למשוך לקוחות להימור על תאריך מוקדם. זו הסיבה שהערכתי לו"ז מוקדם. ואכן ארבעה כבר נפלו ברשת. אתה הבא בתור. כל זה כמובן שלא יפריע לי לחגוג נצחון והיה ולו"ז הרכבת יתאים להימור שלי.
ידעתי שאתם עובדים ביחד!
 
רשום רבעון רביעי 2005 מכיוון שהבנתי

תחילה דיברו על סושנת 2004 וזה נגרר
לסוף 2004. אני בספק אם נראה את התחנה הזו לפני 2005. אין באתר של רכבת ישראל מידע על תאריך יעד?
רשום רבעון רביעי 2005 מכיוון שהבנתי
שאתה מתגורר באיזור אז אולי יצא לך לראות שלטים עם תאריך סיום יותר ספציפי...
 

אורי404

New member
מוזר. הייתי בטוח שלפני כן זה מתוכנן

רשום רבעון רביעי 2005 מכיוון שהבנתי
שאתה מתגורר באיזור אז אולי יצא לך לראות שלטים עם תאריך סיום יותר ספציפי...
מוזר. הייתי בטוח שלפני כן זה מתוכנן
כי זה חיבור של גג שני ק"מ בין תחנת נורדאו לסוקולוב. אין שם גם שלטים.
 

mucool2

New member
הימור שלי: פתיחת התחנה - 1.11.05

מוזר. הייתי בטוח שלפני כן זה מתוכנן
כי זה חיבור של גג שני ק"מ בין תחנת נורדאו לסוקולוב. אין שם גם שלטים.
הימור שלי: פתיחת התחנה - 1.11.05
פתיחת המסילה עד התחנה - 1.12.2008.... לפי דברי חן מלינג, תוואי המסילה נמצא באחריות מע"צ, ומשום מה הם לא ממהרים..
 

בועז ל

New member
נרשם, תועד והוקלד. שבי תכין בבקשה

הימור שלי: פתיחת התחנה - 1.11.05
פתיחת המסילה עד התחנה - 1.12.2008.... לפי דברי חן מלינג, תוואי המסילה נמצא באחריות מע"צ, ומשום מה הם לא ממהרים..
נרשם, תועד והוקלד. שבי תכין בבקשה
את החבר'ה מהוצל"פ .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה