עידכון מאתר אל-על - 210$ תוספת על אופנים !

shl17

New member
נראה לי תמיד היה ככה

הם מחליקים אותה איכשהו
 

סרוטי

New member
אני לא מבין....

אז איזו הודעה תקפה? כן משלמים או לא משלמים??
 

ori צפון

New member
שים לב שהתוקף להטבה זו נגמר בסוף פברואר

הכותרת שמפנה לדף הזה: "לפירוט נהלי כבודת הספורט עד ליום ה29/2/2012 ", נראה לי שנגמרה ההטבה של אופניים חינם. גם נושא המזוודות והמשקלים הוחמר מאד.
 

satanir

New member
ביררתי עם אל-על

יותר נכון, הסוכנת שלי ביררה. טיסות לאירופה אין שינוי - אופניים עד 20 ק"ג עולים בחינם.
 

jack bs

New member
מי שמכרטס אחרי 1.3 משלם תעריף חדש

אחרי שיחה עם נציג אל על: מי שכבר הזמין טיסה (כירטס) יכול לקחת 23 ק"ג כבודת יד +20 ק"ג אופניים ללא תשלום נוסף. מי שמכרטס אחרי 1.3 יצטרך לשלם לפי התעריפים החדשים. ד.א - גם תעריפי הטיסה הולכים להתעדכן כלפי מעלה עקב עליית מחירי הנפט. מזל שכבר הזמנתי....
 
easy jet

למישהו פה יצא לטוס לז'נבה עם אופניים דרך easy jet? ראיתי שעבור תאריכים מסויימים אפשר להגיע אפילו לאלף שקל הלוך חזור כולל אופניים.
 
תיקון קטן

הגעתי לאלף שקל כשבדקתי טיסות לטיול סקי. שם הוספה של ציוד סקי זה שלושים יורו (לאופניים זה שישים) ואני אישית הייתי דוחף את כל הביגוד שלי לאותו תיק ציוד וככה מוותר על הוספה של מזוודה. כשבדקתי עכשיו טיסות לג'נבה בקיץ עם אופניים ומזוודה הגעתי ל 1200 שקל.
 

marcusorelius

New member
שנה שעברה טסתי איתם

פלוס אופניים פלוס מטען היה מעולה, דייקני וזול מאד 205 יורו הלוך וחזור כולל הכל חוץ מאוכל
 

רוזוב

New member
להתאגד כצרכנים - הצטרפו לקבוצה בפייסבוק!

פתחתי קבוצה לעניין, אם למדנו משהו מהקיץ, זה שאפשר להתאגד ולהשיג הישגים כצרכנים. הצטרפו על מנת שיהיה לנו קהל ונראה מה אפשר לקדם מולם.
 
כאילו מנסים לדפוק אותי בכוונה

אני עכשיו ביפן עם האופניים, שהוטסו לכאן בחינם. הטיסה שלי חזור היא יום אחרי שמשנים את המדיניות. הגודל של הקופסה הוא 3 סנטימטרים באורך יותר מהגבול. האופניים והקופסה ביחד שוקלים 15.4 ק"ג - 400 גרם מעל לגבול. כשיצאתי מהארץ לא תכננתי לשלם 210 דולר בחזור. זה כאילו מישהו בכוח ניסה לדפוק אותי על הקשקש. מזל שדיברתי עם אל על ומסתבר שאם אני כבר בחו"ל, זה לא תקף כלפיי. לפחות בזה הם הגיוניים. העיקר הם שלחו לי מייל נרגש בו הם מברכים על עדכון לטובה של מדיניות הכבודה. איזה בדיחה. עוד צעד שיעלה לאל-על בעוד כמה לקוחות. בדיוק הכיוון שהם צריכים לקחת.
 
אני גר בקי-ווסט פלורידה....

...ובקיץ האחרון יצאתי לשבוע חופשת אופנים בממוט קליפורניה(קי-ווסט-מיאמי,מיאמי-לוס אנג'לס ולוס אנג'לס ממוט. 3 טיסות). הייתי עם תיק יד שהעלתי למטוס,מזוודה שהיתה בצ'ק-אין(בגדי רכיבה+נעלים+קסדה,מיגון נוסף)+מזוודת האופנים....בקי-ווסט "סיבנו" אותי עם איזו שטות על מטוס קטן וכו' וגבו ממני 200$ אקסטרה,אך בחזור לאחר שבוע כיף בפארק הרכיבה(עם המסועים והשאטלים שלוקחים את הרוכב חזרה לראש ההר)ממוט גבו ממני "רק" 30$ אקסטרה על מזוודת האופנים שם בממוט עצמה. בע"ה הקיץ אני מגיע לחודש לביקור לארץ ועם כל הכבוד לכל החברות האחרות אני מעדיף לממן את אל-על ולא איזו חברה זרה רק בגלל עוד "כמה" דולרים\שקלים. ניפגש במסלולים. שון.
 
אני גר בקי-ווסט פלורידה....

...ובקיץ האחרון יצאתי לרכיבה במקום מדהים בממוט קליפורניה..הר עם המון סינגלים ברמות רכיבה שונות כשבסיום רכיבה כאשר הרוכב מגיע לתחתית ההר או לעיר ישנו שאטל או לחילופין רכבל שלוקח אותך שוב למעלה ההר. העיניין הוא שבטיסה הלוך היו לי 3 טיסות(כמו בחזור) קי-ווסט-מיאמי,מיאמי-לוס אנג'לס ולוס אנג'לס-ממוט. למטוס עליתי עם מזוודה קטנה ולצ'ק אין מזוודה עם כל הציוד,קסדה,מיגונים,כפפות,נעלים וכו'+מזוודת האופנים. בנמל התעופה של קי-ווסט חייבו אותי ב....200$ אקסטרה בטענה שהמטוס למיאמי קטן וכל מיני בולשיט...אך בחזור(אותן העצירות 3 טיסות) חוייבתי רק 30$ אקסטרה על מזוודת האופנים"...הם עבדו עליי דוד"
בקיצור,הקיץ הקרוב אני אגיע בע"ה לחופשה בארץ עם האופנים ומה שבטוח הוא שאני מעדיף לממן חברה ישראלית(אל-על) ולא שום חברה זרה מתחרה רק בגלל עוד כמה דולרים\שקלים. הכי חשוב ניפגש במסלולים.שון.
 
הגיון קצת עקום, אבל ניחא...

אז "עבדו" עליך, ובחזור שילמת רק 30 דולר במקום 200. במקום זה, לך לחברה שעיגנה את העשיקה הזו במדיניות הרשמית שלה, ועכשיו תשלם 210 לכל כיוון. ומה, אתה חושב שבאל על הקומבינות משחקות תפקיד? יא וואראדי, כמה שאתה טועה, ובטח בהשוואה לחברה אמריקאית. באל על הקומבינות וכיפוף החוקים הם כמעט חלק אינטגרלי מהמדיניות. זה חלק מהישראליות, לטוב ולרע (תלוי בכמה קומבינות אתה מצליח להשיג). אני לא פילנטרופ, ובטח של כלפי חברה שמתנהגת אלי כאל מטומטם ושולחת לי מייל בו הם "מברכים" על המדיניות החדשה. אני אברך אותם בכך שאקנה כרטיס בחברה מתחרה, במידה וזו תהיה זולה יותר.
 
למעלה