עידכון באתר של מרטין....

Almost me

New member
עידכון באתר של מרטין....

אבל על הבחירות בארה"ב או על הסיום שלא מתקרב??? http://www.georgerrmartin.com/
 

osravan

New member
../images/Emo46.gif

כמי שקרא באתר את הביוגרפיה שלו (הוא היה סרבן מצפון במלחמת וייטנאם), ידעתי מה הדעות הפוליטיות שלו, אבל לא תיארתי לעצמי שהוא יהיה מבואס כל כך שהוא ישפוך את זעמו באתר אינטרנט שמוקדש לספריו, ולא לפוליטיקה (מה גם שבטח חלק נכבד ממעריציו הם רפובליקנים, שדי נעלבו מהטחת הרפש בבוש). כנראה שגם סופרים דגולים הם בני אדם... בכל מקרה, אולי מעז יצא מתוק, ומרטין יטביע את עצמו עכשיו בעבודה על הספר (במקום בטיפה המרה
) ויצליח לסיים אותו סוף סוף, במהרה בימינו.
 

הקרפיון

New member
קראת את "נפילת המלאכים"?

הבחירה מחדש של בוש היא צעד ענק לכיוון של האמריקה המתוארת שם. הבחירה בו היא בחירה ב"ערכים הנוצריים", שכוללים איסור על הפלות אבל עידוד נשיאת נשק חם, אישור על מחקרים כמו בתאי גזע עובריים, אמונה חזקה שהומוסקסואליות היא חט איום ונורא (שראוי לסקילה) ועוד דברים דומים. יתכן שבסופו של דבר הוא לא יצליח להרוס את אמריקה עד היסוד (על ריגן אמרו שהוא יחזיר את אמריקה למה שהיא היתה פעם - שממה ארקטית), אבל התחושה בקרב הרבה מאוד מהציבור שמתנגד לו היא שזה הכיוון.
 

preacher

New member
לא קראתי את הספר

אבל... לא מתואר בו שלטון של ה"ירוקים"? תגיד על בוש מה שתרצה אבל הוא הכי רחוק מהירוקים שאפשר. הוא לא חתם על אמנת טוקיו, הוא שואב נפט כאילו אין מחר (זה בא לו מהבית) ועל הזין שלו איכות הסביבה.
 

הקרפיון

New member
זה לא משנה

הגישה למדע של הדתיים האולורה ימניים שבוש מיצג אל שונה בהרבה מהירוקים אצל ניבן: גם אילו וגם אילו רואים בהם חילול קודש שראוי לסקילה.
 

preacher

New member
תראה...

יש הרבה דמיון בין הימין הקיצוני המטורלל לשמאל הקיצוני המטורלל (למרות ששמאל קיצוני כמו שניבן תיאר לא קיים במציאות, לפחות לא בכמויות שיספיקו להשתלט על ארה"ב). אבל עדיין אלו שני הצדדים הרחוקים ביותר שרק ניתן בספקטרום הפוליטי.
 

הקרפיון

New member
אתה יודע איף לפעמים הקצוות

דומים יותר זה לזה מאשר כל אחד מהם דומה למרכז...
 

Levos

New member
אבל כתבת שהם תומכים

במחקרים בתאי גזע עובריים.
 

ineptio

New member
דווקא לא טעית

אין איסור בארה"ב על מחקרים בתאי גזע עובריים, בוש איננו מתכוון לאסור על כך, וגם אין לו שום סמכות לזה. ואגב, אני אשמח לשמוע אם יש לך ציטוט של בוש שנובע ממנו שהומוסקסואליות זה חטא איום ונורא שראוי לסקילה (או אפילו סתם חטא). לא מזמן ייחסתי את הגישה הזו לניו קון בשיחה שהייתה לי עם ידיד אמריקאי, ואחר כך עלה בדעתי שבעצם אין לי מושג על מה אני מסתמך.
 

הקרפיון

New member
יש מאמץ לאסור את זה

ובוש יעשה מה שהוא יכול, והוא יכול (למשל, לאסור מימון למוסדות מחקר - וזה קורה) ציטוט של בוש (ועם הארץ) אין לי, אבל יש די של הימין הדתי האמריקאי.
 

ineptio

New member
לא, הוא לא יכול לאסור ממון למוסדות

מחקר. המגזר הפרטי והמדינות יכולים לשפוך על זה כמה כסף שהם רוצים (קליפורניה, אגב, החליטה ביום שלישי לעשות את זה.) בוש יכול להחליט מה לעשות עם התקציב הפדרלי, והמדיניות שלו היא דווקא כן להשקיע כסף מהתקציב הפדרלי במחקרים בתאי גזע עובריים, אם כי לא בכולם. זה בניגוד למשל לממשל קלינטון שלא נתן שום מימון פדרלי למחקרים האלה.
 
למעלה