עזרו ליי

GAL0LIP0P

New member
עזרו ליי

יש ילד בישוב שלי שאוהב אותי... הוא אמריקאי, ופעם אחת כשהוא ביקר בפלורידה הוא קנה לי שרשרת ועגילים יפיייייייייים מזהב.. בצורת לבבבב!!! ואני... לא נעים להגיד... לא אוהבתותו.. ואם חשבתם שזה כיף להיות "הנערצת" זאת שדוחה את כולם וכולם רודפים אחריה, אז טעיתם...!!!! זה כל כך לא נעיםםםם אני פשוט לא יכולה להסתכל לו בעיניים!!!!! אני לא יכולה!! הוא רומס לי את המצפוןןןןן הוא יודע שאני לא אוהפתותו... ככה ניראה לי.. זה שקוף.. אבל הוא כנראה עדיין מקווה..... עזרו ליייייייייי, תגידו לי.. מה לעשות?!?!?
 

almonittt

New member
לומר לו לא?

חמודה... תאמרי לו לא.. חד וחלק... שישמע אותך אומרת את זה.. אל תתני לו להסיק מסקנות לבד... כי ככה הוא יחשוב שיש סיכוי... עם כמה שיהיה לך קשה והמצפון שלך יירמס.. תאמרי לו לא.. לפני שזה יגיע למצב יות גרוע..בהצלחה
 

GAL0LIP0P

New member
תודה, אבל..

כשבאתי להגיד לו את זה זה פשוט לא עבד... פתחתי את הפה והצלחתי להגיד לו את זה רק בעברית.... (וזה לא היה יעיל במיוחד כי הוא לא מבין עברית..) זה.... לא יודעת.. אני לא מצליחה להסתכל עליו ולהגיד לו את זה.... הוא בין הנורמאלים היחידים בישוב!! הוא ממש חמוד ונורא חבל לי עליוווו הבנאדם יגמר!! (ואני מכירה מקרוב את המצב שלו... זה לא נעים בכלל-בעדינות..)
 

almonittt

New member
אין לי

זמן לשכנע אותך לעשות את זה.. אבל אני אציג לך את העובדות.. ככה או ככה הוא יפגע, רק שאם תדחי את זה הוא יפגע יותר.. ובשביל לא לפגוע בו את תצטרכי לפגוע בעצמך ולומר לו כן.. ולומר לו כן גם ככה לא יעזור לך.. כי תנחשי מה.. בסוף הוא יפגע.. (כי את לא באמת רוצה אותו).. אז על מה כדאי לעשות תחשבי לבד...
 

katom400

New member
God you're so full of yourself..

הייתי מחזיר לו את המתנה. זה יהיה מספיק רמז עבה וגם הדבר המוסרי ביותר בעיניי.
 

GAL0LIP0P

New member
להחזיר לו?...

אבל זהעלה פוללללל כסף!! (ואני לא רואה אותו אפילו בדמיון הכי פרוע לובש שרשרת לב מזהב ועגילים)
 

almonittt

New member
אה?

זה בדיוקהעיניין.. הוא סתם ביזבז פולל כסף.. על כלום.. שום דבר לא ייצא לו מזה.. ובגלל זה את צריכה להחזיר לו.ץ. אם את לא מחזירה לו את זה.. איך את רוצה שהוא יבין שאת לא מעוניינת... ואם תחזירי לו את זה.. זה לא אומר שהוא ילבש את זה..
 

katom400

New member
../images/Emo45.gif

חוץ מזה שזה הדבר הכי נכון לעשות. אני אף פעם לא הייתי מסוגל לקבל מתנה יקרה ממישהי שאוהבת אותי אבל אני לא אותה בחזרה. זה סוג של ניצול אפילו שלא בקשת ממנו כלום.
 

GAL0LIP0P

New member
נו, ברור לי שהוא

לא ילבש את זה!!.... מכירה-ציניות?!? מצלצל מוכר המילה?!? שמע... ממש ממש תודה על העזרה.. רק תגיד לי פליז.. נגיד אני באה אליו עכשיו אני אומרת לו "סורי,אבל אני לא מרגישה כמוך.." ונותת לו את זה חזרה?!? או שאני צריכה להיות פחות עדינה או יותר עדינה...?!? אם היית במקומו, איך היית רוצה לקבל את זה?!? (איך היית מעדיפה... כי לא היית רוצה לקבל את זה בכלל...)
 

katom400

New member
../images/Emo38.gif *אני במקומו*

שתגידי לי "מצטערת אבל אני לא יכולה לקבל את זה" ובאותו זמן תשימי לי את זה ביד/תיק או משהו דומה. זה אמור להיות רמז מספיק עבה ואל תדאגי, הוא ינסה להתנגד ולגרום לך להשאיר את זה אצלך אבל את יודעת שאת אמורה להתעקש. אם הוא ימשיך לחזר אחריך גם אחרי כן אז או שיש לו עור עבה או שהוא די אטום ואז תאלצי להגיד לו את זה בצורה ברורה וטיפה פוגעת. בזה את לא צריכה עזרה
עכשיו בלי קשר לבעיה, אנוכי ואני מניח ששאר חברי הפורום נודה אם תתבטאי בצורה פחות מעליבה כלפי אנשים שמנסים לעזור לך. אנחנו לא מקבלים שום דבר בתמורה לזמן שאנחנו מקדישים לבעיות של אנשים אחרים חוץ מהסיפוק שבעזרה לזולת אז אנא כבדי זאת. בבקשה אל תתעמקי/תגיבי לפסקא זאת פשוט קבלי אותה כמו שהיא.
 

GAL0LIP0P

New member
אני בכל זאת אוסיף דברון...

כבר בפעם השניה בפורום הזה מקבלים אותי לא נכון אני צוחקת ע=ם אנשים... גם אם זה נראה קצת ההיפך.. אז ממש תודה רבה על ההשקעה מזמנכם, ואני אנסה את העצות שלכם!! =]
 

katom400

New member
../images/Emo50.gif!

ואני מכיר הרבה אנשים כמוך שדבריהם מתפרשים לא נכון :) זאת המחלה בציניות - היא לא מתפרשת טוב דרך טקסט. זה הטון דיבור שרומז על הכוונות של הדובר ופה זה פשוט נאבד.
 

katom400

New member
מהטבע הנשי לפלרטט :]

אני חושב שהתשובה ברורה גם אם היא לא עשתה זאת במודע. אף פעם לא ראיתי בת שקיבלה מתנה בדרך שלא תחזק את הבחור שהביא לה אותה. אני חושב שיש לזנוח את הדיון הזה. היא ניצלה את הת'רד ובטח תעדכן בעתיד.
 
למה הנשים עושות זאת

בשביל מה למה סתם להתנהג ככה למה לשחק משחקים איזה זבל של עם זה
 

almonittt

New member
רוצה לדעת למה...

כי זה לא בכוונה... ככה זה... ואולי זה לא אנחנו אולי זה אתם שמפרשים כל דבר קטן כילו אנחנו רוצות אתכם.. ואולי בנות זה זבל... אבל זבל חיוני מאד... קצת היה קשה לבנים להתקיים בלי בנות... אז מספיק להגיד שאנחנו זבל... אתה פגוע.. אל תוציא את זה עלינו... ועל כל העם שלנו.. אנחנו לא אשמות...
 

WhaToDoo

New member
אני יגיד לך למה...

ככה! להתעמק בזה לא יעזור במיוחד, נכון? בנות... מוזרות... הן מדברות ברמה הרגשית בעוד שאתה מדבר ברמה האינטלקטואלית. אז, מה דעתך, שבמקום לפרש את השפה, תנסה ללמוד אותה? זה לא נשמע לך יותר הגיוני ונכון לעשות?
 
למעלה