עזרה!!!

מרינס18

New member
עזרה!!!

היי לכולם... אני חיילת כבר 9 חודשים.. ביום חמישי שעבר השתחררתי מהצבא ל3 חודשים (פרופיל 24 רפואי). אמרו לי שאני נחשבת לחיילת משוחררת בכל עניין. אמרו לי שאני יכולה לחתום בלשכה ב3 החודשים הללו אבל כשאשוב לצבא ואשתחרר סופית עוד שנה לא אוכל לנצל את העניין שנית.. שאלתי היא האם אני זה נכון שב3 החודשים הקרובים אני זכאית לחתום בלשכה לדמי אבטלה? מה הפרוצדורה בשביל זה (חוץ מללכת ללשכה עצמה,כמובן). כמה כסף אקבל והאם עדיין יציעו לי עבודות אפילו שאני אזרחית רק ל3 החודשים הקרובים? תודה מראש:)
 

ק ד ו ש

New member
תראי..

קודם כל תתקשרי ליחידה להכוונה לחיילים משוחררים ותשאלי אם את מקבלת מענק שחרור על התקופה הזאת. אני יצאתי על 24 אחרי שנה וקיבלתי. אבל יכול להיות שפחות משנה לא מקבלים. דבר שני, אם אחרי הצבא את מתכוונת לעבוד ולא בונה על דמי אבטלה, אז כדאי לך, ופשוט אם שולחים אותך לריאיונות עבודה תגרמי לא להתקבל.
 

מרינס18

New member
דבר ראשון תודה:)

כן כן.. דיברתי עם היחידה הזו כבר והם ביררו לי ומסתבר שקיבלתי מענק ופיקדון על ה9 חודשים האלו.. אבל האם זה בטוח שאני זכאית לקבל דמי אבטלה ל70 יום כחיילת משוחררת אפילו שלא סיימתי שירות מלא ואני משוחררת רק ל3 חודשים?
 

ק ד ו ש

New member
אני לא יכול להגיד לך חד משמעית

אבל מה שכן, בתקופה הזאת את אזרחית לכל דבר. אין לך חוגר, את לא מקבלת משכורת מהצבא, את רשאית לטוס לחו"ל, טיפול רפואי דרך קופת חולים, רשאית לעבוד וכו' וכו'. כך שאני מניח שגם דמי אבטלה זה דבר שניתן לקבל בזמן הזה, כי כמו שאמרתי את יכולה לעבוד, ולא מקבלת משכורת מהצבא, ואם את לא מוצאת עבודה אין סיבה שלא יתנו לך. תתקשרי אליהם שוב או הכי טוב שתלכי ללשכת התעסוקה ותשאלי שם.
 
למעלה