עזרה

עזרה

אני לא מצליחה לצרף תמונות של שרשראות שעשיתי אני כותבת הודעה, לוחצת למטה על "צירוף קובץ", עיון, בוחרת את התמונה הרצויה ושלח. מיד יוצאת לי הודעה שישנה שגיעה בשליחת ההודעה לא ברור לי מה לא בסדר. האם יש מי שיכול להגיד לי באיזה שלב אני טועה?? תודה
 

momandme

New member
מנסה לעזור

היי! יכול להיות שהתמונה גדולה מידי, תלחצי עם הלחצן הימני של העכבר על התמונה ותבחרי מאפיינים - כך תוכלי לראות מה הגודל שלה. הדרישות באתר הן עד 500K. בהצלחה!
 
גודל התמונה

תודה. התמונה באמת בגודל יותר גדול מה ניתן או איך אפשר להקטין אותה?
 

momandme

New member
גודל התמונה

בעקרון יש תוכנות שאפשר להוריד שמקטינות לך את התמונה. אבל הדבר הכי קל שאפשר לעשות הוא להיכנס לתוכנת הצייר - לפתוח את התמונה ואז באפשרויות למעלה יש לך: תמונה (או picture ) - תכונות, ואז יפתח לך מסך קטן שבו תוכלי לשנות את גובה ורוחב התמונה (שימי לב שזה יהיה על פיקסלים) תשני את הרוחב ואת הגובה למשהו כמו 280/300 (תשחקי עם זה- רק לא יותר מ- 500) אחרי שהגעת לגודל הרצוי, שוב תעלי לאפשרויות למעלה, תבחרי קובץ - שמירה בשם- רשמי את שם הקובץ, ויש לך אפשרות לבחור "שמור כסוג" - תבחרי קובץ JPEG ולא BMP.
 
תודה

מאחר ואין לי הרבה ידע במחשבים אני לא יודעת מה זה תוכנת צייר ואיך אני נכנסת אליה
 

momandme

New member
אנסה להסביר../images/Emo9.gif

אני מניחה שהוינדוז שלך בעברית: את לוחצת על התחל - בוחרת כל התוכניות - נפתחת לך רשימה של כל התוכנות שעל המחשב. יש לך (אמור להופיע ברשימה למעלה) אפשרות שנקראת - עזרים - תבחרי אותה ושוב תיפתח לך רשימה של תוכנות, ברשימה הזו תוכלי למצוא למטה "צייר". מקווה שתצליחי הפעם! במידה ולא, אני מוכנה להקטין לך את התמונות אם את רוצה:)
 
המון תודות

הצלחתי לשנות בצייר את הגודל נרשם לי למעלה בחלון בכחול ללא שם צייר איך עכשיו אני מגיעה לאפשרויות?
 

momandme

New member
השלב הבא

אחרי שהצלחת לשנות את גודל התמונה את שוב הולכת לסרגל הכלים שלך למעלה (איפה שרשום קובץ) לוחצת על הקובץ ונפתחת לך רשימה, יש שם "שמירה בשם" את לוחצת על זה ונפתח לך חלון שבו את יכולה לשמור את התמונה החדשה, את בוחרת לך שם לתמונה (אם לא תבחרי יהיה כתוב לך "ללא שם") ומתחת לאפשרות של בחירת שם התמונה, יש אפשרות לבחירת סוג (תראי שיש לך מין חץ קטן שנפתח ושם רשימה שאת יכולה לבחור את סוג הקובץ) את בוחרת את הקובץ JPEG וזהו - עושה "שמור" והקובץ נשמר לך! (שימי לב שאת יודעת איפה נשמר הקובץ) בבקשה:)
 

מ ש כ י ת

New member
כדי להגיע ל"צייר"

לכי להתחל תוכניות עזרים ושם תמצאי את הצייר אם יש לך באנגלית אז start programs accessories ואז paint
 
למעלה