עזרה!!

טל02

New member
עזרה!!

אני לא יודעת מה לעשות כבר עם עצמי.. :/ אני בת 16 וחצי, שוקלת 67 והגובה שלי 1.65. אני אף פעם לא הייתי מרוצה מהמראה שלי ותמיד קשה לי לקנות בגדים כי שום בגד לא מתאים לי וזה מתסכל אותי. עכשיו במיוחד כשאני בתיכון וכל הלחץ שמלווה בזה אני כמעט כל יום בדיכאון.. פעם אחת הלכתי לדיאטנית אבל היא לא עזרה לי ורק השמנתי מאז.. אני לא אוכלת בריא, אני שונאת ירקות (זה מגעיל אותי), אני לא אוכלת בשר (לא בגלל החיות אלא פשוט זה לא טעים לי) ואני חיה על שניצל תירס. בדביל שאני יגיע לדיאטנית אני צריכה הפנייה אבל הרופא שלי לא נותן לי לא בגלל שהוא לא רוצה פשוט אין לו על מה לשלוח אותי או משהו כזה. אם אני יילך לדיאטנית באופן פרטי זה הרבה כסף וגם ככה אני כבר לוקחת מאמא שלי הרבה כסף על שיעורים פרטיים. אני מגיל 9 רוקדת ופעילה ואף פעם לא נשארתי במשקל שהיהי לי אלא רק השמנתי עוד ועוד. אני מבינה שזה קשור לתזונה שלי אבל עדיין... מה אני יעשה? אני מיואשת.. נמאס לי כבר ללכת לשיעורי אירובי כי אני יודעת שזה לא עוזר לי ולא משנה מה שאני עושה אני רק משמינה.. והתפריט שלי בבכלל גרוע אבל אני צריכה דיאטנית שתעזור לי... בבקשה עזרו לי..
 
למה את חושבת שמורה פרטי

יותר חשוב מדיאטן ? נכון , יש דברים שעולים כסף אבל לפעמים לא לעשות אותם עולה יותר. בהצלחה.
 
איזו עזרה את מחפשת?

שירות של איש מקצוע עולה כסף - מה לעשות? את צריכה יותר מדיאטנית. את בגיל קריטי מבחינת התפתחות הגוף והאישיות, הרזיה לא תפתור לך את הבעיה שלך עם עצמך, להפך... היא עלולה להחמיר אותה והתוצאה הסופית תהיה השמנה של ממש... מה אימא שלך אומרת על העניין? ניסית לחשוב על OA או שומרי משקל? מה עם הרפואה המשלימה של קופת החולים שלך?
 
אולי תרשמי מה את אוכלת למשך איזה

יום או יומיים את יכולה פה או במסר פרטי וננסה ביחד לבדוק את "הטעויות" שלך בהצלחה חמודה ואין שום סיבה בעולם להיות בדיכאון במיוחד אם את מודעת לעצמך וזה כבר חלק חשוב מהבעיה :)
 
תלכי עם אמא/אבא לרופא שלך בקופ"ח

תבקשי הפנייה לדיאטנית -ילדים דרך קופת החולים, תשלמו כמה עשרות שקלים השתתפות עצמית, ותהיי בריאה. אל תעשי שטויות. אל תקחי תפריטי דיאטה מהאינטרט. זה רק יתנקם בך בהמשך.
 
למעלה