עזרה

עזרה

קודם שלום לכולם..... ועכשיו השאלה\ הבעיה שלי... הייתי עם חבר שלי ושכבנו ואני לא לוקחת גלולות ושכבנו בלי קונדום.. והוא לא גמר בתוכי הוא הוציא שניה לפני שהוא גמר והוא גמר לי באיזור של הכוס אבל לא בפנים יש מצב שמזה אני יכולה להיות בהריון או שלא לקחת סיכון ולקחת את הגלולה של היום שאחרי... תודה על העזרה :)
 

kineret5

New member
לדעתי

אם לא עברו 72 שעות אז רכשי במהרה את הגלולת הפוסטינור 2. ולהבא אל תקחו סיכוןאחרת תוכלי למצוא את עצמך בעוד תשעה חודשים עם תינוק ביד.
 
אכן יש מצב להריון!!!

גם אם הוא לא גמר בתוכך, יש את הנוזלים שלפני הגמירה, וגם הם חלק מהזרע. ככה שיש לך סיכון, ואם הוא גמר בקירוב לאיבר המין ככה שיש אפשרות שזה יגיע לשם אז זה מגביר את הסיכון. להבא זיכרי שלא משחקים בעניינים האלו, ופוסטינור הוא לא הדרך תמיד, אבל מכיוון שאת נמצאת במצב שהוא מצב חרום ככל הנראה, הייתי ממליצה לקחת את הגלולה של היום שאחרי (פוסטינור).
 

ולריע

New member
../images/Emo7.gif

למה את מזדיינת אם את לא יודעת מה את עושה!?! מצחיק שבת 15 אומרת את זה לבת 18! כאילו פאק סליחה על ההתנפלות אבל מה לעזאזל חשבת לעצמך? קחי פוסטינור דחוף....
 

Xsposed

New member
זה שאת סתומה זה לא אשמתנו

קחי פוסטינור ופעם הבאה תהיה קצת יותר מאי קיו של בלונדינית בבקשה
 
אמ

במקרה שלך-שאת אומרת שהוא גמר לך בסביבת הכוס... ישמצב שנוזלים מסויימים אכן גרמו לכניסתך להריון [למרות שלדעתי הסיכויי לכך הוא לא כזה גדול] בכל אופן-היתי ממליצה לטול את פוסטינור 2 [קראי את העלון לפניי הנטילה], ובצעי בדיקת הריון בשבועות הקרובים. ואם לא תהיי בלחץ היסטרי, ישמצב שתרבלי מחזור מתי שהוא אמרו להגיע [כמובן אם את לא בהיריון
]
 
פורום יקר, ../images/Emo41.gif

תפסיקו להיות חבורה של זונות. נכון, היא יצאה פוסטמה, אבל היא כולה באה לשאול אם יש מצב להיריון. נכון שהשאלה נטחנת ונמאס, אבל בחיאת רבאק, זה התפקיד שלנו פה בתפוז, ואם היא צריכה עזרה זה לא התפקיד שלכם לכתוב לה שזה שהיא סתומה זה לא אשמתנו. עכשיו תרגיעו. תודה.
 
יאפ.

זה שהפורום הפך לכזה, לא אומר שזו המטרה היחידה שלו. כמה פעמים השאלה הזו מוצגת ביום? לחץ לא לחץ, היא יכלה לגשת לטאגליינס, למאמרים, לשאלות הנפוצות או סתם לקרוא בפורום ולהבין ששואלים את השאלה הזו שוב ושוב, עד שזה נמאס.
 

Amit Remmus

New member
אוי נו ליאור

אנשים שלא משתמשים באופן קבוע בתפוז בדרך כלל בכלל לא מודעים לטאגליינס ולמאמרים. תפסיקו לשחק אותה כאילו יש לכם חיים והיא מפריעה לכם.
 

Amit Remmus

New member
לא כזה אכפת לי

"זה לא התפקיד שלנו", אחלה. היא טעתה, ובאה להתייעץ. לא הייתי מאחלת לך להתחלף איתה במצבים, זה מלחיץ גם בלי הנחמדות שלכם.
 
למעלה