עזרה............. תעזרו למנהלת

@יעל@

New member
עזרה............. תעזרו למנהלת ../images/Emo5.gif

יש טרנס כזה ששמו PROXIMUS של אחד בשם MAURO PICOTTO בתוך הטרנס הזה משולבת מנגינה הודית כזו (או אינדיאנית) מאוד מוכרת.... מי יודע???
 

@יעל@

New member
אני לא שומעת המיקרה הוא כזה:

אח שלי מוריד הרבה מוזיקה שחורה והאוסים וטרנסים למינהם. אני החלטתי לעשות דיסק של שירי MP3 שיהיה לי כדי לשמוע בדיסקמן שלי (שיודע לקרוא MP3) וחיפשתי שירים להורדה. עברתי על תיקיית מוזיקה אצלי במחשב וניתקלתי בדבר הזה הבילתי מוכר... אז אמרתי לעצמי למה לא לשמוע אותו??? אוקי אני מפעילה את הקובץ, עולה הנגן. ואני שומעת טרנס. העברתי עוד קצת קדימה אולי יהיה בו בכל זאת משהו מעניין... יש לפעמים הפתעות בטרנסים. ופתאום אני נתקלת במוזיקה הזו.... מישהו מכיר את זה? (ודרך אגב: כמה שאני לא אוהבת את הדאנס הקופצני הזה - יש כמה יוצאי דופן שהם ממש יפים....) דרך אגב יש לכם אולי עוד רעיונות לשירים...................?
 
אל תפסלו שיר...

בגלל שהוא מגיע מסגנון מסוים (באותה מידה שאל תפסלו בן אדם כי הוא הגיע מעדה מסויימת). תשמעו, תקשיבו, אולי אפילו פעמיים...אהבתם? סבבה. לא? נסו שיר אחר.
 

MooN aka asdfgh

New member
לא פסלתי,

אגב, כמו שכבר מפורסם בחתימה שלי אני מאד אוהב תימנים כך שאני לא פוסל אדם לפי עדה!!! (אלא אם כן הוא פולני
)
 

@יעל@

New member
את האמת?

אני באמת לא אוהבת טרנסים אבל כשראיתי את הקובץ הזה החלטתי לשמוע אותו.... טוב לא מתתי מזה..... וחוץ מזה כל המנגינות הווקליות מאוד יפות לטעמי......
 

ELior

New member
אם כבר Mauro Picotto אז תנסי את...

Mauro Picotto - Komodo הכי יפה שלו
 

@יעל@

New member
לשניכם:

טרנסים זה איכס............ (אח שלי מוריד את זה מהאינטרנט)
 
למעלה