עזרה שוב בצמידי רקמה

אבל

בתמונה זה נראה דיי בסדר....אבל זה ממש מכוער , וראיתי צמידים של אחרות שהצד האחורי יצא הרבה יותר יפה משלי אני צריכה להתאמן?..
 

קיפודים

New member
להתאמן ולא להתאייש

עד שתרגישי לבד את רמת המתח של החוט , אה ודבר נוסף , אניתמיד עושה קשר כפול ( פעמיים) קשר יחיד לא מחזיק טוב , אם את רק בצמדייך הראשוניים זה לגמרי בסדר ויותר מזה
 

ל י ל ך 2

New member
הצד האחורי בדר"כ יותר מכוער...

תמיד היה יוצא לי פחות יפה הצד האחורי
 
לאיזה צד אתם מתכוונים?

אני ממש מנוסה ברגילים והחלטתי שהגיע הזמן לעבור לחציםST - גם אני מתכוונת לזה שהצד הזה תמיד יוצא הרבה יותר יפה , הצד שלא עושים ורואים אותו ממול העיניים. כמו בדוגמה :
 
המשך

ובחצים . הצד היפה שאמור להיות מקדימה (כמו בכל הצמידים ביד שלי ) כמו בתמונה לא יוצא טוב..ולא מבינים שזה חצים בצד שעושים והוא מול העיניים הם יוצאים בסדר טוב אני מכינה עוד כמה צמידי שורות בשביל הכיף
וכן אני עושה 2 קשרים ... אגב יש לי שאלה... אפשר לעשות במקום 2 קשרים אחד אחרי השני... לעשות קשר אחד שהוא פעמיים? הכוונה לכזה :
 
דווקא

ה2 קשרים זה יותר קל..לעשות קשר של פעמיים זה מעצבן בשיטה שאני עושה לגלי של משה - הצמידים פשוט מ-ה-מ-מ-י-םםםםםםםםםםםםםםםם!!!! ממש אהבתיי!!!!!!!!! אם זה ככה אז נראה לי שדיי הצלחתי . פשוט חשבתי שזה אמור לצאת ממש חלק כמו בשורות אני יעשה אחד כזה שלם. עכשיו בגללך אני כבר מתה לעבור לאיקסים ומעוינים :| חעחע אני ללכת להכין צמידים...תאחלו לי בהצלחה!
 
יוווווווווווו

תראו את הדברים היפים האלהה!!!!!!!!!!!!!!!
מישהי יודעת להכין? פעם ניסיתי להכין את זה ודיי הצלחתי אבל בחוטי רקמה זה יוצא מעפן ואני לא יודעת עם איזה חוט להכין. וכבר שכחתי לגמרי איך עושים. ובכלל לא עשיתי צמיד שלם אלא רק קצת כי זה היה לוקח מלא זמן.. חעחע מישהי יודעת?
 
למעלה