עזרה קטנה

Skaat Girl

New member
עזרה קטנה

קיבלתי מתכון למאפינס ורציתי קצת לשפר אותו, בעיקרון כבר הרבה זמן אני מחפשת מתכון שדומה למאפינס של ארומה בטעם שוקולד תפוז... זה המתכון אשמח לקבל שידרוגים בכיוון השוקולד 2 כוסות קמח תופח 1 כוס סוכר 100 גרם חמאה 2 ביצים 2 כפיות תמצית וניל 1 כוס חלב חשבתי על להוסיף שוקולית כדיי שהם ייצאו חומים או להוסיף קקאו.. אשמח לעוד רעיונות
 

bali

New member
מנהל
זה מאד פשוט ../images/Emo13.gif

תחליפי 3 כפות מהקמח בקקאו (שוקולית יצא בהיר מדיי ולא מספיק שוקולדי בטעם, לדעתי). אם את רוצה, את יכולה גם להוסיף לתערובת אחרי שעירבלת אותה איזה 1/2 כוס שוקולד צ'יפס חומים או לבנים ולערבב אותם לתוך הבצק עם כף. (אפשר גם יותר מחצי כוס אבל לדעתי זה מספיק) אם את רוצה גם טעם קצת תפוזי - הוסיפי לבלילה קליפת תפוז מגורדת דק מחצי תפוז (כפית גדושה של קליפה מגורדת בערך). את קליפת התפוז תוסיפי לתערובת עצמה תוך כדי ערבול שלה או יחד עם הנוזלים.
 

Skaat Girl

New member
קודם כל תודה על העזרה

עכשיו לגביי השוקולד צ'יפס בבית לא אוהבים, אם אני אשים קובית שוקולד מריר או שוקולד חלב בפנים זה יימס טוב או שהקובייה תישאר קשה ולא תימס באפייה?!
 

bali

New member
מנהל
אם לא אוהבים, ממש לא חייבים לשים.

קוביות שוקולד יישארו קשות אחרי שהמאפינס יתקררו אז עדיף לוותר. הייתי מציעה לחתוך את קוביות השוקולד קטן קטן (כל קובייה ל 6 בערך) אבל אז הם ממש ידמו לשוקולד צ'יפס ואולי לא יאהבו את זה. פשוט לסמוך על הטעם השוקולדי-תפוזי של המאפינס עצמם.
 

Skaat Girl

New member
עוד שאלה וסליחה שאני מציקה../images/Emo9.gif

במקום החלב או לפחות חצי מכמות החלב, אפשר לשים מיץ תפוזים?או שזה לא מתאים?!
 

bali

New member
מנהל
בהחלט אפשר להחליף במיץ תפוזים

וזה בסדר, את לא מציקה. מי שלא שואל לא לומד
את יכולה להחליף את כל החלב במיץ תפוזים או רק חלק ממנו, איך שבא לך. אם השאיפה היא למאפינס שוקולד-תפוז אז זה מאד מתאים, אם כי את הטעם התפוזי באמת נותנת קליפת התפוז המגורדת, והמיץ נותן פחות טעם כשהוא מעורבב עם קקאו או שוקולד.
 
למעלה