עזרה? עצה?

עזרה? עצה? ../images/Emo108.gif../images/Emo95.gif

כתבתי כאן לפני כמה זמן ולא זכיתי לתשובה - מיצי בת ארבעה חודשים, והיא מוצצת את הפטמות של עצמה, מגרגרת ונרדמת. היא עושה את זה המון. התקשרתי לוטרינרית, היא אמרה להפסיק את זה כי היא תפצע את עצמה, אבל אני לא מצליחה למנוע ממנה. אולי מישהו נתקל בתופעה? ויש לו עצה? בינתיים היא לא נפצעה, אבל האיזור אדום. עניין שני הוא ששמנו לב שלעציץ בסלון יש ריח מוזר... שממש דומה לריח של ארגז חול... יש לו ריח של שתן!
חשבתי שהיא סתם אוהבת לשחק שם עם העלים, אבל כנראה שלא... אז איך אפשר להסביר לה שהעציץ הוא לא ארגז החול שלה? אני לא רוצה שהיא תעלה להורים שלי על העצבים... תודה לעונים!
 

g l o r y

New member
כמה רעיונות

בנוגע ליניקה, אולי כדאי לחבוש את האיזור לכמה זמן, כדי שלא תוכל לעשות זאת, אולי בסוף היא תיגמל. הייתי מציעה אולי למרוח על האיזור משחה לא מזיקה עם טעם לא נעים, כמו שעושים לילדים שמוצצים אצבע, אבל את זה רק אחרי התייעצות עם ווט! כי אני לא בטוחה אם זה מותר. בנוגע לעציץ, תעשו אותו לא מושך בתור שירותים. כסו את החול באבני "טוף" בינוניות כאלה, ששמים בגינות. הן לא נעימות למדרך רגל, קצת חדות וקשה לחפור בהן. הן יימנעו מהחתולה להגיע לחול.
 
שמנו לה אלוורה

היא לא התעלפה מאושר, ניקתה עם הלשון והמשיכה. תודה על העצה בקשר לעציץ, אני אציע לאמא.
 

קיי דן

New member
מיצי שלך נגעה לליבי

אולי כדאי שתקני לה צעצועים שעירים דוגמת חיות למיניהן ותסדרי לה פינה חמה. אני הייתי מחבקת את הבובה הזאת המון המון. תלמדי אותה לעשות את הצרכים בארגז, כמובן שצריך לנקות אותו יום יום. שיהיה בהצלחה
 
../images/Emo13.gif

ניסינו כל מיני בובות אצבע כאלה, היא נושכת אותך ומשחקת, אבל זה פשוט לא זה. את מתכוונת למשהו ספציפי? היא עושה בארגז מהרגע שהיא הגיעה הביתה, ממש חתולה טובה. היא פשוט התבלבלה קצת עם העציץ...
 

blackfeline

New member
לי יש חתולה בת 9 שעושה את זה...

אמנם אין לי שום הצעות בשבילך לגבי איך להפסיק את זה, כי שלךי עדיין עושה את זה ואני מניחה שהיא עושה את זה מגורות. הייתה תקופה שהפטמה שלה הייתה אדומה ונפוחה, אבל זה עבר לבד ועכשיו היא בסדר גמור אפילו שהיא עושה את זה יותר מפעם אחת ביום:)
 
אה

טוב לשמוע על עוד מקרה ושהיא בסדר. אני מקווה שגם שלי תהיה בסדר, אם לא נמצא דרך להפסיק את זה.
 
למעלה