עזרה עם הורדת patch

עזרה עם הורדת patch

המחשב שלי עבר פורמט וכעת אני מתקין הכל מחדש מישהו מכיר דרך להוריד את ה patch ( עכשיו אני ב 18% מ 3.2..0 ויש לי עוד 5 שעות משוער ?! ) מהר יותר ?
 

רוקי

New member
אפשר להוריד מרשימת אתרי המראה

שאפשר למצוא ב-wowwiki. בכתובת: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors רק שים לב שאין התחייבות לאמינות הקישורים (הם עלולים להכיל ווירוסים ושאר מזיקים). עם זאת, אני ועוד הרבה אנשים הורידו מהאתרים האלה ורובם באמת עושים את זה בצורה ישרה ובלי תקלות. בהצלחה.
 

ailag

New member
שאלה דומה

מפרמטים לי את המחשב
את הגרעין של המשחק אני אצטרך להוריד שוב, לא נראה לי ששמרתי אותו איפשהו. אבל חלק מהפאצ'ים עדיין יש לי - הקבצים שהיו בספריה הראשית ומה שהיה בספריית UPDATES. אז מה לעשות איתם - לשים בחזרה בספריות בהן הם היו ותוכנת העדכון תזהה לבד? או להפעיל אותם? (הם קבצי הרצה) בכלל, הגיבוי העתיק את ספריית WOW כמו שהיא, אולי בעצם אני יכולה להעתיק אותה / משהו ממנה חזרה וזה יחסוך לי את ההורדה? (אם כי אני לא אתנגד להתקנה "נקיה", לכו תדעו אם זה אולי יעזור איכשהו) מדובר במק - snow leopard (שדרגתי לSL, לכן הפרמוט)
 
אם הגיבוי תקין, אין לך מה לדאוג.

תלוי כמובן איך עשו את הגיבוי, אבל לרוב אין בעיות עם זה.
 

ailag

New member
פשוט להעתיק את הספריה חזרה?

גיביתי עם CCC, זה מעתיק את ההרד דיסק לאימג' על דיסק הגיבוי שלי שיחייה.
 

ailag

New member
עבד :)

העברתי רק את הlauncher, ה app ו data וזה הספיק (רציתי בהזדמנות "להרזות" את הספריה)
 
בסוף גם אני..

העברתי מגיבוי במקום להוריד שעות את ה PATCH.. לא בטוח שצריך להעביר את ה DOWNLOADER גם כן, אבל העברתי ליתר בטחון והכל הלך חלק. התוכנית ישר זיהתה את ה PATCH 3.2 3.3 ועדכנה את המשחק בזמן קצר יחסית.
 

lizard

New member
יש לי כונן USB של טרהבייט אז כל כמה זמן

אני מגבה את הספריה אליו. בתכל'ס אני יכול להריץ את כל המשחק דרכו. כשהיו לי 2 חשבונות הייתי יכול לשחק באמריקאי והאירופי במקביל. (לא עובד על אותו מחשב, אני בכל אופן לא הצלחתי).
 
למעלה