עזרה עם גלגלי שיניים בהונדה
היי חברים,
שאלה למי שמבין בזה:
יש לי CRF250L והוא לא רע בכלל, אבל מה לעשות שחיית שטח הוא לא.. אז התעניינתי בכמה שיפורים שאפשר לעשות והבנתי ששיפור אחד מאוד מומלץ ולא יקר הוא להחליף את הגלגש הקדמי ל 13 שיניים (14 בסטוק). זה מוסיף 7.1% מומנט ומוריד 7.1% מהירות (מן הסתם)..
עכשיו יש עוד אופצייה והיא להחליף את הגלגש הקדמי ל 12 שיניים וזה בכלל מוסיף 14.3% מומנט.
השאלה האם 12 שיניים לא ישחק את השרשרת מהר יותר? ואם כן אז לכמה זמן השרשרת אמורה להחזיק במצב כזה? (הערכה אני יודע ששום דבר לא מדוייק).
יש גם אופצייה ללכת על 13 שיניים קדמי ו 42 באחורי (40 סטוק) וזה מוסיף 11.6% מומנט, אבל פה גם צריך שרשרת 124 חוליות, והשרשרת המקורית היא 120? את זה לא ככ הבנתי.. צריך לקנות שרשרת יותר ארוכה במצב כזה?
בשלב זה אני לא חושב על אגזוז FMF Q4, סעפת MEGABOMB וערכת ניהול דלק EJK שעלותם מסתכמת ב 4700 שח, ואני יודע שזה גם ישפר מאוד את הכח בכלי אבל אין לי עוד את הסכומים האלה ואני מעדיף להשקיע את הכמה מאות שקלים לעלות את הספק המומנט.
מה אתם חושבחם?
תודה מראש.
היי חברים,
שאלה למי שמבין בזה:
יש לי CRF250L והוא לא רע בכלל, אבל מה לעשות שחיית שטח הוא לא.. אז התעניינתי בכמה שיפורים שאפשר לעשות והבנתי ששיפור אחד מאוד מומלץ ולא יקר הוא להחליף את הגלגש הקדמי ל 13 שיניים (14 בסטוק). זה מוסיף 7.1% מומנט ומוריד 7.1% מהירות (מן הסתם)..
עכשיו יש עוד אופצייה והיא להחליף את הגלגש הקדמי ל 12 שיניים וזה בכלל מוסיף 14.3% מומנט.
השאלה האם 12 שיניים לא ישחק את השרשרת מהר יותר? ואם כן אז לכמה זמן השרשרת אמורה להחזיק במצב כזה? (הערכה אני יודע ששום דבר לא מדוייק).
יש גם אופצייה ללכת על 13 שיניים קדמי ו 42 באחורי (40 סטוק) וזה מוסיף 11.6% מומנט, אבל פה גם צריך שרשרת 124 חוליות, והשרשרת המקורית היא 120? את זה לא ככ הבנתי.. צריך לקנות שרשרת יותר ארוכה במצב כזה?
בשלב זה אני לא חושב על אגזוז FMF Q4, סעפת MEGABOMB וערכת ניהול דלק EJK שעלותם מסתכמת ב 4700 שח, ואני יודע שזה גם ישפר מאוד את הכח בכלי אבל אין לי עוד את הסכומים האלה ואני מעדיף להשקיע את הכמה מאות שקלים לעלות את הספק המומנט.
מה אתם חושבחם?
תודה מראש.