עזרה ממישהו שמבין!

1מהרהרת

New member
עזרה ממישהו שמבין!

די! נמאס לי! אני לא מצליחה לחלום חלומות צלולים ואני כל כך רוצה!!! כבר כתבתי יומן חלומות, הסתכלתי על העין השלישית שלי שעות, הערתי את כל הבית ב4 בבוקר עם השעונים המעוררים שלי וחזרתי מלא פעמים על משפטים, ואני עדיין לא מצליחה! מה לא בסדר בי?
 

y u v

New member
לפי דעתי....

כמה שפחות תתאמצי, כמה שפחות תנסי בכוח כך יותר תצליחי. תני לזה לקרות. אל תתדחקי בזה - לחקלנו זה מיידי לחלקנו זה יכול לקחת הרבה זמן. תושייה, התמדה ורצון אמיתי זה יקרה - בטוח!!!
 

LucidGuess

New member
ניסית ווילד?

המלצה שלי, תשלבי ווילד יחד עם הרבה בדיקות מציאות במשך היום, תשתדלי לעשות בדיקות מציאות בכל פעם שאתה עוברת מחדר לחדר, בכל פעם שאת קמה או מתיישבת ובכל פעם שאת שותה, במקביל כווני בכל הזדמנות שיש לך שעון מעורר ל 4:30 או 5:00 בבוקר, ונסי ווילד, אם יש לך בעיה להרדם בווילד אז קומי לדקה או שתיים מהמיטה וישר אחרי זה מיד נסי ווילד עם מוסיקה או התרכזות בנשימות, ואם יש לך בעיה הפוכה שאת נירדמת מהר מדיי בווילד אז כשהשעון מעיר אותך קומי מהמיטה לחצי שעה או שעה עד שלא תהיי יותר מסטולית מהשינה, ורק אז נסי ווילד עם מוסיקה חלשה שאת אוהבת או התרכזות בנשימות. Lucid
 

Real Dream

New member
מה לא בסדר בך?

זה הכל בראש! מה הפלא שאת כל כך לחוצה אם את מצפה שהכל ישר יצליח לך? תרגעי, תקחי את הזמן, לא הולך - תנסי שוב. שום דבר לא יקרה מנסיון שני - ושלישי, ורביעי ואפילו עשירי. אני בתחום כבר יותר משנה, ובכל זאת לא תמיד הולך לי. כגודל הציפיות כן גודל האכזבה - תרגעי, ותצפי לכך שלא תמיד הכל יצליח, ולפעמים צריך לנסות שוב.
 
למעלה