עזרה מהסטודנטים לכלכלה וניהול בפורום...

עזרה מהסטודנטים לכלכלה וניהול בפורום...

אז לאחר ששנה א' הסתיימה ( בקושי רב, יש לציין ) ולקראת הבידינג הקרוב אני מתקשה לבנות את המערכת. למה? כי אם בשנה א' הכל היה מובנה יחסית והיה רק צריך לריב על המרצה והמתרגל, הרי שעכשיו העסקים מסתבכים ויותר תלויים באוויר. ההתלבטות העיקרית שלי עם אקונומטריקה ויסודות המימון. כידוע לסטודנטים לכלכלה-ניהול, כדי ללמוד יסודות המימון צריך במקביל ללמוד אקונומטריקה ( לא ברור לי למה- אם מישהו יוכל להסביר את הסוגיה הזו על הדרך ). אלו שני קורסים שצברו לעצמם מוניטין כקשים למדי וקשה לי לראות את חלוקת העומס עם הקורסים מיקרו 2 מאקרו א' וכו'. האם עדיף לסמסטר א' הקרוב ללמוד מיקרו 2 ומאקרו א' יחד עם קורסים רבים יחסית בניהול, ובסמסטר ב' מיקרו 3, אקונומטריקה ויסודות המימון עם קורס או שניים בניהול? המטרה בכך היא בעיר בגלל העובדה שהמועדי ב' השנה הם בסוף סמסטר ב' בלבד ולא הייתי רוצה שמועד ב' של אקונומטריקה ומימון ( אם וכאשר ) ייאלצו אותי לעבור על החומר אחר ישד שכחתי אותו... אם יש מישהו "מנוסה" יותר שיוכל לעזור ולהכווין, להצביע על מה עדיף, מסובך וכו'- בבקשה!!
 
למעלה