עזרה לגבי BT1100 של Yamaha

boldink

New member
עזרה לגבי BT1100 של Yamaha

רכשתי לפני כ- 2000 ק"מ אופנוע בולדוג BT1100 חדש. צינורות המפלט בקטע שמפתח היציאה מהמנוע ועד הדודים הפך לצהוב חזק (בחנות היה כסף בוהק). לשאלתי הסבירו לי במוסך שכך זה צריך להיות. האם הצבע ה"שרוף" אכן נורמאלי (מזכיר לכם, אופנוע חודש על הכביש)ת והאם הצהוב שרוף יהפוך לחלודה בבוא הזמן.
 
נורמלי ומרגיז...

זו תופעה נפוצה מאד ומרגיזה.... לגבי שאלת "בוא הזמן שלך"... איני יודע את התשובה, אבל אני משוכנע שזהו התחלת תהליך שסופו (הרחוק?) הוא אכן חלודה.
 

Brazen

New member
אולי ממיר חלודה יפתור את הבעייה?

לא נראה לי שיש לממיר חלודה בעייה עם עמידות לחום, או שאני טועה...?
 

C O L T

New member
ממיר חלודה לא עמיד לחום

לפחות הסוג אותו ניסיתי - של TURTLEWAX. מתקלף, נשרף, עושה ריח. יש למישהו נסיון שונה עם סוג אחר של ממיר חלודה? למקרה הזה לא בטוח שזה רלוונטי, נראה לי הסעפת שם מצופה כרום או אל-חלד.
 

Ofirdt

New member
זה מחלה של כל האופנועים

בבוא הזמן זה נהפך לחלודה. ככה זה אצלי בדיטי. ובכל אופנוע שראיתי. זאת מחלה שאין לה מרפה(חוץ מפירוק האגזוז שיופו בנייר זכוכית וצביעה בצבע תנורים). אבל במשך הזמן זה חוזר להיות חלוד.
 

C O L T

New member
שים מגיני חום

אלה לוחיות קטנות המחוברות לצנרת, גם ניקל, אבל בגלל שהלוחית קצת מרוחקת, הניקל לא מצהיב. חלודה לא תהיה, לא בשנים הקרובות, כנראה, זה תופעה נפוצה למדי. לרוב האופנועים הסעפת של האגזוז לא מצופה בניקל, אם זה פלדת אל-חלד, אז היא משנה צבעים יופי, ואם זה פלדה "שחורה" רגילה, החלודה תמיד תגיע, במוקדם או במאוחר. את המגיני חום הנ"ל ניתן להשיג ב"אמנות אחזקת האופנוע", רק קודם בדוק עם היבואן, אם זה לא פוגע באחריות, וגם תראה אם זה בכלל מתאים לך, כל הסיפור.
 

xfwind

New member
אומנם../images/Emo32.gifאבל מגניב-

"היי בולדוג" - התקליט הלבן של החיפושיות, או בסרט "צוללת צהובה" (גירסת ה-DVD). יעשה לך חיוך רחב וישכיח את הצרות של המופלט(ה)....
 
למעלה