עזרה לגבי כרטיס מסך שלום לכולם, אני מתכוון לערוך סירטון קצר במחשב שלי. יש לי XP ופרמייר. איזה כרטיס מסך מומלץ אם בכלל ומה האפשרויות שלי? אם מישהו יוכל לעזור אני אודה לו מאוד.