עזרה לגבי כרטיס מסך

abaroz

New member
עזרה לגבי כרטיס מסך

שלום לכולם, אני מתכוון לערוך סירטון קצר במחשב שלי. יש לי XP ופרמייר. איזה כרטיס מסך מומלץ אם בכלל ומה האפשרויות שלי? אם מישהו יוכל לעזור אני אודה לו מאוד.
 
למעלה