עזרה דחופה ביותר!!!!

זואי181

New member
עזרה דחופה ביותר!!!!

אני פונה אלכם אנשים הפורום - פונה ללבכם הרחב. יש חתולת רחוב שאני מטפלת בה ברחוב. לפני כחודשיים הבחנתי שהיא צולעת - רגל ימין אחורית, לקחתי אותה לוטרינר אשר האיבחון הראשוני היה אובסס. היא אושפזה וקיבלה אנטיביוטיקה, אך התברר שהחתולה פרקה את רגלה והיא צריכה לעבור ניתוח. החלטנו לקבע את רגלה לחודש וחצי אך מצב התדרדר ונוצר לה ריקבון חלקי ברגל המקובעת. מאז היא נכנסת ויוצאת מאישפוז אצל כמה וטרינרים. עדי היום הוצאתי על הטיפול בה ללא ניתוח סך של 1800 ש"ח והכל בתשלומים למליון שנה. החתולה חייבת לעבור ניתוח אחרת היא אם לא תהיה ברירה נצטרך לקטוע לה את הרגל ..... וזה הוטרינר לא מוכן לעשות. הניתוח עולה 1,300 ש"ח ושיקום בערך חודש וחצי בבית. לי אין את הכסף לניתוח ואם לא תהיה ברירה אני אחזיר אותה לרחוב למרות המלצת הוטרינרים שלא להחזיר אותה. לכן כאן אתם נכנסים לתמונה, כל תרומה כספית תעזור להציל את רגלה וקיצור חיי הסבל שהיא עוברת כרגע. אני מאוד אשמח לתרומות כספיות כדי להציל אותה ולהחזיר אותה לטרטוריה שלה - היא חתולה מקסימה כבת שנתיים ומעוקרת. בכל מקרה תודה על שיתוף הפעולה ולבכם הרחב. לתרומות ניתן לפנות אלי בהודעה פרטית. תודה מראש!!!
 

The Red Baron

New member
אני מציע

שאנשים יתרמו ישירות לוטרינר . ז"א לתת לוטרינר את כרטיס האשראי ולהגיד לו כמה לחייב . זה יחסוך לך את הלוגיסטיקה של לאסוף כספים בכל הארץ ודבר שני את עניין האמון (ז"א לתת מזומן לאדם זר , יש יותר מידי נוכלים ) . ללא קשר מאיפה את בארץ ?
 

זואי181

New member
בשמחה שיתרמו ישירות לוטרינר

כל תרומה תתקבל .... ואני בטוחה שלוטרינר לא תהיה בעיה עם זה שאנשים יתקשרו אליו ויתרמו ישירות אליו. אני גרה בגבעתיים. החתולה מת"א. הוטרינר נמצא בפ"ת.
 

זואי181

New member
דיברתי עם הוטרינר

אין לו בעיה שיתקשרו אליו, אך אם אני לא הגיע לסכום הרצוי - איך הכסף יוחזר לכם? אין לי בעיה להכין תרשומת כמה כל אחד רוצה לתרום ולראות אם אני מגעיה לסכום הרצוי?? מה את מציעה?
 

cats10

New member
תנסי וט' אחר, כי

אני מנחש באיזה וטרינר מדובר, את יכולה להשיג מחיר נוח יותר אצל וט' מתחשבים יותר. פרטים אוכל במסרים.
 

זואי181

New member
הלכתי לשלושה וטרינרים

כולם היתה אותה המלצה - להעביר את החתולה ניתוח - ואת אותו הניתוח - רק המחירים משתנים. אצל הוטרינר הנוכחי המחיר היה הכי זול.
 
למעלה