עזרה דחופה בבקשה !!!!!!!!!!

רחלהא

New member
עזרה דחופה בבקשה !!!!!!!!!!

בהמשך לעוגת בר מצווה- בסוף מצאתי תבנית מתאימה (אצל אמא שלי...). אפיתי שתי עוגות (אחת שוקולד והשניה אגוזים מצויינת!!) ואני רוצה לשים אותן אחת על השניה, לקבל גובה מרשים.הבעיה- מחפשת קרם לשים באמצע, משהו עסיסי שישדרג את העוגה (בתכלס העוגות די יבשות ונראה לי שריבה לא תספיק). אממה- דודה שלי רוצה לחתוך את העוגה רק בשבת. איזה קרם טוב אפשר לשים כך שיהיה אפשר לשים את העוגה בחוץ עד שבת? (צריך גם לתקן איתו קצת פשלות בשטח הפנים של העוגה...) יש לי בבית קרם אגוזים, רוטב מייפל, קצת ריבה, שמנת מתוקה, שוקולד מריר.
 

רחלהא

New member
עוגת אגוזים- בבקשה

8 ביצים מופרדות 1.5 כוסות סוכר 200 ג' מרגרינה 2 כפות תמצית רום או וניל 1/2 כוס קוניאק 200 גרם שוקולד מריר מגורד דק 100 גרם אגוזים טחונים 2.5 כוסות קמח שקית אבקת אפיה מקציפים חלבונים + כוס סוכר בנפרד- חלמונים, 1/2 כוס סוכר, מרגרינה. מוסיפים בבחישה תמצית, קוניאק ושוקולד מערבבים את שתי התערובות בעדינות, מוסיפים אגוזים. ועכשיו מוסיפים את הקמח ואבקת האפיה. אופים כשעה בחום בינוני. יוצא מצויין עם קרם של ריצ'+ כוס חלב+ פודינג וניל (גם באמצע העוגה) או עם ציפוי שוקולד.
 

מ י כ ל פ

New member
כמה שזה נשמע מוטרף

מחית אוכמניות מקופסת שימורים הולך עם זה די טוב, לא מתקלקל בגלל החום ורק לפתוח את הקופסה ולשפוך
 

gtali

New member
גנש

אותה כמות של שוקולד מריר ושמנת מתוקה לחמם את השמנת עד נקודת רתיחה והוריד מהאש להכניס שוקולד ובחוש עד להטמעת השוקולד בשמנת אפשר להוסיף קצת קרם אגוזים לטעם אגוזי. אם אפשר - להשאיר במקרר 24 שעות ואז להקציף לטעם יות אורירי. לפחות לקרר (שימי בפריזר אם את ממהרת) בכל מקרה אל תשימי את בצק הסוכר על העוגה כשהקרם חם... מנסיון - למריחה בין שכבות מומלץ לעשות נחש של בצק סוכר ולשים על העוגה התחתונה שישמש כמעצור לקרם. זהו. אם יש עוד שאלות .. בבקשה
 
למעלה