עזרה דחוף!!! המרה חזרה ל FAT32

talcohn1

New member
עזרה דחוף!!! המרה חזרה ל FAT32

יש לי בעייה ענקיתתתת המרתי ל NTFS מ FAT32 ונעלמה לי תקייה מההארד דיסק! אני לא מחקתי אותה ידנית אלא כניראה תוך כדי ההמרה היא נעלמה!! האם היא נמחקה כליל??? יש עוד תקיותבמחיצה שהמרתי אבל הן נשמרו תקייה עם שירים לדוגמא רק תקייה ובה מספר עצום של תמונות נמחקה! מה אפשר לעשות?? שיחזור חזרה ל FAT32 יעזור?? איך עושים את זה? מה אני עושה???
 

frankthe

New member
תירגע! הדבר הראשון שאתה תעשה זה להירגע!

כי אין אפשרות לבצע את מה שאתה מבקש לעשות. דבר שני - המרה איננה מוחקת תיקיות, אולי התיקיה מוסתרת, אולי השם של התיקיה נפגם, אבל היא לא אמורה להימחק או להיעלם במהלך ההמרה. עשה חיפוש של קבצים נסתרים, אל תכתוב דבר וחצי הדבר על ההרד דיסק שעשה המרה או תשתדל לעבוד עליו כמה שפחות. אם לא תימצא את התיקיה - נחפש לך תוכנה לחיפוש אחר קבצים שנחמקו. בהצלחה!
 

talcohn1

New member
איך אני עושה חיפוש?

איך אני עושה חיפוש אם התקייה מוסתרת?? ואתה יכול לתת לי לינק לתכונה שתיארת? הצלת קבצים שנמחקו?
 

shy-1

New member
הכנס ל: view-folder opten-view,

ןשם תסיר את האיקס X מכל המקומות בהם מופיע HIDE או הסר, וכך תוכל לראות את הקבצים/תיקים נסתרים.
 

talcohn1

New member
מישהו יכול לעזור לי???

המרה חזרה ל FAT32 לא יעזור?? איך אפשר לעשות את זה? בטוח אפשר בדרך כלשהי ומה לגבי השיחזור קבצים שאמרו פה... מישהו יכול לעזור לי? בבקשה
 

quiet251

New member
ככל שידוע לי

המרה זאת היא חד-כיוונית. בחזרה- רק בפירמוט. אבל במאמרי הפורום, בקטגוריה "תוכנה", יש מאמר על שחזור קבצים שנמחקו בעזרת התוכנה restoration. מצרף קישורים לעוד שתי תוכנות כאלה http://www.officerecovery.com/freeundelete http://www.snapfiles.com/get/pcinspector.html העקרון בשלושתן זהה- הן סורקות הדיסק אחר קבצים "מחוקים", שטרם נכתב משהו אחר על המקום בו נמצאים. אז זאת הסבה שלא לכתוב לאותה מחיצה, כל עוד עדיין מקוה לשחזר ממנה קבצים שנמחקו.
 

SpiderMan SP

New member
אני כמעט בטוח שב- MAGIC PARTITION

אני בטוח ב- 90 אחוז שאתה יכול להמיר בעזרת התוכנה הזו מגי'ק פרטישן
 

quiet251

New member
ואני חושש שהמרה נוספת

(גם אם אפשרית) לא תחזיר הקבצים ה"אבודים". אבל אולי תקטין הסכוי לשחזרם.
 
לדעתי ...

בחור אין כבר מה לעשות יש מקומות שעוסקים בהם בשיחזור נתונים אבל זה עולה כסף . נראה לי שכבר אין מה לעשות ולדעתי התוכנות שאתם מדברים עליהם הם עוזרות רק במצב של מחיקה ולא שינוי .
 
למעלה