עזרה!!!דחוף!!!בבקשה

LizStar

New member
עזרה!!!דחוף!!!בבקשה ../images/Emo7.gif

היום בצהריים,הבחנתי בחתול..עוד לא הבנתי אם זה חתול או חתולה..בכל מקרה קראתי לה\לו ג'ימס... בקיצור נניח שהוא ממין זכר. ג'ימס היה מממש רזה וישב מתחת למכונית..שמתי לב שהוא גם צולע.. היום אחר הצהרים יצאתי מביתי והוא היה ממש בלובי,ישב הסתכל עלי..בעיניו העצובות :( ניסיתי להתקרב,אבל הוא ברח.. היום חזרתי מעבודתי,קניתי לו שימורים של לה קט.. בנתיים קניתי 3 קופסאות בכל מני טעמים.. שמתי לו קצת מים,ומלא אוכל..אבל לא ריאתי אותו מסביב לבית שלי..זה בית קומות,ויש פה קצת דשא ומאחורה חנייה.. בקיצור..אני מקווה שהוא לא הלך רחוק מפה.. הוא נראה ממש רזה וקטנטן..נראה לי בן חודשיים אולי פחות..ממש רזה ופצפון..בגלל זה קניתי לו שימורים שישמין קצת ויהיה לו יותר קל לאכול.. לא כל כך הבנתי את הצבע שלו..נראה לי שחור עם ג'ינגי..עינים ירוקות מדהימות.. אין לי אפשרות כרגע לקחת חתול הביתה ..אם הייתי גרה לבד היתי לוקחת אותו ועוד הרבה חתולי רחוב..אבל.. אני כולה בת 14.. תבינו לבד במי אני תלויה.. ממש הרגשתי צער כלפי החמוד הזה..הלואי ומחר אראה אותו..ואספיק לצלם. אם מישהו רוצה לאמץ..אני מוכנה להשתתף בהוצאות הכספיות של הטיפול ברגל..רק בבקשה..שמישהו יקח אותו\אותה
+יש לכם עוד עיצות איך לקרוא לו לפה?אולי לסדר לו איזה פינה חמה..שמיכת פליס או משהו?לא נראה לי שהשכנים יתנגדו..למרות שיש סיכוי גדול שלא ירצו שהוא וכנראה עוד הרבה חתולים יהיו מתחת לבית.. וגם ממש לפני כמה ימים היה פה גור דרוס על הכביש...זה כביש צר..אני מפחדת שבגלל הרגל שלו..הוא יצא מהיציאה השנייה של הבית..שפונה לכביש ענקי :( עם הרגל הצולעת\שבורה שלו..אין לו הרבה סיכוי לצערי..
 

LizStar

New member
ד"א אני מפ"ת!

אם יש פה מישהו שמוכן לעזור לגור המסכן,אנא שלחו מסר!
 

irisFridman

New member
אם היא חברותית, אולי תנסי לחפש לה בית?

לפי מה שאת מתארת זו נקבה, שחור עם "נגיעות" של ג'ינג'י - מה שנקרא "טורטית"... זה תמיד נקבה (כמו טריקולור). היא נראית ככה?
תמשיכי להאכיל אותה, ובמקביל חפשי לה בית קבוע/אומן, פרסמי אותה בכל הלוחות, רצוי עם תמונה חמודה.
 

enat06

New member
מקפיצה..

נשמע שזאת חתולה לפי התיאור שלך, אם היא צולעת יכול להיות שהיא זקוקה לטיפול מסויים, דבר ראשון נסי לאתר אותה שוב, אם יש לך אפשרות לסדר לה מקום נעים ויבש בפינה מוסתרת מאחורי הבניין אולי כדאי לעשות את זה, לא הייתי ממליצה בכלל לעשות את זה בלובי מכיוון שתמיד יש מישהו שלא אוהב חתולים ולא כדאי בכלל ליצור מצב שזה יתעורר, אם יש לכם חצר אחורית ומקום שהוא שקט בו לא עוברים אנשים ומרוחק מספיק מהכביש וממכוניות חונות הייתי ממליצה לסדר לה מקום שם, וגם להשתדל שזה לא יבלוט מיד, לגבי הצליעה, נסי לבדוק אם יש פגיעה חיצונית או דם או שזאת צליעה ללא דם, בכל מקרה גורה כזאת זקוקה לאוכל מספר פעמים ביום ורצוי שזה יהיה בשעות קבועות כדי שתחכה לך, אם לא מקפידים על שעות קבועות ועל האכלה מספר פעמים ביום יש סיכוי שהיא תיעלם, בכל אופן לגורה כל כך קטנה יהיה קשה מאוד לשרוד לבד וצריך לעזור לה, ברגע שתתחילי לתת לה אוכל אני מצטרפת לדבריה של איריס, כדאי לצלם אותה ולהפיץ באתרי אימוץ באינטרנט וכמו כן אם יש לך את האפשרות לקחת לימי אימוץ בשבתות, כל הטיפול הזה דורש מידה מסויימת של אחריות ומחויבות אך זה יכול להציל את חייה ותוך כדי טיפול את יכולה לחפש עבורה בית. בהצלחה והמשיכי לעדכן..
 

LizStar

New member
חדשות-

היום בבוקר ראיתי שהקופסא ריקה,וגם מהמים שתתו קצת..אני בספק אם זה "ג'ימס" אבל עדיין,כל חתול רעב היה שמח לאכול שימורים.. היום בבוקר גם שמתי שוב..מילאתי מים מחדש והכל..והיום אחר הצהריים פשוט הקופסאות עם המים והאוכל נעלמו..בפח לא מצאתי אותם..עשיתי סיבוב בבית גם לא ראיתי.. כנראה המנקה..שהיא ועד הבית..שלה יש חתולה..זרקה את זה. ממש חוצפה..מילא היתה שמה במקום אחר..אוף.. מה יהיה עם הגור\ה :( - תודה לעוזרים,וכן..הצבעים שלה\שלו ממש דומים..בטוח זאת בת?..האמת היא שגם הפנים שלה נראו כמו בת.. טוב..נראה..הלואי ו'היא' תחזור לפה..להתקרב אליה לא הספקתי..וראיתי אותה רק פעמיים באותו היום..
 

moggycat

New member
כשאת שמה אוכל ומים

תשמיעי קולות של פסס פססס, לא יודעת למה אבל חתולים נשמעים לזה, אולי גם הגורה תבוא.
 
למעלה