עזרה! דחוף.. בבקשה תעזרו לי, תודה..

מצב
הנושא נעול.

aviv1004

New member
עזרה! דחוף.. בבקשה תעזרו לי, תודה..

עזרה! דחוף.. בבקשה תעזרו לי, תודה..
האם מישהו כאן מכיר נהג או כל עובד אחר בטיולי גילי? אנחנו אמורים לנסוע איתם מחר ושכחנו לקבוע איתם סידורים אחרונים... וכמובן שהשבת נכנסה אז הם כבר לא עונים בטלפון הרגיל. אם מישהו כאן מכיר או משהו כזה, ויכול לעזור, לתת מס' פלאפון... אני אודה לו מאוד. אפשר לשלוח אולי הודעה בפרטי אם לא רוצים לפרסם על דפי הפורום. תודה רבה!
 

aviv1004

New member
מקפיץ.... חייב עזרה, בבקשה!!!

עזרה! דחוף.. בבקשה תעזרו לי, תודה..
האם מישהו כאן מכיר נהג או כל עובד אחר בטיולי גילי? אנחנו אמורים לנסוע איתם מחר ושכחנו לקבוע איתם סידורים אחרונים... וכמובן שהשבת נכנסה אז הם כבר לא עונים בטלפון הרגיל. אם מישהו כאן מכיר או משהו כזה, ויכול לעזור, לתת מס' פלאפון... אני אודה לו מאוד. אפשר לשלוח אולי הודעה בפרטי אם לא רוצים לפרסם על דפי הפורום. תודה רבה!
מקפיץ.... חייב עזרה, בבקשה!!!
בבקשה תנסו לעזור לי.. פלאפון של מישהו מטיולי גילי. תודה!
 

shuky1

New member
שלחתי לך בפרטי. רק עכשיו ראיתי --->

מקפיץ.... חייב עזרה, בבקשה!!!
בבקשה תנסו לעזור לי.. פלאפון של מישהו מטיולי גילי. תודה!
שלחתי לך בפרטי. רק עכשיו ראיתי --->
את בקשתך ונראה שאתה במצוקה.
 

NewName

New member
האוטובוס המטורף

עזרה! דחוף.. בבקשה תעזרו לי, תודה..
האם מישהו כאן מכיר נהג או כל עובד אחר בטיולי גילי? אנחנו אמורים לנסוע איתם מחר ושכחנו לקבוע איתם סידורים אחרונים... וכמובן שהשבת נכנסה אז הם כבר לא עונים בטלפון הרגיל. אם מישהו כאן מכיר או משהו כזה, ויכול לעזור, לתת מס' פלאפון... אני אודה לו מאוד. אפשר לשלוח אולי הודעה בפרטי אם לא רוצים לפרסם על דפי הפורום. תודה רבה!
האוטובוס המטורף
לפני חצי שעה בערך נכנסתי לאשדוד מהכניסה הדרומית ונתקלתי בדרך במה שקראתי לו "האוטובוס המטורף".. טויוטה קאנטר של טיולי גילי התקרב אלי מאחורה ב140 לפחות, חתך אותי וכמעט העיף אותי מהכביש,אפשר להגיד שזו היתה הכרות מעניינת, אבל שכחתי לקחת ממנו מספר..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה