עזרה! דחוף.. בבקשה תעזרו לי, תודה..
עזרה! דחוף.. בבקשה תעזרו לי, תודה..
האם מישהו כאן מכיר נהג או כל עובד אחר בטיולי גילי? אנחנו אמורים לנסוע איתם מחר ושכחנו לקבוע איתם סידורים אחרונים... וכמובן שהשבת נכנסה אז הם כבר לא עונים בטלפון הרגיל. אם מישהו כאן מכיר או משהו כזה, ויכול לעזור, לתת מס' פלאפון... אני אודה לו מאוד. אפשר לשלוח אולי הודעה בפרטי אם לא רוצים לפרסם על דפי הפורום. תודה רבה!
עזרה! דחוף.. בבקשה תעזרו לי, תודה..
האם מישהו כאן מכיר נהג או כל עובד אחר בטיולי גילי? אנחנו אמורים לנסוע איתם מחר ושכחנו לקבוע איתם סידורים אחרונים... וכמובן שהשבת נכנסה אז הם כבר לא עונים בטלפון הרגיל. אם מישהו כאן מכיר או משהו כזה, ויכול לעזור, לתת מס' פלאפון... אני אודה לו מאוד. אפשר לשלוח אולי הודעה בפרטי אם לא רוצים לפרסם על דפי הפורום. תודה רבה!