עזרה דחוףףף !@#!@#לכול המבינים

orimoor22

New member
עזרה דחוףףף !@#!@#לכול המבינים

שלום רק רציתי לשאול שאלה חבר של אבא שלי הביא לאבא שלי חבילה של סיגרים קובניים 25 יחדיות של חברת cohiba וראיתי שבאינטרנט אמרו שאפשר לזהות אותם לפי קוטר ולפי הקטוגרית שלי הכי קרוב ל-19.8 מ"מ בנוסף רשום שהסיגרים נוצרו בשנת 2004כמה צריכים לעלות ???? ואיך לשמר אותם???
 

שור3

New member
איזה סיגר? שם? האם ניקנה באופן רשמי או שחור?

אחסון בימידור 70% לחות
 

orimoor22

New member
הסיגר הוא של חברת "Cohiba"

נקנה באופן רשמי. אריזה של 25 סיגרים בקוטר 19.8 מ"מ, אורך 124 מ"מ. לפי דעתי הם מפס הייצור "Siglo", אבל אני לא בטוח בזה. מה הערך שלהם ? שאלה נוספת: מה לגבי התיישנות הסיגר? הסיגרים שברשותי בעלי הטבעה של ייצור בספטמבר 2004. האם סיגרים מתקלקלים לאחר תקופה כזו? תודה.
 

IceChant

New member
לפי הגודל שאתה מתאר

מדובר על קוהיבה רובוסטו אין סיגלו בגודל הנ"ל, תמונות היו עוזרות לקבוע. ערך ? תחפש באינטרנט זה באמת תלויי, השאלה היותר טובה לדעתי היא מה הערך שלהם אם הם מוחזקים בתנאים לא נכונים ומתחילים להתיבש או כבר מיובשים זאת שאלה יותר עקרונית. יישון סיגרים הוא עיניין של טעם אבל הם בסדר 3 שנים וקצת זה זמן נחמד למי שאוהב סיגרים מייושנים. מתקלקלים כמו אוכל ? לא ממש אבל גם לסיגרים יש מיפגעים מאוד דומים כגון: עובש או חרקים.
 

שור3

New member
אז ככה

אם הוחזקו בתנאים נכונים, אינם מתקלקלים. אם זה סיגלו זה סיגר יוקרתי תסתכל בקישור ותנסה להבין מה יש לך https://www.topcubans.com/cuban-cigars/cohiba,9.html
 
למעלה