דיקלה של שון
New member
עזרה דחוףףף בבצק לעוגיות ../images/Emo4.gif
קיבלתי מתכון לבצק לעוגיות, ואני רוצה לעשות עם שון ... שמתי את המצרכים הדרושים אבל הבצק נראה לי מתפורר מידי מה להוסיף לו?? אמרו לי לשים אותו במקרר 3 שעות, אולי הוא ישתנה??? המצרכים הם: חצי קילו קמח כפית קינמון 2 ביצים חצי כפית מלח חצי כפית מיץ לימון כוס וחצי סוכר חצי חבילת מרגרינה הוא מריח נפלא האם חסר משהו???? מחכה מהר לתשובה שון מגיע מהגן וחייבים עוגיותתתתתת זה בינתיים במקררררר תודה
קיבלתי מתכון לבצק לעוגיות, ואני רוצה לעשות עם שון ... שמתי את המצרכים הדרושים אבל הבצק נראה לי מתפורר מידי מה להוסיף לו?? אמרו לי לשים אותו במקרר 3 שעות, אולי הוא ישתנה??? המצרכים הם: חצי קילו קמח כפית קינמון 2 ביצים חצי כפית מלח חצי כפית מיץ לימון כוס וחצי סוכר חצי חבילת מרגרינה הוא מריח נפלא האם חסר משהו???? מחכה מהר לתשובה שון מגיע מהגן וחייבים עוגיותתתתתת זה בינתיים במקררררר תודה