עזרה דחוףףף בבצק לעוגיות

עזרה דחוףףף בבצק לעוגיות ../images/Emo4.gif

קיבלתי מתכון לבצק לעוגיות, ואני רוצה לעשות עם שון ... שמתי את המצרכים הדרושים אבל הבצק נראה לי מתפורר מידי מה להוסיף לו?? אמרו לי לשים אותו במקרר 3 שעות, אולי הוא ישתנה??? המצרכים הם: חצי קילו קמח כפית קינמון 2 ביצים חצי כפית מלח חצי כפית מיץ לימון כוס וחצי סוכר חצי חבילת מרגרינה הוא מריח נפלא האם חסר משהו???? מחכה מהר לתשובה שון מגיע מהגן וחייבים עוגיותתתתתת זה בינתיים במקררררר תודה
 

דבי&

New member
נראה שחסר קצת נוזלים

תנסי להוסיף 2 כפות מים. זה נראה כמו מתכון לבצק פריך וגם בצק פריך צריך קצת נוזלים. אם 2 כפות לא מספיקות תיסיפי עוד כף ותלושי.
 

batt

New member
גם לדעתי חסרים נוזלים

תנסי להוסיף כפית - שתיים של מים או מיץ תפוזים, ואם חסר אז תוסיפי עוד בהדרגה ותוך כדי ללוש, כך תשימי לב.
 
למעלה