עזרה בתשלום-שאלה/סקר

מבינה אותך ומסכימה איתו


בדיוק אני וחמותי שוחחנו על כך:
היא לא עובדת והילדים שלה כולם גדולים, רק אחד למעשה גר בבית והוא גם בוגר (כמעט בן 18) וכמעט ואיננו בבית אבל עדיין פעם בשבוע יש לה עוזרת בית.
היא נעזרת בה לפרויקטים מיוחדים וברגיל מנקה פעמיים בשבוע את הבית, ככה העוזרת עוזרת לה לתחזק את הבית.

לעומת זאת,קרובת משפחה שלהם לוקחת עוזרת בית כל יום ל-5 שעות ואותה עוזרת בית עושה הכל מבחינת ניהול הבית-החל מניקיון וכלה בכביסות ובישול.

אני אישית לא מסוגלת שאדם אחר יגע לי בדברים, ינקה וכו'- אפילו שאמא שלי הייתה פה כשעברנו דירה-אני סידרתי והיא רק עזרה לי בנקיונות וגם רק ברמת הלשטוף כלים לפני הכנסה לארון,קיפול כביסה וכו'-דברים שהרגשתי שלא נוגעים לי באופן אינטימי.

אבל מצד שני, כן אני חשה שלמרות שאני מסיימת רוב הימים ב-1 ואין לנו ילדים וכו', כן אני הייתי זקוקה למשהו שיקל עליי ולכן קנינו את הרובוט המנקה.
אותו רובוט מנקה (לצערי לא ה-I ROBOT אלא ניטו שנחשב יותר טוב, כי בעלי התעקש) מופעל פעם ביומיים כי לא הרגשנו שיש צורך ביותר מזה ובזכותו זה מקל עליי מאוד כי אני לא צריכה לטאטא את הבית (מה גם שהטאטוא הרגיל של הבית ממש לא קרוב להיות ברמת הרובוט המנקה).

הנה הבוקר כשיצאתי הפעלתי את הניטו, חזרתי ומיד התחלתי לארגן את הבית מבחינת הסידור שלו ושטפתי ולקח לי שעה וקצת במקום הרבה יותר שהיה לוקח קודם לכן.

לדעתי, זה לא בושה לבקש עזרה ובהחלט נשמע שאתם עובדים קשה וזה יקל, אפילו ברמה של עזרה כשיוצאים לגינה פעם בכמה ימים, או מנקה שתבוא פעם בשבועיים למשל לפרויקטים מיוחדים.
 

מסתערת

New member
ברור שלקחת עזרה!!!!

גם עוזרת וגם בייביסיטר אחרי הצהרים.
אנסה לפרט יותר, מאוחר יותר...
 

buzhietta

New member
אצלי זה שילוב זה עצלות ושנאה


אם יש משהו בעולם הזה שאני באמת באמת שונאת - זה לנקות. אחרי זה - לסדר.
אני מודה שאני קצת חסרת תקנה בתחומים האלה.
בעלי יותר "שואף" לסדר למרות שהוא בלגניסט בדיוק כמוני, פשוט מדי פעם הוא חוטף קריזה על ערימת בגדים ומסדר אותה. ואת המטבח.
כרגע אני לא גרה בדירה שלי, אז אני אעיד על מה שהיה עד לפני כמה חודשים. היתה לי מנקה, שהיתה על תקן אלוהים עבורי. באמת, אין מנקות כאלה. היא לא רק ניקתה והלכה. היא ניקתה מעולה, והיה לה ממש איכפת איך הבית נראה, שנרגיש טוב, ממש כאילו היה שלה.
היא פינקה אותי, אני חייבת לציין. בהתחלה היא הגיעה פעם בשבועיים אבל אז החלטתי שאני מורידה לה שעות ומביאה אותה כל שבוע, רק בשביל הטאץ' הקסום הזה שלה. הלוואי והייתי יכולה לקחת אותה איתי לדירה החדשה...

מבחינתי - אני אוהבת כשנקי, אני אוהבת כשמסודר, ואני אוהבת גם לבשל ואפילו עושה את זה טוב, אבל אני פשוט אדם עצלן. אם אני חייבת - אני עושה ועושה טוב. אבל אם לא - ימות העולם.
אני בהריון עכשיו, אז אני מניחה שאצטרך עזרה אחרי הלידה, אז תהיה לי מנקה, יהיה לי רובוט, ואני מקווה שזה יספיק לי. לגבי בייביסיטר - זה קצת יותר קשה לי, כי לא נוח לי כשמסתובב לי אדם זר בין הרגליים. אם זה מישהו שאני ממש מכירה טוב, ניחא. רק שלא נראה לי שאני אמצא כזה. בקיצור - כל עזרה שאפשר להרשות לעצמך כדי להרגיש טוב - אני אומרת - ללכת על זה ובגדול.
 

בּלו

New member
בהחלט כן

פה יש שלושה ילדים בני 7, 4 ו-4 חודשים.
הזוגי עובד במשרה מלאה ואני עצמאית.
עקרונית רוב נטל הבית עלי כרגע, אבל יש פה עוזרת פעם בשבועיים שזה האאוטסורסינג שלי.
אני מצליחה לעשות הכל כולל אחרי צהריים שלמים עם כל הילדים מסיום המסגרות (אין צהרונים) ועד השכבה, חוץ מלנקות.
 

מIcמי

New member
נצל"ש- בעזרה עם פעוטה אחר הצהריים

בעקבות השרשור השתכנעתי שאני ממש חייבת עזרה.
כרגע בשמירת הריון עם פעוטה בת שנה ותשע מאוד אנרגטית.
אשמח אם למשהי יש המלצות על בייביסיטר ברמת גן
 
למעלה